Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Escort
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 08-02-2010, 19:36   #1
Gust41
ford::advanced
 
Avatar Gust41
 
Zarejestrowany: 13-11-2007
Skąd: Podkarpackie
Model: Escort mkVII
Silnik: 1.4i + LPG
Rocznik: 02.1995
Postów: 397
Question Diagnostyka- proszę o pomoc w odczytaniu kodów migowych FILM

WitamGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jak w temacie, zrobiłem dzisiaj test i mi wyszły takie błędy:
133, 183, 181, 183, 186, 173, 181, 183, 186
Nie jestem pewny czy dobrze to odczytałem i czy w moim silniku kody są 2 czy 3 cyfrowe, słyszałem że 3-cyfrowe ale wole się upewnić..Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Link do filmu: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

__________________
Nie każda morda pasuje do forda
Gust41 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-02-2010, 20:31   #2
gobertVIP
ford::average
 
Avatar gobertVIP
 
Zarejestrowany: 07-12-2008
Skąd: Żukowo [3Miasto]
Model: ESCORT [Mk7]
Silnik: 1.4 (75KM) BP
Rocznik: 1998
Postów: 79
Domyślnie Odp: Diagnostyka- proszę o pomoc w odczytaniu kodów migowych FILM

Kody błędów
10 Rozpocząć test dudnienia / na krótko otworzyć przepustnicę.
11 Brak usterek.
12 Miernik przepływu powietrza 1.
13 Czujnik temperatury chłodziwa.
14 Czujnik temperatury powietrza.
15 Czujnik położenia przepustnicy.
16 Miernik przepływu powietrza 2.
17 Czujnik MAP.
18 Niskie napięcie akumulatora, sprawdzić / lub naładować akumulator. 21 Nieregularny sygnał zapłonu.
22 Miernik przepływu powietrza 1, zbyt wysokie napięcie.
23 Czujnik temperatury chłodziwa, zbyt wysokie napięcie.
24 Czujnik temperatury powietrza.
25 Czujnik położenia przepustnicy, zbyt wysokie napięcie.
26 Miernik przepływu powietrza 2, zbyt wysokie napięcie.
27 Czujnik MAP, zbyt wysoki sygnał (częstotliwość).
28 Czujnik tlenu 1, (cylindry 1 i 4), mieszanka uboga lub uszkodzenie czujnika.
29 Czujnik tlenu 2, (cylindry 2 i 3), mieszanka uboga lub uszkodzenie czujnika.
31 Uszkodzenie RAM / ROM, uszkodzony ECU.
32 Miernik przepływu powietrza 1, zbyt niskie napięcie.
33 Czujnik temperatury chłodziwa, zbyt niskie napięcie.
34 Czujnik temperatury powietrza.
35 Czujnik położenia przepustnicy, zbyt niskie napięcie.
36 Miernik przepływu powietrza 2, zbyt niskie napięcie.
37 Czujnik MAP, zbyt niskie napięcie.
38 Czujnik tlenu 1 (cylindry 1 i 4), mieszanka uboga lub uszkodzenie czujnika.
39 Czujnik tlenu 2 (cylindry 2 i 3), mieszanka uboga lub uszkodzenie czujnika.
41 Miernik przepływu powietrza 1, bez zmian w czasie testu samoistnego, powtórzyć test samoistny.
42 Miernik przepływu powietrza 2, bez zmian w czasie testu samoistnego, powtórzyć test samoistny.
43 Położenie przepustnicy, bez zmian w czasie testu samoistnego, powtórzyć test samoistny.
44 Przepustnica otwarta zbyt póĄno lub nie otwarta, powtórzyć test na pracującym silniku.
45 czujnik prędkości pojazdu.
46 Bieg jałowy, nie uzyskano prędkości maksymalnej (obr/min).
47 Bieg jałowy, nie uzyskano prędkości maksymalnej (obr/min) lub jest ona za niska do testowania czujnika tlenu czy zaworu E.G.R.
48 Regulator biegu jałowego / czujnik położenia przepustnicy.
49 EGR (recyrkulacja spalin)
50 Kod identyfikacyjny modułu EEC4, jeśli w czasie testu na pracującym silniku nie pojawi się kod 50, to należy sprawdzić numer części modułu EEC 4.
51 Włączona klimatyzacja, wyłączyć klimatyzację i powtórzyć test na pracującym silniku.
52 Przekładnia automatyczna w 'D' lub ruch pojazdu: wybrać 'N / P', powtórzyć test na pracującym silniku.
53 Uziemione złącze oktanowe 1, odłączyć złącze, powtórzyć test na pracującym silniku.
54 Uziemione złącze oktanowe 2, odłączyć złącze, powtórzyć test na pracującym silniku.
55 Dopasować kabel, z uziemieniem, wyjąć złącze, powtórzyć test przy pracującym silniku.
56 Brak sygnału z czujnika stukania.
57 Przepustnica została przesunięta zbyt wcześnie, powtórzyć test na pracującym silniku.
58 Moduł zapłonu, niestabilny prąd sygnału zapłonu. 59 Regulacja CO %, potencjometr.
60 Kod przeglądu: sprawdzić i w razie potrzeby wyregulować, bieg jałowy i ustawienie zapłonu.
61 Utrata mocy cylinder 1, sprawdzić sprężanie i świecę zapłonową.
62 Utrata mocy cylinder 2, sprawdzić sprężanie i świecę zapłonową.
63 Utrata mocy cylinder 3, sprawdzić sprężanie i świecę zapłonową.
64 Utrata mocy cylinder 4, sprawdzić sprężanie i świecę zapłonową.
65 Utrata mocy cylinder 5, sprawdzić sprężanie i świecę zapłonową. Silniki DOHC: Wyłącznik hamulca.
66 Utrata mocy cylinder 6, sprawdzić sprężanie i świecę zapłonową. Silniki DOHC: Przełącznik układu zmiany biegów na niższe.
67 Przełącznik temperatury paliwa.
68 Czujnik turbosprężarki, sprawdzić / wyregulować turbosprężarkę.
69 Czujnik turbosprężarki, sprawdzić / wyregulować turbosprężarkę.
70 Kod przeglądu, koniec okresu regulacji.
71 Próżniowy zawór powietrza / Impulsowy solenoid powietrza.
72 Solenoid regulacyjny przepustnicy spalin / Elektroniczny regulator próżniowy.
73 Elektrozawór oczyszczania pojemnika.
74 Pompa paliwa / solenoid 3-ci / 4-ty bieg.
75 Uszkodzenie przekładni automatycznej, blokada zaworu magnetycznego.
76 Uruchomiony wyłącznik hamulca.
77 Uruchomiona zmiana biegów na niższe.
78 W czasie testu samoistnego nie uruchomiony został przełącznik ciśnieniowy układu kierowniczego (PSPS), powtórzyć test samoistny.
81 Elektroniczny regulator próżniowy.
82 Elektroniczny przepływomierz spalin, napięcie poniżej minimum.
83 Elektroniczny przepływomierz spalin, zbyt wysokie napięcie.
84 Elektroniczny przepływomierz spalin, zbyt niskie napięcie.
91 Czujnik tlenu, wymienić złącza obu czujników tlenu.
gobertVIP jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-02-2010, 21:00   #3
corneliusab
ford::expert
 
