Cytat:
@ sidsysunia
- czytamy od początku i wiemy co było z silnikiem.
Masz rację opisując zjawisko w ostatnim poście.
Nikt tego nie podważa.
Chodzi o post Fulary:
Toż to herezja w czystej postaci.
Jak wymiana uszczelniaczy zaworowych wpływa na kompresję silnika ?
Dlaczego po wymianie uszczelniaczy silnik miałby zacząć brać olej dołem?
Jeśli zużyte są tylko uszczelniacze, po ich wymianie silnik przestanie brać olej (częsta sytuacja w starych fordowskich pinto).
Jeśli nie , wymiana uszczelniaczy ani nie pomoże , ani nie zaszkodzi (w przypadku zeteców czy durateców chyba jeszcze nikt nie potwierdził, że ta operacja coś daje, czyli uszczelniacze są wytrzymałe i szybciej zużywa się silnik niż one)
|
Dokładnie tak
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
@
Fulara
ja umiem czytać ze zrozumieniem i wiem, że autorowi zaczął chlać dół po zrobieniu GŁOWICY i ten fakt umiem zrozumieć.
Ale poboru oleju przez dół po wymianie uszczelniaczy nie pojmuję i bardzo chciałbym żebyś mnie oświecił bo lubię się dowiadywać nowych rzeczy o świecie.
Niestety: jak się nie ma argumentów to się używa zdań:
Cytat:
Napisał fulara
nie tłumacz im bo nie warto, niech sobie każdy zmienia uszczelniacze i jest zadowolony
|
Swoją drogą czekam już 2 tygodnie. Mógłbyś się zlitować
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.