Forum Ford Club Polska

Forum Ford Club Polska (https://forum.fordclubpolska.org/index.php)
-   Ford Focus (https://forum.fordclubpolska.org/forumdisplay.php?f=94)
-   -   Schemat elektryczny swiatel (https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=27802)

maykel 21-07-2007 16:33

Schemat elektryczny swiatel
 
Witam!! Od dlugiego czasu poszukuje schematu elektrycznego(dokladnego) zeby podlaczyc w mojej foce automatyczny wlacznik swiatel (cos takiego [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] ). Z gory dziekuje za schemacik i pozdrawiam!!!

PP 21-07-2007 19:58

Nie znam się na instalacjach samochodowych, ale może Ci się przyda.
Wysłałem na Twój e-mail.
Pzdr
Piotr

maykel 22-07-2007 08:32

Dzieki wielkie, . Pozdrawiam

magneto101 23-07-2007 20:12

Witam.Kupiłem Focusa 1,8TD Ghia i przepaliły mi się już dwie żarówki świateł mijania .czy to prawda, że do ich wymiany trzeba wymontować reflektory?
Pozdr
Rafał

Madaw 23-07-2007 20:17

Nie, nie musisz, wystarczy odgiąć gumę zabezpieczającą i wyjąć żarówkę.

Pozdrawiam

PP 23-07-2007 20:24

Ciężko wymienić ale możliwe (słabe dojście).
Pzdr
Piotr

Magneto101
P/S fotke słabo widać więc wysłałem Ci lepszą na maila.

magneto101 24-07-2007 08:08

Dzięki za foto.na pewno się przyda.Już zamówiłem sobie książkę, ale jeszcze nie doszła.Mam jeszcze dwa pytanka.Jak z rozrządem.Co ile się wymienia bo słyszałem już różne wersje?Mam samochód sprowadzony z przbiegiem 169000.Był serwisowany do 2004 roku więc zakładam,że chyba rozrząd był wymieniony.Licznik pojazdu z ostatniego przeglądu serwisowego to 120497.Wymieniłem już wszystkie filtry,olej,
tarcze i klocki przód. Na co jeszcze powinienem zwrócić uwagę poza rozrządem?
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdr.

PP 24-07-2007 13:16