Witam.
Jestem swiezyna jesli chodzi o posiadanie Mondeo mk3. Jest to stosunkowo moj swiezy nabytek, mianowicie posiadam go 2 tygodnie. Dotad uzywalem auta tylko w miescie. Natomiast wczoraj pokonujac trase zauwazylem pewna nieprawidlowosc. Chodzi mianowicie o temp plynu chlodzacego /wg odczytu z wskaznika/ a zalaczony nawiew.
Silnik utrzymuje nominalna optymalna temperature do momentu uruchomienia nawiewu. Niezaleznie czy 18 - 19 - 20 - 21 czy wyzej.. Gdy wlacxzy sie cieply nadmuch po 1-2 min temperatura zaczyna spadac wychodzac poza NORM. Gdy wylaczy sie nadmuch temp wraca do normy.
Czym to moze byc spowodowane ?
Dodatkowy objaw /jesli to nei norma/ to taki ze nadmuch wieje milym cieplym powietrzem, ale co jakis czas wieje chlodnym. Wyglada to tak jak by sie studzil, aby znow podjac prace 'grzania. Nie wiem czy obie te rzeczy sa ze soba powiazane. Opisuje wam swoje spostrzezenia..
Stan plynu wporzadku, aczkolwiek nie wymienialem go po zakupie samochodu.
Za wszelkie pomocne rady z gory dziekuje
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.