Cytat:
a co dokładnie mam poczytać o "pierburgu"? właśnie tej firmy kupiłem przepływomierz, na pewno jest lepiej niż było ale tak jak pisałem nie ma kopa, czy w tym modelu powinno słychać turbinę? bo nic nie słyszę jak przyśpieszam, nie ma też wgniatania w fotel jak np. w Audi A3 TDI, Gomad patrzyłem na gruchę ale to tak tylko powierzchownie i wygląda ok, przewód idący do niej też jest raczej ok, jutro będę wymieniał olej to dokładniej sprawdzę ten przewód bo czytałem że z nim bywa różnie.
Ps. Dodam że przy wymianie węża Turbo>filtr powietrza zauważyłem że w tym wężu był trochę oleju, trochę to znaczy że najmniejszy palec szło zamoczyć, nie wiem czy to istotne. Rura wydechowa jest drożna dym ładny przezroczysty zero czarnego czy białego dymu.
|
jesli masz wersje z VNT chyba przy przegazowaniu powinien byc widoczny ruch sztangi. Musialbys sprawdzic jak ''pompuje'' turbo, czy wszystko jest z nim ok. Może być zapieczone VNT, ale obstawiam że będzie to właśnie pierburg. U mnie nie wyskawiwały żadne błędy, a nie było odpowiedniego boostu. Lekki Film olejowy zawsze będzie. Sprawdź w jakim stanie są sitka przy turbinie w przewodzie olejowym, żeby z tego tytułu nie było kłopotu
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.