Temat: [S-MAX 2006-2015] Czujnik kąta skrętu kierownicy
View Single Post
Stary 01-04-2022, 13:15   #2
tedi_k
FCP member
 
Avatar tedi_k
 
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,048
Domyślnie Odp: Czujnik kąta skrętu kierownicy

Cytat:
Napisał Marq69 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
...czujnik kąta skrętu kierownicy?
...
Opisany przypadek to jeden z objawów "zimnych lutów" w module kierownicy (inny objaw to niedziałający/wyłączający się tempomat...).
Moduł kierownicy to moduł elektroniczny wewnątrz manetek na kierownicy (tych od kierunków i wycieraczek) a czujnik kąta skrętu jest wewnątrz taśmy zwijacza połączonej wraz z tym modułem manetek (przełącznikiem zespolonym).
Wymiana może niewiele dać, bo "zimne luty" w tym module dla tych roczników auta są POWSZECHNE. Raczej więc moduł przelutować u kogoś lutowiem ołowiowym ("szkodliwym") i powinno wszystko wrócić do normy.
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------
Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM
tedi_k jest offline   Odpowiedź z Cytatem