Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 21-07-2008, 10:49   #1
me1
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 21-07-2008
Model: Mondeo
Silnik: 2.0TDCI
Rocznik: 2002
Postów: 1
Domyślnie [Mk3] TDCI - spalanie stukowe a "sprężynka"

Witam. Stałem się posiadaczem forda mondeo 2.0 TDCI, Pewnego razu jadąc zaczęła mrugać sprężynka i spadła moc. Po powrocie do domu sprawdziłem i wyczyściłem zawór EGR, pomogło mu to na tyle że lepiej jedzie ale i tak sprężynka mruga i brak jest mocy na wyższych obrotach, pojechałem więc na kompa a tam diagnoza "spalanie stukowe na trzecim cylindrze" czy wiąże się to z koniecznością wymiany tego trzeciego wtrysku. Czy jak kupię nowy (taki sam numerek jak ten uszkodzony) to będę musiał go kodować. No i najważniejsze jak samemu zabrać się do wymiany wtrysku.
Pozdrawiam ME1

me1 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-10-2008, 19:03   #2
michalczestochowa
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 19-10-2008
Postów: 2
Domyślnie Re: spalanie stukowe a "sprężynka"

Nie wiem czy pytanie nadal aktualne, raczej wątpie ale sie wypowiem bo mialem dokladnie taka samą sytuacje i moze ktomus sie przyda.
Wtrysku wymieniac nie trzeba.
Pojechalem z tym do servisu forda panowie podpieli kompy skasowali błędy stwierdzili ze zaw ór do wymiany za ok 600. Zawór zatkałem blachą zrobilem ok 1500 km i nic sie nie dzieje. Spadek mocy i spręzynka to znak tego (jak wytlumaczono mi w servisie) ze sie wlączył tryb awaryjny i trzeba usunąc usterkę.
michalczestochowa jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-11-2008, 08:52   #3
stanisz
ford::advanced
 
Avatar stanisz
 
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 16-07-2007
Skąd: Warszawa
Model: FORD MONDEO MK4
Silnik: 1.8 TDCI 125 KM
Rocznik: 2008
Postów: 273
Domyślnie Re: [Mk3] TDCI - spalanie stukowe a "sprężynka"

Panowie, u mnie nie ma problemów ze spadkiem mocy i sprężynki ale chciałem się dowiedzieć gdzie jest ten zawór EGR ? Czy powinno się go czyścić co jakiś czas i jak to robić ?
__________________
MK4 TITANIUM X 1.8 TDCI 125 KM
stanisz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-11-2008, 09:16   #4
janosik
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 22-11-2006
Skąd: Warszawa
Model: MK3
Silnik: 2,0TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 452
Domyślnie Re: [Mk3] TDCI - spalanie stukowe a "sprężynka"

Cytat:
diagnoza "spalanie stukowe na trzecim cylindrze" czy wiąże się to z koniecznością wymiany tego trzeciego wtrysku. Czy jak kupię nowy (taki sam numerek jak ten uszkodzony) to będę musiał go kodować
Masz co najmniej jeden uszkodzony wtrysk.Nie musisz wymieniać na "nowy". Jedź tam, gdzie dobrze regenerują. Sprawa powinna się zamknąć w kwocie 400-500 zł od sztuki + robocizna jakieś 200zł+ ew.filtr paliwa.
Napisałem "nowy", bo te "nowe" nawet w ASO też najczęściej są regenerowane.
janosik jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 19:32.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.