Awaria nawiewu, dmucha tylko z tych na poziomie twarzy
Hey, sprawa jak w tytule. Dmuchawy wieją tylko na twarz (nie da sie zmienic), nogi i szyba nie dają znaku życia, niezależnie od tego co ustawie na konsoli. Wygląda to troche na awarie elementu sterującego przepływem powietrza. Mam podejrzenie że może chodzi o [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Ma ktoś pomysł czy to ta część i jak trudno ją wymienić? :? Mondeo mk5 2.0 2015 Kombi
Pzdr |
Odp: Awaria nawiewu, dmucha tylko z tych na poziomie twarzy
Kolego czy rozwiązałeś problem ?. Mam Taką samą usterkę i nie wiem od czego zacząć.
z góry dziękuję za odpowiedź. |
Odp: Awaria nawiewu, dmucha tylko z tych na poziomie twarzy
podpiąć kompa i sprawdzić błędy. odpiąć aku na 30 minut. od tego bym zaczął
|
Odp: Awaria nawiewu, dmucha tylko z tych na poziomie twarzy
To co dałeś w linku jest chyba od żaluzji grilla i nie bardzo ma wpływ na nawiewy.
|
Awaria klap nawiewu
Witam
mam problem z nawiewem, wieje tylko na twarz. nogi i szyba nie wieje wcale. podpinając do Forscan odczytuje błąd: B1086 - Silniczek klapy rozprowadzania powietrza Dodatkowe symptomy usterki: Usterki mechaniczne. podczas resetu modułu słychać że jakiś silnik pracuje (nie wiem czy ten od klap) mam pytanie czy ktoś znalazł rozwiązanie ? szukam już 2 dni w internecie i znajduję tylko pytania - bez odpowiedzi. może jakaś podpowiedź, jak się dostać do tych klap, silniczka ? nie wiem nawet od czego zacząć. czy od demontażu schowka? czy od demontażu radia ?. może kto znalazł jakiś poradnik (nie musi być po polsku) ? z góry dziękuję. Bump: |
Odp: Awaria nawiewu, dmucha tylko z tych na poziomie twarzy
Odpinałem aku, resetowałem moduł.
błąd B1086 Silniczek klapy rozprowadzania powietrza. dodatkowe symptomy usterki: Usterki mechaniczne podczas resetu modułu jakiś silnik się odzywa ale nie wiem czy to ten od klap. co rozkręcić aby dobrać się do klap i silniczka ? |
Odp: Awaria nawiewu, dmucha tylko z tych na poziomie twarzy
Silniczków jest 4 paskudny dostęp,może to pomoże.
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Odp: Awaria nawiewu, dmucha tylko z tych na poziomie twarzy
Dziękuję za podpowiedz. Wnioskuję że za zmianę kierunku nawiewu odpowiada silnik "sterowanie trybem" (19E616C) Podpowiedz mi proszę jeszcze gdzie go szukać? Z rysunku wynika że od strony schowka pasażera ?
|
Odp: Awaria nawiewu, dmucha tylko z tych na poziomie twarzy
Cytat:
tak, to jest silniczek do żaluzji montowanej za grillem zderzaka przód |
Odp: Awaria nawiewu, dmucha tylko z tych na poziomie twarzy
2 załącznik(i)
Witam
Rozwiązałem problem. Opiszę może komuś się przyda. Zakupiłem silnik 19E616C wraz z tarczą sterowania klapami na serwisie aukcyjnym (30 zł), aby wiedzieć jak to wygląda i jak się do tego dobrać. Potrenowałem na sucho w domu demontaż i montaż silnika, lewą rękę z zamkniętymi oczami. Silnik sterowania klap znajduje się po stronie kierowcy jakieś 30 cm za przyciskiem start/stop. Otworzyłem osłonę pod kierownicą - tą dużą przed nogami. Zdemontowałem dolną osłonę kolumny kierowniczej. Od strony kolumny kierowniczej jest według mnie najlepszy dostęp. Wcześniej próbowałem po demontażu SYNC i po demontażu licznika ale z tamtych stron nie ma dostępu. Zdemontowałem silnik 19E616 (klucz T15) bardzo krótki, ja użyłem samej nasadki na grzechotkę. Nie odłączając silnika od elektryki zresetowałem moduł FCIM i skasowałem błędy Forscanem. Silniczek na moje nieszczęście odżył, nie wystarczy więc tylko jego wymiana. Przełączając kierunki nawiewu silnik zmienia położenie. A więc tak jak zgłaszał forscan usterka mechaniczna. Zdemontowałem ośkę z zakupionego wcześniej silnika. tą cześć wykorzystałem aby ręcznie sterować klapami. kręcąc tą zębatką naskoczyły mi klapy z powrotem na rowki w białym kole. Niestety nie mogłem potem trafić wieloklinem właściwego silnika w to koło - nie mogłem znaleźć właściwego kąta obrotu aby trafić. Uruchomiłem więc nawiew, jedną ręką dociskałem niespasowany silnik a drugą zmieniałem na ekranie kierunki nawiewu. w pewnym momencie wieloklin dopasował się i silnik wskoczył na swoje miejsce. złożyłem w odwrotnej kolejności. Wszystko działa już tydzień. Czas operacji jakieś 3 godz. z tymi wskazówkami powinien zrobić to w godzinę. |
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 15:22. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.