Wartości grubości lakieru na nowym aucie.
1 załącznik(i)
Cześć. Zerknijcie proszę na wartości grubości lakieru. Czy taka różnica między przednimi a tylnymi błotnikami to norma?
|
Odp: Wartości grubości lakieru na nowym aucie.
Dla mnie wszystko w normie.
|
Odp: Wartości grubości lakieru na nowym aucie.
Robione po 1 punkcie? Kasa wydana w błoto...
|
Odp: Wartości grubości lakieru na nowym aucie.
Cytat:
|
Odp: Wartości grubości lakieru na nowym aucie.
W moim starym samochodzie nie ma różnicy między przednimi a tylnymi błotnikami, a tu mowa o nowym aucie. 20 um to przy powłoce 120 um to jednak spora różnica.
|
Odp: Wartości grubości lakieru na nowym aucie.
Grubość kartki papieru do drukarki dostępnej w byle jakim markecie jest na poziomie 90 mikronów.
Przeciętna powłoka lakieru z lakierem bezbarwnym, podkładami jest na poziomie 100 - 150 mikronów, zależne od marki samochodu. Odpowiedz sobie zatem czy 20 mikronów to dużo. Skupiałbym się bardziej na sprawach mechanicznych niż na różnicy kilkunastu mikronów. |
Odp: Wartości grubości lakieru na nowym aucie.
Cytat:
Najprościej kupić miernik i obiec auto dookoła Cytat:
Jeśli z salonu, to: - sprawdź inne auta w salonie - jeśli nie jesteś zadowolony - oddaj |
Odp: Wartości grubości lakieru na nowym aucie.
Na razie auto nie kupione, ale to nowa sztuka.
|
Odp: Wartości grubości lakieru na nowym aucie.
Próbuję uzmysłowić co pokazują wartości odczytane na mierniku grubości lakieru.
Pamiętajmy, 1000 mikronów to 1 milimetr. Problemem polaków jest wyszukiwanie pojazdów z nominalnymi grubościami lakieru w kiepskim stanie technicznym, niezależnie od wieku auta. Autorowi postu mówię: tak to norma. Zderzaków nikt nie mierzy a to one najczęściej ulegają uszkodzeniu przy transporcie co może nie jest wadą pod warunkiem odpowiedniego dopasowania kolorystycznego. |
Odp: Wartości grubości lakieru na nowym aucie.
Zdarzaki w transporcie żadko są uszkodzone. Najczęściej uszkodzeniu podlega prawa strona (co ładnie tutaj widać). Polerka poszła w ruch.
|
Odp: Wartości grubości lakieru na nowym aucie.
Pomiary które pokazałem zostały wykonane przez dealera przy przeglądzie zerowym. Zdaję sobie sprawę z jednostki um, tylko powtarzam, moje obecne auto nie ma takich różnic w grubości warstwy lakieru. Stąd moje pytanie na forum, czy w nowych autach to norma?
|
Odp: Wartości grubości lakieru na nowym aucie.
Wyluzuj. Minimalnie inaczej przyłożysz miernik czy na lekkim zakrzywieniu i już wyjdzie kilkanaście-kilkadziesiąt mikronów różnicy. Ponadto większość mierników kalibrację widziała ostatnio w fabryce i jeden pokaże 110 a inny 140 w tym samym miejscu.
Wynik pomiaru to tylko wskazówka. Niezbędne jest doświadczone oko (bez urazy - zazwyczaj nie u forumowiczów) i tylko tak właściwie zinterpretujesz wskazanie. |
Odp: Wartości grubości lakieru na nowym aucie.
powiem tak... dziś oszczędzają na wszystkim i malują auta niechlujnie a dodatkowo mniejszymi warstwami niż kiedyś.
mam MK3 i MK4 w tym samym kolorze bezpłatnym niebieskim. dwoma wyjeżdżałem z salonu jako nowymi, specjalnie dla mnie pod zamówienie na które czekałem. MK3 ma 9 lat i lakier mam w lepszym stanie niż w 4-letnim MK4 - pod względem naturalnych rysek. dziś oszczędzają na wszystkim i ten MK4 jak odbierałem z lakiernikiem (tym samym co odbierałem MK3), to skwitował "normalka, dziś wszyscy oszczędzają na farbie". były miejsca że lakieru było o połowę mniej niż na MK3 w tym samym miejscu. nie, auta nie były bite. po prostu jest cieńsza warstwa lakieru niż dawali kiedyś. takie róznice jakie podałeś, to żadne róznice. |
Odp: Wartości grubości lakieru na nowym aucie.
120 µm to więcej niż ma skoda. hehehe. Grubość to jedno, ale twardość lakietu to też co innego (ford pod tym względem wypada kiepsko).
|
Odp: Wartości grubości lakieru na nowym aucie.
Cytat:
|
Odp: Wartości grubości lakieru na nowym aucie.
Focusy - jak w stopce.
I Moje MK3 nie rdzewieje w ogóle. Zresztą nie słyszałem, żeby nie bite sztuki rdzewiały. Rdzewiał od patrzenia to FF MK1, i przedlift MK2. |
Odp: Wartości grubości lakieru na nowym aucie.
Cytat:
|
Odp: Wartości grubości lakieru na nowym aucie.
Cytat:
|
Odp: Wartości grubości lakieru na nowym aucie.
a ten lakier na MK4 to dajcie spokój - przejedziesz paznokciem i rysa.. lakiernik się śmieje, że przejedziesz mocniej szmatką do sucha po myciu i schodzi do gołej blachy :) No ale łatwo przeliczyć, że jeśli na jednym aucie dają miejscami o prawie połowę cieńszą powłokę niż dawali w MK3 przy tym samym kodzie darmowego lakieru niebieskiego blazer blue, to ile teraz zaoszczędzają farby na jednym aucie, a potem przemnożyć to przez miliony wyprodukowanych egzemplarzy..
dziś auta robią księgowi. |
Odp: Wartości grubości lakieru na nowym aucie.
Temu napisałem: "polerka poszła w ruch"
|
Odp: Wartości grubości lakieru na nowym aucie.
Bredzisz chłopie.
Średnia ilość lakieru bezbarwnego na samochodzie - 20 do 40 mikronów. A poleruje się pastami a nie papierem gradacji 180 |
Odp: Wartości grubości lakieru na nowym aucie.
Aha i pasta nie zdziera bezbarwnego? Nowa technologia...
|
Odp: Wartości grubości lakieru na nowym aucie.
Najostrzejszy hebel jaki jest dostępny na rynku zeszlifuje Ci do 10 mikronów pod warunkiem "pałowania" lakieru w jednym miejscu. Nikt tak nie robi bo mija się to z celem. Wtajemniczę Cię jeszcze, powstaje problem temperatury, nie zdajesz sobie sprawy jak szybko można nieumiejętnym polerowaniem przegrzać lakier. Dlatego od pewnego czasu na rynku refiniszu dostępne są coraz lepsze futra do polerowania.
|
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 22:20. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.