Cytat:
Ten test pewnie powstał na zlecenie jakiegoś niemieckiego producenta, albo dystrybutora gazu CNG.
A tak poza tym, nie orientuję się w tym zbytnio, ale instalacja zasilania gazem CNG jest zapewne cholernie droga. No i ile mamay w polsce stacji gdzie można go zatankowac?
|
http://cng.auto.pl/pl/stacje/stacje-cng-w-polsce.html
Jak widać jeśli ktoś mieszka na mazurach albo w Łódzkim to na cng sobie nie pojeździ... Wg. cennika na tej stronie aktualna cena to 2.6 zł. A gdzie montaż? To ja dziękuje, nie skorzystam.
...Ten Passat 1.4 to też nie ten tego. Ciekawe ile to pojeździ, ciężkie auto + wysilony mały silnik?
Myślałem, że Niemcy są mądrzejsi. Jak można do jednego worka wrzucić Corvette, Land Rovera, Bmw i takie auta jak Panda czy Matiz. Ktoś kto kupuje Pandę na pewno nie spojrzy na Corvette, chyba że przez okno. Jeszcze niech porównają komfort Pandy i Saaba a później ze ździwieniem powiedzą, że Saab jest wygodniejszy.
A zastanawialiście się kiedyś jak długo te wszystkie Green line/Eco line itd będą takie Eco? Przecież te ich 'eco' bierze się z tego, że mają np. opony o zmniejszonych oporach, pełniejsze zderzaki, pełniejsze kołpaki, broń borze alufelgi, trochę niższe zawieszenie, Start-Stop itd. Kupujemy takie auto, zakładamy upatrzone od roku alusy, oczywiście rozmiar większe niż były, do tego szerokie opony i już znikło 'eco' za które ktoś wcześniej wybulił więcej niż za normalne auto z takim samym silnikiem. Podejrzewam, że elementy karoserii takie jak wspomniany zderzak, które nieco się różnią od normalnej wersji w razie draki też słono kosztują.