View Single Post
Stary 03-04-2021, 21:18   #4
firlej
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 25-11-2011
Model: FOCUS MK3
Silnik: 1.6 EcoBoost
Rocznik: 2012
Postów: 304
Domyślnie Odp: Temperatura powietrza zasysanego IAT i doładowujacego ACT (Forscan)

Cytat:
Napisał mihoo5 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Witam
Awaria dotyczy Focusa 1.6 TdCi 2011 rok
Czy spotkał się ktoś z błędem P0643 Napięcie odniesienia czujnika obwodu 5V wysokie.
Dodatkowo przy tym błędzie jest awaria pedału gazu 2127 Czujnik/włacznik położenia pedełu/przepustnicy E - sygnał za niski. W czasie błędu na potencjometrze gazy są napięcia D- 5 V i E- 5,5-10V. Wymieniłem pedał gazu nie pomogło. Jak wypnę środkową wtyczkę z ECU to napięcie wraca do 5V. Odpinałem kilka czujników nic nie pomagało. Zauważyłem za czasami jak odpinam czujnik przy filtrze powietrza czujnik IAT po jakimś czasie pojawi się napięci 5 V i mogę skasować błędy. Odpalę auto bez znaczenia czy podepnę czujnik IAT czy nie i po kilku sekundach gaśnie. I dalej te same błędy. Diagnozowałem programem delphi i zauważyłem jeszcze że czujniki temp. w katalizatorze pokazują 99 stopni i napięcie 5V. Dziwne żeby zepsuły się dwa jednocześnie. Czy ktoś wie jakie czujniki znajdują się na szynie A referencyjnej 5V?
Twój post nie dotyczy tematu. Kolega pytał o Ecoboost-a...
firlej jest offline   Odpowiedź z Cytatem