Forum Ford Club Polska

Forum Ford Club Polska (https://forum.fordclubpolska.org/index.php)
-   Ford Explorer (https://forum.fordclubpolska.org/forumdisplay.php?f=112)
-   -   Pomoc w wyborze Explo i inne uwagi (https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=29047)

sylwia82 19-08-2007 21:49

Pomoc w wyborze Explo i inne uwagi
 
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Zielona Góra
Może ktoś mógłby go wstępnie ocenić? Jak dla mnie auto ładne, ale nie umiem sprawdzić napędów, jeździło się ok- byłam oglądać. I nie jest czarny...

Ewentualnie podoba mi się:
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Ale tego nie oglądałam na żywo.

Pomocy, ja chcę wreszcie jeździć Explo :)

[ Dodano: 2007-08-19, 23:25 ]
A i jeszcze coś- z VIN-u wynika inny rocznik. Wg vin to 99, a w briefie 1rejestracja 2000 Model 99.
Więc jak? Nie wiem co jest czym w tych belgijskich papierach :571:

[ Dodano: 2007-08-19, 23:44 ]
Nie znam się na takich autach (ale chcę poznać), ale moją uwagę zwróciła jeszcze zapocona skrzynia i dyferencjał (chyba- z tyłu od napędu) klejony silikonem.

BliG 20-08-2007 06:00

Re: I znów szukam... co myślicie o tym?
 
Cytat:

Napisał sylwia82
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3219598
Zielona Góra
Może ktoś mógłby go wstępnie ocenić? Jak dla mnie auto ładne, ale nie umiem sprawdzić napędów, jeździło się ok- byłam oglądać. I nie jest czarny...

ze czarny nie jest - nie da sie ukryc :fcp13
zastanawia mnie tylko "instalacja gazowa warta 15,000 zl". Czy ona jest ze zlota...? :D Nawet Vialle do V6 tyle nie kosztuje.... :fcp20 wiec badz czujna, bo gosc ma tendencje do sciemniania....
butla 96l wydaje mi sie ze musi byc wieksza niz kolo zapasowe, wiec zmniejszy Ci sie kat zejscia... ale jesli nie zalezy Ci jakos strasznie na wlasciwosciach terenowych - to OK.