Witam, do wczoraj miałem podobny problem. obejrzałem wcześniej całe forum i zabrałem się do naprawy. Najpierw ściągnąć trzeba osłony zegarów, póżniej wypiąć wtyczkę od nich (dziwnie działa na zasadzie dzwigni, a nie jak 99 % innych wtyczek na wcisk lub zatrzask). Sama rozbiórka licznika jest bardzo prosta. kilka zatrzasków (ok 10) i rozkłada się na czynniki pierwsze. Wskazówki należy podważyć nożem. Najpierw odleci czarny mały ozdobny element, póżniej sama wskazówka.
Przejrzałem luty i jak dla mnie były ok. Więc przeczyściłem całą płytkę drukowaną ściereczką z alkoholem. założyłem i guzik. Pojawiało się to samo.
Pojechałem na gorąco do elektryka, tylko spojrzał, mói "ZIMNE LUTY JAK ZAWSZE w TRANSICIE". Przelutowanie zajęło mu raptem 5 - 7 minut. Sama go założyłem, dałem na flaszkę elektrykowi i wszytsko wróciło do normy..... dziś tylko muszę pozakładać obudowę całych zegarów
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.)) pozdrawiam