Temat: [Focus 2014-2018] Kamera rozpoznawania znaków i ACS
View Single Post
Stary 06-10-2016, 10:44   #16
tedi_k
FCP member
 
Avatar tedi_k
 
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,050
Domyślnie Odp: Kamera rozpoznawania znaków i ACS

Cytat:
Napisał kuuba89 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Nie jest potrzebna.
?Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

1) Lidar (ACS) - robi tylko ACS. Do hamowania w ACS nie jest potrzebny radar ACC.
2) Kamera IPMA - robi a) czytanie znaków, b) asystenta pasa ruchu, c) automatyczne światła długie, d) monitorowanie zmęczenia kierowcy. Nic więcej
3) Radar ACC - robi ACC i nic więcej. Do działania ACC nie jest potrzebny lidar ACS ani kamera IPMA.

Opisane wyżej problemy są naturalną konsekwencją pomieszania modułów przed- i poliftowych. Efekt raczej spodziewany przeze mnie...Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------
Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM

Ostatnio edytowane przez tedi_k ; 06-10-2016 o 10:47
tedi_k jest offline   Odpowiedź z Cytatem