http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=87326
Tu masz co mi się przytrafiło. I też to się działo jak temperatura silnika już trochę skoczyła. Nigdy na zimnym. Poprzedni właściciel mojego mk2 wymienił w ASO TPS, krokowy, sonde itd..aż w końcu ustalili że wystarczy wyczyścić styki..
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Czasami to nie wina czujnika czy sterownika tylko połączeń. Stąd też próby wymiany nic nie wnoszą. Żeby to wyczaić to krecia robota. Albo mierzenie oporności kabli albo oscyloskop itp.
Mogę Ci zasugerować wyczyszczenie tej kostki. Nic nie kosztuje oprócz 30 minut. Jakiś preparat do usuwania tlenków i spłukiwania + jakieś wiertełko 2mm co by troche wyskrobać gniazda.