Avatar corneliusab
 
Zarejestrowany: 26-02-2008
Skąd: AB(DE) / GD(PL)
Model: S-Max Titanium S / Kuga Individual
Silnik: 2.5 T 220 PS / 2.5 T 200PS
Rocznik: 2009 / 2009
Postów: 3,731
Domyślnie Odp: Diagnostyka- proszę o pomoc w odczytaniu kodów migowych FILM

Kody masz 3-cyfrowe:

010
-------------
111
111
-------------
010
-------------
173, 181, 183, 186
173, 181, 183, 186


Pozdrawiam
__________________
Moje Mondeo

corneliusab jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-02-2010, 05:19   #4
Gust41
ford::advanced
 
Avatar Gust41
 
Zarejestrowany: 13-11-2007
Skąd: Podkarpackie
Model: Escort mkVII
Silnik: 1.4i + LPG
Rocznik: 02.1995
Postów: 397
Domyślnie Odp: Diagnostyka- proszę o pomoc w odczytaniu kodów migowych FILM

Dzięki wielkie corneliusab, wychodzi na to że sonda niedomaga tak jak myślałem, dla pewności pomierze jeszcze miernikiem... PozdrawiamGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Nie każda morda pasuje do forda
Gust41 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-02-2010, 06:08   #5
corneliusab
ford::expert
 
Avatar corneliusab
 
Zarejestrowany: 26-02-2008
Skąd: AB(DE) / GD(PL)
Model: S-Max Titanium S / Kuga Individual
Silnik: 2.5 T 220 PS / 2.5 T 200PS
Rocznik: 2009 / 2009
Postów: 3,731
Domyślnie Odp: Diagnostyka- proszę o pomoc w odczytaniu kodów migowych FILM

Najlepiej to zrobilbys tak: odpial aku na te pol godz. potem podlaczyl, zrobil samoadaptacje i pojezdzil troche (kilka dni) i wtedy zrobil test dioda, oczywiscie w miedzy czasie nie odlaczajac zadnych czujnikow bo komp wylapie to jako bledy. Jak mowisz sonde mozesz jeszcze miernikiem zmierzyc.

