Odp: 2.5T nie odpala
No i po problemie :-)
Rano widocznie byłem nie do końca przytomny, bo sprawdziłem bezpiecznik, ale nie F9 :-)
F9 spalony, po włożeniu nowego od razu się palił - nawet iskra poszła w środku bezpiecznika :-)
No to czas dobrać się do tej cholernej grzałki koło odmy.
Odłączamy akumulator (klucz 10), odkręcamy obejmę węża gumowego pomiędzy airboxem a turbo (klucz 7), wyciągamy duże podciśnienie na czerwonej zawleczce, ściągamy osłonę ECU, odpinamy wtyczki ECU.
Następnie energicznie wyciągamy airbox z gumowych tuleji, ściągamy gumową rurę z rury plastikowek i przesuwamy airboxa na maxa w prawo. Potem można już wypiąć wtyczkę grzałki - albo odginamy airbox z lewej strony, albo odchylamy go w kierunku chłodnicy. Zawleczkę wtyczki trzeba wcisnąć i całą wtyczkę przesunąć w prawo.
Tutaj przyda się chuda ręka. Po odpięciu składamy wszystko w odwrotnej kolejności.
Powodzenia :-)
Nastukane na szklanym ekranie
__________________
126p --> MkI 1.8TD --> ST220 STach --> ST220 STach II --> MkIV 2.5T Tit S
|