Forum Ford Club Polska

Forum Ford Club Polska (https://forum.fordclubpolska.org/index.php)
-   Ford Mondeo (https://forum.fordclubpolska.org/forumdisplay.php?f=95)
-   -   [Mondeo 2007-2014] Uzycie CRC GDI w Ecoboost (https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=298388)

ralfbutton 15-07-2019 09:12

Uzycie CRC GDI w Ecoboost
 
Używał ktoś w EB ? Jakieś opinie ?
Czytałem, że przy silnikach z bezpośrednik wtryskiem warto oczyszczać zawory co 15tys km

Danielo_82 15-07-2019 09:48

Odp: Uzycie CRC GDI w Ecoboost
 
A ja czytałem, że wtryski przeżyją ten silnik ;) .
Sztuka dla sztuki.

ralfbutton 15-07-2019 09:50

Odp: Uzycie CRC GDI w Ecoboost
 
Tu nie chodzi o czyszczenie wtrysków tylko zaworów ze zbierającego się nagaru itp

klocolus 16-07-2019 11:31

Odp: Uzycie CRC GDI w Ecoboost
 
A to nie jest zwykły srodek do czyszczenia tylko w kosmicznej cenie?

Sam jestem ciekawy, w moim 1.6 eb zdejmę przy okazji kolektor po przebiegu 265tys. i mam nadzieję zobaczę zawory. Na razie zero problemów

ralfbutton 16-07-2019 11:32

Odp: Uzycie CRC GDI w Ecoboost
 
Może tak być, kosztuje niecałe 100 zł

klocolus 20-07-2019 20:40

Odp: Uzycie CRC GDI w Ecoboost
 
Kurde, chciałem zrzucić kolektor ale bez wyjęcia alternatora ani rusz, grubsza robota. Zerknę jak będę miał trochę czasu.

Ogólnie na filmach te zawory przy bezpośrednim wtrysku wyglądają masakrycznie, z drugiej strony w dieslach nie lepiej a nawet gorzej przez egr.

Ten środek jak doczytałem jest bardziej skomplikowany. Ale jednak najlepiej chyba zrzucić kolektor raz na kilkadziesiąt tysiecy, zamykamy zawory na danym garze i czyścimy ;)

klocolus 22-07-2019 23:21

Odp: Uzycie CRC GDI w Ecoboost
 
No i zrzuciłem kolektor aby zobaczyć co się dzieje i... nic ;) kolektor czyściutki jedynie warstwa oleju na ściankach zero sadzy/syfu. Na zaworach trochę sadzy, kanały nie zatkane, szkoda że nie udało mi się zrobić zdjęcia w środku. Czyściłem benzyna ekstrakcyjna na zamkniętych zaworach w danym kanale, pędzlem i plastikowymi narzędziami. Szczerze - spodziewałem się czegoś więcej po 266tys. km. Może dlatego, że auto latało w trasy albo może ktoś czyścił wcześniej (choć nie sądzę, auto poleasingowe jestem drugim właścicielem).

Na odkręcenie zeszło mi się z godzine-półtorej głównie kombinując jak go zdjąć bez demontażu całego alternatora (da radę odkrecic dwie górne śruby alternatora i odsunac go tak aby był dostęp do jednej sruby kolektora), montaż poniżej pół godziny.

No i fura odzyskała z 1.5-2 konie mechaniczne (średnio, mierząc po przepływce) :P Ale to raczej efekt niezauważalny podczas jazdy.


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 04:10.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.