View Single Post
Stary 23-02-2024, 12:26   #12
romano11
ford::specialist
 
Avatar romano11
 
Imię: Roman
Zarejestrowany: 02-10-2016
Skąd: Ruda Śląska
Model: FIESTA MK6
Silnik: A9JA 1299ccm 70KM Duratec 8V EFI Rocam
Rocznik: 2006
Postów: 588
Domyślnie Odp: Szarpanie przy przyspieszaniu / logi / reset DTC

No popatrz... zamienione przewody... rozwiązanie genialne w swojej prostocie, gdyby nie fakt, że akurat cylindry 2 i 3 dostają iskrę w parze tak samo, jak 1 i 4, więc bez różnicy, który przewód gdzie podepniesz chyba, że będzie on za krótki fizycznie. Gdyby przewody były pozamieniane miejscami "skutecznie", to równie skutecznie silnik powinien odmówić współpracy. A skoro tylko czasami przerywa/szarpie, to chyba nie ten trop.
Co prawda cewkę już miałem w rękach, jednak nie wpadłem na to, żeby robić jej pamiątkowe fotki Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. na wypadek "W" narysowałem sobie przebieg przewodów i tyle. Jest tylko jedna fotka archiwalna z widokiem ogólnym Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Załączone Obrazki
Typ Pliku: jpg IMG_0006 (5).jpg (53.9 KB, 15 wyświetleń)
__________________
Jestem homofobem - trzymam pedały w piwnicy
romano11 jest offline   Odpowiedź z Cytatem