|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
11-05-2006, 16:52 | #1 |
ford::professional
Zarejestrowany: 11-02-2004
Skąd: W-wa
Postów: 1,487
|
Instrukcja -> wymiana zarowek w zegarach
Witam
Tak, jak kiedys obiecalem :fcp3 niniejszym wklejam zdjecia z instrukcja wymiany zarowek podswietlenia zegarow w Mondeo MkIII. 1. Zaczynamy od zdjecia dolnej oslony pod kierownica. W tym celu nalezy odkrecic srubki zaznaczone strzalkami. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Kolejne srubki dostepne sa po otwarciu schowka kierowcy. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnia srubka znajduje sie z prawej strony kierownicy. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Na powyzszym zdjeciu przy okazji zaznaczylem strzalka miejsce, w ktorym zamocowany jest czujnik sterujacy temperatura we wnetrzu auta - czujnik znajduje sie oczywiscie z drugiej strony oslony (za "kratka"). Dolna oslona umocowana jest po prawej stronie kierownicy za pomoca pokazanej wyzej pojedynczej srubki oraz dodatkowo za pomoca zatrzasku, ktory "wchodzi" w podluzny otwor, pokazany na ponizszym zdjeciu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. 2. kolejnym krokiem jest odkrecenie poziomej oslony, znajdujacej sie tuz przed panelem z zegarami. W tym celu odkrecamy srubke po prawej stronie kierownicy (zdjecie powyzej) oraz śrubkę po lewej stronie kierownicy (zdjecie ponizej). Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Nastepnie zdejmujemy mala oslone, znajdujaca sie nad kolumna kierownicy, aby dostac sie do kolejnych srubek, znajdujacych sie na gorze (srubki na gorze takze sa dwie: po lewej i po prawej stronie kierownicy). Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Na ponizszym zdjeciu widac srubke znajdujaca sie po lewej stronie (analogicznie nalezy poszukac srubki po prawej stronie). Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Po odkreceniu wszystkich 4 srubek wyjmujemy oslone do gory. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. 3. Po zdjeciu oslony zabieramy sie za odkrecenie zegarow (tu rowniez sa dwie srubki: z lewej i z prawej strony zegarow). Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. 4. Zegary wysuwamy "do przodu". Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. 5. Po wysunieciu zegarow, aby moc je calkiem wyjac, musimy odczepic wtyczke. Wtyczka ta ma dzwigienke, ktora nalezy odpowiednio przesunac aby wtyczka "puscila". Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. 6. Po wyjeciu zegary prezentuja sie tak: Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Na "plecach" zegarow widac 4 >duze< zarowki podswietlajace cztery zegary oraz dwie >male< zarowki podswietlajace 2 ekraniki LCD: komputera i licznika przebiegu (oba rodzaje zarowek pokazane sa przez strzalki). A same zarowki wygladaja tak: Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Przy okazji ciekawostka - kto jest producentem zegarow do MkIII? Tak, tak... nasz "stary" znajomy - czyli Visteon... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Mondeo MkIII 2.0 TDDi sedan Ghia ... moja przygoda z Fordem już się skończyła... jednak miło wspominam wspólne chwile z moim Mondkiem i 120.000 km, które wspólnie przemierzyliśmy... |
11-05-2006, 20:07 | #2 |
ford::average
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 19-02-2006
Skąd: warszawa
Model: ford mondeo mk3
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2005
Postów: 56
|
No opis zrobiłeś super raczej nikt niebendzie miał problemu z wymianą żarówek w zegarach .Oby było więcej takich opisów.Pozdrawiam. :fcp27 :fcp29 :fcp27
|
11-05-2006, 20:17 | #3 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 04-02-2006
Skąd: Neuss- Olesno
Model: Ford S-Max
Silnik: 2,0 Tdci 140 Km
Rocznik: 2007
Postów: 588
|
Swietniy opis- gratuluje !
Tez mam zamir wymienic jedna zarowke od podswietlania zegarow. Twoj post znacznie ulatwi sprawe. |
11-05-2006, 20:27 | #4 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 08-11-2005
Skąd: świętokrzyskie
Model: Mondeo MK3
Silnik: tdci 130
Rocznik: 2004
Postów: 413
|
Wielkie brawa. :fcp1
|
11-05-2006, 21:01 | #5 |
ford::average
Zarejestrowany: 07-03-2006
Skąd: Poznań
Model: Focus II FL GOLD X
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 81
|
rewelka!!! wlasnie mi się przepaliła ta pod prędkościomierzem... w sobotę będe robil.... :fcp1
|
12-05-2006, 04:55 | #6 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 13-01-2005
Model: Mazda 6
Silnik: 2000
Rocznik: 2015
Postów: 834
|
Rewelacja, wielkie brawa PZY !!! :fcp1
__________________
Pozdr. ACE2 ----------------------------------------------------------------------------------- Ford .: Stworzony by cieszyć. Zaprojektowany by wq :. ----------------------------------------------------------------------------------- |
12-05-2006, 15:04 | #7 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 27-11-2005
Postów: 40
|
wielkie dzięki.......teraz jeszcze tylko żaróweczki w kokpicie...........Pozdrawiam
|
12-05-2006, 15:32 | #8 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 12-04-2006
Skąd: Warszawa
Postów: 13
|
Opis rzeczywiście rewelacyjny. Właśnie mam do wymiany jedną "dużą" żarówkę. Czy może ktoś podać jaki to rodzaj żarówki (jakieś oznaczenie) i gdzie można się w nią zaopatrzyć?
Z góry dzięki. Pozdrawiam.
__________________
Pozdrawiam, Tomek |
14-05-2006, 14:50 | #9 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 31-01-2004
Skąd: Małopolska
Model: Mondeo MKII
Silnik: 1.6 16V + LPG STAG300
Rocznik: 1997
Postów: 283
|
Pzy, pozwolilem sobie przerobic Twój post na artykul do naszego dzialu porady :
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] ... mam nadzieje ze nie bedziesz mial nic przeciwko Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Pozdrawiam. Uwaga! Administratorzy forum nie udzielają porad technicznych przez PW! |
14-05-2006, 21:11 | #10 |
ford::professional
Zarejestrowany: 11-02-2004
Skąd: W-wa
Postów: 1,487
|
Goral, jasne ze nie mam nic przeciwko :fcp2
Tomju, jesli chodzi o "duza zarowke" - jest to zarowka o mocy 3W. Niestety nie wiem, jaki ona ma symbol. Na pewno kupisz ja w ASO...
__________________
Mondeo MkIII 2.0 TDDi sedan Ghia ... moja przygoda z Fordem już się skończyła... jednak miło wspominam wspólne chwile z moim Mondkiem i 120.000 km, które wspólnie przemierzyliśmy... |
|
Tagi |
mk3 , wymiana żarówek , zegary |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|