Odp: Wymiana gum łącznika stabilizatora
Ręcznie nie wciśniesz, z tego co pamiętam, to potrzebny jest płyn Ludwik i ciężki młotek. Gumę łącznika wymieniasz bez ruszania drążka, ale trzeba przed zdjęciem koła podnieść samochód z tej strony gdzie zmieniasz gumę, podeprzeć wahacz na odpowiednim klocku (jak najbliżej koła), z powrotem opuścić i dopiero zdjąć koło. Bez tego sprężyna zawieszenia będzie ciągnąć wahacz w dół i po odkręceniu łącznika ramię drążka wystrzeli w górę, więc potem nie założysz łącznika bez dodatkowego kombinowania, co z tym fantem zrobić.
Skoro już robisz łączniki, to jednak sprawdź gumy drążka (nr 19), jeżeli widać, że otwór w gumie jest wyrobiony, warto je zmienić - to łatwa robota, drążka nie wyjmujesz, jedyny problem może być z odkręceniem śruby 21. Ja bym kilka dni przed robotą trysnął śrubę WD40 kilka razy...
__________________
Zgredzik
|