No popatrz... zamienione przewody... rozwiązanie genialne w swojej prostocie, gdyby nie fakt, że akurat cylindry 2 i 3 dostają iskrę w parze tak samo, jak 1 i 4, więc bez różnicy, który przewód gdzie podepniesz chyba, że będzie on za krótki fizycznie. Gdyby przewody były pozamieniane miejscami "skutecznie", to równie skutecznie silnik powinien odmówić współpracy. A skoro tylko czasami przerywa/szarpie, to chyba nie ten trop.
Co prawda cewkę już miałem w rękach, jednak nie wpadłem na to, żeby robić jej pamiątkowe fotki
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. na wypadek "W" narysowałem sobie przebieg przewodów i tyle. Jest tylko jedna fotka archiwalna z widokiem ogólnym
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.