Demontaż przepustnicy dolotowej 1.6tdci 90/110KM, wymiana simeringu
14 załącznik(i)
Na początku oczywiście musimy wymontować przepustnice z samochodu, pominę opis tego, opis jest od momentu gdy mamy przepustnicę na "stole". Opis jest od wersji 90 konnej, w 110 konnej są dwie podobne przepustnice, zasada jest podobna dla każdej z osobna.
1. Torxem odkręcamy wkręty zd.1 2. Rozłączamy ze sobą elementy zd.2 3. Bierzemy przepustnicę i palcem popychamy przysłonę tak abyśmy mieli dobry dostęp do śrub. Odkręcamy je Torxem zd.3 4. Torxem odkręcamy dwa wkręty mocujące silnik krokowy z przepustnicą zd.4 5. Wyciągamy silniczek i oczom naszym ukazuje się simering zd.5 6. Wyciągamy, płaskim wkrętakiem z gniazda i wszystko dokładnie czyścimy zd.6 7. Nowy wciskamy w gniazdo zd.7 Jeśli wymieniamy tylko simering pomijamy zd.8 i zd.9 8. Aby dostać się do elektroniki należy bardzo uważać gdyż elektronika jest wklejona, niestety w niej dużo nie zdziałamy Montaż przeprowadzamy w odwrotnej kolejności 9. Sklejamy, zakładamy i przykręcamy silniczek krokowy zd.10 10. Ustawiamy sobie trzpień i przykręcamy klapę zd.11 11. Na lekko poluzowanych śrubkach ustawiamy tak przysłonę, aby przy zamykaniu ją palcem dokładnie przylegała do ścianek przepustnicy. Gdy znajdziemy właściwą pozycję dokręcamy ostatecznie obie śrubki zd.12 12. Skręcamy poskładaną przepustnicę do pozostałych zdemontowanych elementów zd.13/14 13. Montujemy całość w samochodzie Opis/zdjęcia częściowo zapożyczone z forum mazdy |
Odp: Demontaż przepustnicy 1.6tdci 90/110KM, wymiana simeringu
Andrzeju, ładnie to tak :) [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
|
Odp: Demontaż przepustnicy 1.6tdci 90/110KM, wymiana simeringu
Cytat:
|
Odp: Demontaż przepustnicy 1.6tdci 90/110KM, wymiana simeringu
Cytat:
|
Odp: Demontaż przepustnicy 1.6tdci 90/110KM, wymiana simeringu
Zdjęcia i opis super, ale co daje czyszczenie tej przepustnicy
|
Odp: Demontaż przepustnicy 1.6tdci 90/110KM, wymiana simeringu
simering wymienia się jak olej zaczyna wypływać i kapie miedzy innymi na pasek wielo klinowy, dodatkowo w przypadku zacinania się ośki klapy
|
Odp: Demontaż przepustnicy 1.6tdci 90/110KM, wymiana simeringu
O dzięki, to mnie jeszcze to nie tyczy.
|
Odp: Demontaż przepustnicy dolotowej 1.6tdci 90/110KM, wymiana simeringu
1endzi, a wymieniałeś ten oring na połączeniu przepustnicy, gdzie odkręca się te trzy wkręty na T10? Pamiętasz może jaki oring jest tam zamontowany?
Mam problem z nieszczelnością w tym miejscu i chciałbym to zrobić ale najpierw chciałbym przygotować sobie niezbędne materiały. |
Odp: Demontaż przepustnicy dolotowej 1.6tdci 90/110KM, wymiana simeringu
1 załącznik(i)
Cytat:
na forum mazdy piszą że simering powinien mieć wym. 6x16x5mm zdjęcie poniżej |
Odp: Demontaż przepustnicy dolotowej 1.6tdci 90/110KM, wymiana simeringu
|
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 04:10. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.