2.0 TDCi 136KM konwersja automat->manual - konfiguracja elektroniki
Auto jak w temacie. Wywalony powershift I wrzucony manual.
Po ogarnięciu mechaniki auto niestety nie chciało odpalić, czekało na sygnał ze skrzyni o wrzuceniu biegu p/n. Poczytałem trochę i wrzuciłem do ECU wsad od kugi sid206 manual. Auto zaczęło odpalać, komunikat na wyświetlaczu o błędzie skrzyni zgasł, ale nie ma mocy, ecu wyrzuca błąd P2263 E1, dodatkowo pojawiają się błędy w sterowniku abs/esp C2073 I po paru kilometrach jazdy u2023. Da się to w ogóle ogarnąć bez zmiany sterownika na Sid803 i wiązki z focusa manuala? Dysponuję ELMConfig, FORscan. Pozdrawiam, Marcin. |
Odp: 2.0 TDCi 136KM konwersja automat->manual - konfiguracja elektroniki
Nikt nie ma żadnego pomysłu? :(
|
Odp: 2.0 TDCi 136KM konwersja automat->manual - konfiguracja elektroniki
Cytat:
Niestety jedyna sensowna opcja w takim przypadku to wymiana PCM i wiązki silnika. Jeśli się coś sensownego dobierze... |
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 16:57. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.