POzdrawiam
__________________
Moje Mondeo

corneliusab jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-02-2010, 06:21   #6
Gust41
ford::advanced
 
Avatar Gust41
 
Zarejestrowany: 13-11-2007
Skąd: Podkarpackie
Model: Escort mkVII
Silnik: 1.4i + LPG
Rocznik: 02.1995
Postów: 397
Domyślnie Odp: Diagnostyka- proszę o pomoc w odczytaniu kodów migowych FILM

Właściwie to samoadaptacje robiłem ok. tydzień temu po czyszczeniu krokowca, a błąd 186-Zbyt długi czas otwierania wtryskiwacza (długość impulsu) pojawił sie pewnie dlatego że mam LPG II gen., a pozostałe błędy to za bogata mieszanka i czujnik tlenu. W sumie to essi zrobił sie ostatnio trochę mułowaty..., zmierzę jeszcze sonde dla pewności i wszystko będzie jasneGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Nie każda morda pasuje do forda
Gust41 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-02-2010, 09:52   #7
-waldi-
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar -waldi-
 
Zarejestrowany: 24-04-2005
Skąd: Oświęcim
Model: VB/RT/GIII
Silnik: 2.0/1,2/1.8
Rocznik: 97/95/93
Postów: 7,309
Domyślnie Odp: Diagnostyka- proszę o pomoc w odczytaniu kodów migowych FILM

Cytat:
Napisał Gust41 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
a pozostałe błędy to za bogata mieszanka i czujnik tlenu.
i czujnik tlenu tez za bogata....
musisz posprawdzać czujniki, zacznij od czujnika cieczy i MAP/MAF
__________________
wozidła...
Vectra B 2,0 '97 - całkiem wygodne
Twingo 1,2 '95 - mały pomykacz
Golf III 1.8 GT '93 - bagażówka
Yamaha XV700

[Regulamin Forum] [Szukaj]
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
http://img524.imageshack.us/img524/8421/emot2ok6.jpg
-waldi- jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-02-2010, 10:15   #8
Gust41
ford::advanced
 
Avatar Gust41
 
Zarejestrowany: 13-11-2007
Skąd: Podkarpackie
Model: Escort mkVII
Silnik: 1.4i + LPG
Rocznik: 02.1995
Postów: 397
Domyślnie Odp: Diagnostyka- proszę o pomoc w odczytaniu kodów migowych FILM

Chyba masz racje, raczej napewnoGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. podejrzewałem czujnik cieczy dlatego że od kilku dni ma małe problemy z odpaleniem na zimnym silniku, zalewa go i odpali bez problemu ale z wciśniętym pedałem gazu ale za to totalny zanik wolnych obrotów przez ok.30sec. do 2min. (zależy jaka temp.na dworze).Powalcze z tym czujnikiem najpierwGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. PozdrawiamGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Nie każda morda pasuje do forda
Gust41 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-02-2010, 12:20   #9
corneliusab
ford::expert
 
Avatar corneliusab
 
Zarejestrowany: 26-02-2008
Skąd: AB(DE) / GD(PL)
Model: S-Max Titanium S / Kuga Individual
Silnik: 2.5 T 220 PS / 2.5 T 200PS
Rocznik: 2009 / 2009
Postów: 3,731
Domyślnie Odp: Diagnostyka- proszę o pomoc w odczytaniu kodów migowych FILM

Skoro nie mozesz odpalic zimnego silnika normalnie tylko z wcisnietym gazem to na 99% czujnik cieczy, mozna go zmierzyc miernikiem jaka ma opornosc, w ksiazce "Sam naprawiam" sa wlasciwe wartosci jakie powinien miec przy okreslonej temperaturze.

Pozdrawiam
__________________
Moje Mondeo

corneliusab jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-02-2010, 12:34   #10
Gust41
ford::advanced
 
Avatar Gust41
 
Zarejestrowany: 13-11-2007
Skąd: Podkarpackie
Model: Escort mkVII
Silnik: 1.4i + LPG
Rocznik: 02.1995
Postów: 397
Domyślnie Odp: Diagnostyka- proszę o pomoc w odczytaniu kodów migowych FILM

Cytat:
Napisał corneliusab Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Skoro nie mozesz odpalic zimnego silnika normalnie tylko z wcisnietym gazem to na 99% czujnik cieczy
Też tak myśle, dzisiaj zamawiam nowy czujnik, jestem na tyle pewny że nawet mi sie mierzyć nie chceGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. PozdrawiamGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Nie każda morda pasuje do forda
Gust41 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 03:59.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.