View Single Post
Stary 05-01-2014, 20:47   #8
naprawa-pomp.com
ford::amateur
 
Imię: Karol
Zarejestrowany: 05-01-2014
Skąd: Ożarów
Model: ford
Silnik: 1.8 tddi
Rocznik: 2000
Postów: 3
Domyślnie Odp: Nie odpala po wymianie pompy wtryskowej VP44 1.8TDDI

pompa vp44 może mieć 4 jak i 6 wyjść. 6 np: w audi 2.5 tdi, vp30 zawsze 4 wyjścia. sterowniki maja takie same czyli PSG5, immo jest zawsze w sterowniakch fordowskich, nie wiem po co, bo w innych markach nie ma, takie małe utrudnienie, musimy go wyzerować bo nie odpali. jeśli jak kolega wyżej pisał sterownik padł po 10 minutach to znaczy że tranzystor został niewłaściwie osadzony i się przegrzał. jak pisałem w innym poście na tym forum, bardzo ważny jest prawidłowy montaż tranzystora. samemu można jeszcze sprawdzić zawór dawki paliwa, ten między przewodami wysokiego ciśnienia. jest on sterowany przez tranzystor, bywają przypadki że ten zawór ulega uszkodzeniu. aby sprawdzić odcinamy obydwa przewody od tego zaworu, następnie je przedłużamy i bezpośrednio pod akumulator, tylko ważna sprawa, przewody 0,5 - 0,7 mm i dotykamy do akumulatora na ułamek sekundy !!!. zawór ma niską rezystancję, popłynie duży prąd i mógłby ulec uszkodzeniu. pamiętajcie ułamek sekundy i za każdym razem musimy usłyszeć cyknięcie jak z jakiegoś przekaźnika. pozdrawiam.
naprawa-pomp.com jest offline   Odpowiedź z Cytatem