View Single Post
Stary 01-09-2019, 15:33   #24
lucas4891
ford::professional
 
Zarejestrowany: 18-01-2012
Skąd: Verviers
Model: Turek
Silnik: 2.0 TDI
Rocznik: 2017
Postów: 1,653
Domyślnie Odp: 2.0 TDCi - dławienie / nierówna praca przy zimnym starcie

Cytat:
Napisał Zbyniu123 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
W tym silniku wtryskow nie trzeba przypisywac

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
Czytaj ze zrozumieniemGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Bump:
Cytat:
Napisał Zbyniu123 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
przelewy ma w normie tak ze nie wiem skad wziales swoja teorie.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
hmm... a jak to wyliczyles?

Bump:
Cytat:
Napisał gumis15 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jeśli o mnie chodzi to ja oznaczyłem je sobie od 1 do 4 stojąc twarzą do silnika od lewej do prawej po to aby wiedzieć dla siebie o którym wtrysku/pomiarze mowa.

Tak więc to tylko moja wewnętrzna numeracja.

No a jeśli chodzi o ten pomiar przelewów to nr 4 czyli ten najbliższy pompy miał największy przelew, i ten sam miał najmniejsze ciśnienie - w końcu co to oznacza? Wtryski dobre czy nie ?
Dodam tylko że na początku dodałem zdj z ForScana gdzie widać wartości wtryskiwaczy i na obrotach jałowych znacznie się różnią (słyszałem że zdrowe wtryski trzymają w okolicy 1.00..), a tam jes od 0.91.. do 1.10.. i wyrównują sie dopiero przy 1200obr/min..
?

Bump: Podsumowujac:

Cyl. Korekta Przelew Kompresja
1 1,004 4,5 ml 30,0 bar
2 1.102 4,0 ml 29,5 bar
3 0,916 4,5 ml 29,0 bar
4 0,981 5,5 ml 27,0 bar

Wnioski: Wedlug tych wartosci, czas wtrysku na czwartym cylindrze powinien byc najdluzszy, a nie jest. Moim zdaniem wtryskiwacz nr 4 leje do komory spalania
Nie wiem jak dokladnie przeprowadziles test przelewow, ale ja robie ja kilkukrotnie.
Tzn. na biegu jalowym i w dwuch zakresach obrotow (np. 1500 i 2000 obr/min lub przy takiej predkosci obrotowej silnika, przy ktorej wystepuje problem)
przez taki sam czas pracy.
Czasem jest tak, ze na jalowym przelewy sa ok, ale na wyzszych obrotach i przy dawce rozruchowej jest bardzo duza roznica

Ostatnio edytowane przez lucas4891 ; 01-09-2019 o 15:55
lucas4891 jest offline   Odpowiedź z Cytatem