Uzycie CRC GDI w Ecoboost
Używał ktoś w EB ? Jakieś opinie ?
Czytałem, że przy silnikach z bezpośrednik wtryskiem warto oczyszczać zawory co 15tys km |
Odp: Uzycie CRC GDI w Ecoboost
A ja czytałem, że wtryski przeżyją ten silnik ;) .
Sztuka dla sztuki. |
Odp: Uzycie CRC GDI w Ecoboost
Tu nie chodzi o czyszczenie wtrysków tylko zaworów ze zbierającego się nagaru itp
|
Odp: Uzycie CRC GDI w Ecoboost
A to nie jest zwykły srodek do czyszczenia tylko w kosmicznej cenie?
Sam jestem ciekawy, w moim 1.6 eb zdejmę przy okazji kolektor po przebiegu 265tys. i mam nadzieję zobaczę zawory. Na razie zero problemów |
Odp: Uzycie CRC GDI w Ecoboost
Może tak być, kosztuje niecałe 100 zł
|
Odp: Uzycie CRC GDI w Ecoboost
Kurde, chciałem zrzucić kolektor ale bez wyjęcia alternatora ani rusz, grubsza robota. Zerknę jak będę miał trochę czasu.
Ogólnie na filmach te zawory przy bezpośrednim wtrysku wyglądają masakrycznie, z drugiej strony w dieslach nie lepiej a nawet gorzej przez egr. Ten środek jak doczytałem jest bardziej skomplikowany. Ale jednak najlepiej chyba zrzucić kolektor raz na kilkadziesiąt tysiecy, zamykamy zawory na danym garze i czyścimy ;) |
Odp: Uzycie CRC GDI w Ecoboost
No i zrzuciłem kolektor aby zobaczyć co się dzieje i... nic ;) kolektor czyściutki jedynie warstwa oleju na ściankach zero sadzy/syfu. Na zaworach trochę sadzy, kanały nie zatkane, szkoda że nie udało mi się zrobić zdjęcia w środku. Czyściłem benzyna ekstrakcyjna na zamkniętych zaworach w danym kanale, pędzlem i plastikowymi narzędziami. Szczerze - spodziewałem się czegoś więcej po 266tys. km. Może dlatego, że auto latało w trasy albo może ktoś czyścił wcześniej (choć nie sądzę, auto poleasingowe jestem drugim właścicielem).
Na odkręcenie zeszło mi się z godzine-półtorej głównie kombinując jak go zdjąć bez demontażu całego alternatora (da radę odkrecic dwie górne śruby alternatora i odsunac go tak aby był dostęp do jednej sruby kolektora), montaż poniżej pół godziny. No i fura odzyskała z 1.5-2 konie mechaniczne (średnio, mierząc po przepływce) :P Ale to raczej efekt niezauważalny podczas jazdy. |
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 04:10. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.