Temat o wtryskach czy o akumulatorze?
Apropo aku i ładowania.
Bms odłączyć i po problemie
Stale ładowanie 14,4 volt na zimnym.
I spalanie 0,2-0,3 na jałowym.
Mimo że mam 4 wtryski z błędami i korekcję bliżej 1 na wszystkich.
Auto śmiga bdb
Bump:
Cytat:
Albo źle ładujecie akumulatory, albo szykuje się ich wymiana. Mi po naładowaniu akumulatora spalanie spada do 0,4 l/h (okazjonalnie 0,3). Dopiero po kilku tygodniach - a jeżdżąc w mieście nawet szybciej - wzrasta na stałe do 0,5 (z wyłączonymi światłami mijania, z ustatkowaną temperaturą*wewnątrz). Wtedy napięcie spoczynkowe to ok. 12,3-12,4 V, czyli trochę słabo.
Ze względu na system odzysku energii z hamowania, którego priorytetem wcale nie jest żywotność akumulatora, trzeba je ładować, co robię regularnie. Dlatego mam pewność co do moich obserwacji, czyli korelacji spalania z napięciem. Zaniedbanie tej kwestii skutkuje tym, że mimo, że akumulator to AGM, ludzie wymieniają go co 3 lata... Mój ma 5 lat i odpala "na dotyk".
|
Jesteś pewien że agm?
Nie efb?
Agm w komorze silnika to niezbyt dobry pomysł.
No chyba że podróby bo i zdarzają się zwykle kwasiaki z naklejkami agm