View Single Post
Stary 06-07-2023, 18:03   #1
Szafexd
ford::amateur
 
Imię: Adam
Zarejestrowany: 28-06-2023
Skąd: Ornontowice
Model: Ford Focus mk3
Silnik: 1.6 125KM
Rocznik: 2013
Postów: 4
Domyślnie Falujące obroty, szarpanie, błąd kata (1.6 125km)

Witajcie grupo💪 Jestem tu nowy. Dokładnie od 5 dni jestem posiadaczem foki MK3 1.6 tivct 125km. 2013 r. Polski salon , 140kkm przebiegu - Bieda version 😝
Przychodzę z pytaniami i problemami..😐

1. Czy ktoś miał takie wahnięcia obrotów podczas jazdy i na biegu jałowym? Dodam, że w czasie jazdy czuć to w kabinie jakby się lekko dławił albo jakby ktoś pulsacyjnie naciskał lekko hamulec. Problem jest widoczny niemalże na każdym biegu (prócz 5, choć pewny nie jestem)- Czy wiecie może w jakim kierunku iść z diagnozą tego problemu?

2. Drugiego dnia wyskoczył check engine... Błąd p0430(błąd kata) i dodatkowo wypadanie zapłonu cylindra nr 2. Check wykasowany, póki co przez 3 dni nie powrócił.
Coś poważnego? Czy być może słynny problem sondy nr 2?
Czy to może być powiązane z punktem nr 1?
🟥A teraz Pierdoły⬇️

3. Czy patrzałki (lampy) muszą się zapalić każdorazowo po otwarciu drzwi, bagażnika itp?

2. Czy te biedne radio (abu with USB) można z pełnym powodzeniem zastąpić np stacją androida ? Na jakiej zasadzie? P&p?😝

3. Co zrobiliście z głośnikami aby lepiej grały 😂

4. Z poziomu pilota można odblokować bagażnik (kombi) - Czy ktoś przerabiał siłowniki/zawiasy tak aby sam się otwierał? Jest taka możliwość?

5. Czy takie "skrzela" można zamontować, ale wyłączyć jakoś pozostałe światła aby te w skrzelach służyły jako do jazdy dziennej? (Dołączam zdjęcie)

Dziękuje za każdą pomoc.💪
Szafexd jest offline   Odpowiedź z Cytatem