Forum Ford Club Polska


Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
Stary 29-06-2011, 11:25   #11
brzozi
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 09-09-2004
Skąd: Małopolska
Model: FF II
Silnik: 1.6 TDCI 109 KM
Rocznik: 2005
Postów: 22
Domyślnie Odp: Muli i dziwny szum przy przyspieszaniu

Problem rozwiązany. Mam pęknięty przewód do kolektora ssącego ten sam co na zdjęciu wskazuje selpinx. Koszt orginału w ASO 156 pln nr części 3M5Q-9351-CD lub jak kto woli na stronie
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

brzozi jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-06-2011, 13:20   #12
selpinx
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 28-06-2011
Skąd: Mrągowo
Model: Focus
Silnik: 1.6 TDCi
Rocznik: 2005
Postów: 3
Domyślnie Odp: Muli i dziwny szum przy przyspieszaniu

Dzięki za podpowiedź, ja jeszcze powiem tylko że mam wersje 90KM z 2005 i ta rura trochę się różni ale w serwisie jest i cena ta sama. Gdyby ktoś szukał to można też w Autolandzie.

Prośba czy ktoś wymieniał to sam i czy jest z tym problem, bo trzeba przełozyć czujniki? Może jakieś uwagi ?
selpinx jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-06-2011, 10:43   #13
brzozi
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 09-09-2004
Skąd: Małopolska
Model: FF II
Silnik: 1.6 TDCI 109 KM
Rocznik: 2005
Postów: 22
Domyślnie Odp: Muli i dziwny szum przy przyspieszaniu

Cześć.
Z wymianą poradzisz sobie samemu.
Na samym początku musiałem wypiąć wtyczkę czujnika oraz odkręcić jedną śrubkę typu torx trzymającą czujnik do rury. U mnie rura od podszybia przykręcona jest trzema śrubami nr 8. Od dołu przykręcona jest trzema śrubami typu torx rozmiaru nie pamiętam, ale żeby to odkręcić wygodniej jest zdemontować metalowy stelaż przykręcony do bloku silnika również trzema śrubami nr 8. Po tym zabiegu popuszczasz od doły jeszcze metalową objemę i wyjmujesz wszystko na zewnątrz .
Mnie to zajęło na spokojnie 45 min z czyszczeniem.
brzozi jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-07-2012, 17:16   #14
FDR
ford::beginner
 
Avatar FDR
 
Zarejestrowany: 18-09-2011
Skąd: BYDGOSZCZ/Munster NRW
Model: Focus II
Silnik: 1.6 tdci /109 PS
Rocznik: 2006
Postów: 13
Domyślnie Odp: Muli i dziwny szum przy przyspieszaniu

Witajcie! Mam dokładnie taki sam problem z owym syczeniem po stronie pasażera 'jakby tuż przy ścianie grodziowej. Mam pytanie gdzie szukać tego uszkodzonego przewodu ,ew. ma może ktoś fotkę silnika od tej strony?
Pozdrawiam i proszę o odpowiedź.
FDR jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-07-2012, 22:16   #15
wrzoch
ford::professional
 
Avatar wrzoch
 
Zarejestrowany: 05-09-2009
Skąd: NH
Model: Ford Focus C-Max
Silnik: 1.6TdCi 109KM (kiedyś pewnie bylo tyle)
Rocznik: 2004
Postów: 1,305
Domyślnie Odp: Muli i dziwny szum przy przyspieszaniu

Cytat:
Witajcie! Mam dokładnie taki sam problem z owym syczeniem po stronie pasażera 'jakby tuż przy ścianie grodziowej. Mam pytanie gdzie szukać tego uszkodzonego przewodu ,ew. ma może ktoś fotkę silnika od tej strony?
Pozdrawiam i proszę o odpowiedź.
Jak słyszysz podczas jazdy, to podnieś maskę, posadź kogoś za kierownicą i na biegu jałowym poproś go aby przygazował. Powinieneś usłyszeć, a może nawet zobaczyć gdzie Ci to powietrze ucieka.
__________________
Podobno pozytywna afirmacja to podstawa...
Dobry C-Maksiu, bardzo dobry.
wrzoch jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 15-07-2012, 08:34   #16
FDR
ford::beginner
 
Avatar FDR
 
Zarejestrowany: 18-09-2011
Skąd: BYDGOSZCZ/Munster NRW
Model: Focus II
Silnik: 1.6 tdci /109 PS
Rocznik: 2006
Postów: 13
Domyślnie Odp: Muli i dziwny szum przy przyspieszaniu

Na biegu jałowym ów problem nie występuje , tylko podczas jazdy jak turbina zaczyna ,,pompować,, żadnego spadku mocy 'żadnych wycieków ' wszystko ok poza owym syczeniem pojawiającym sie po stronie pasażera jakby tuż za schowkiem .

Więc sprawa nie jest taka prosta do zdiagnozowania nawet jak bym postawił ciebie przed autem przy otwartej masce nic byś nie usłyszał i nic nie zobaczył.
FDR jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 31-05-2013, 23:35   #17
tytusik
ford::amateur
 
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 22-07-2012
Model: fiesta
Silnik: 1.4
Rocznik: 2006
Postów: 1
Domyślnie Odp: Muli i dziwny szum przy przyspieszaniu

Cytat:
Napisał Lofbirr Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
no to i ja dolaczam do szumowcow Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

dzis chyba z godzine w seriwsie przepatrywali wszystkie rury i przewody i dupa. a objaw jest nastepujacy - od momentu kiedy wlacza sie turbo czyli ok 1700 obrotow TYLKO kiedy cisne (czyli pod obciazeniem), z prawej strony (slychac w kabinie tylko przy zamknietych oknach, odglos jest jaky nawiew wlaczyc na maxa) wystepuje szum - kiedy jade spokojnie szumu nie slychac nawet w zakresie +1700 obr.

NIE ma spadku mocy, a jesli jest to nie potrafie go tak na szybko odczuc, NIE dymi, NIE ma zadnych sladow oleju w zadnym miejscu. w serwisie ciezko wogole cokolwiek diagonozowac bo objaw jak napisalem wystepuje tylko pod obciazeniem - probowali dzis nawet poszczegolne rury i weze smarowac ludwikiem i szukac 'babelkow' Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ale bez powodzenia.

no i klops - niby nic sie nie dzieje oprocz tego szumu, ale mimo wszystko boje sie jezdzic bo wiadomo, kto by chcial zalatwic turbo.

ma ktos jakis pomysl ? odglos jest ewidentnie z prawej strony (stojac do maski z lewej) i pasowalaby ta rura intercoolera no ale jak na zlosc wyglada na cala. ki diabel ?
Czy 1.8 może mieć to samo? i co było przyczyną w ogóle u kolegi ?
tytusik jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-11-2013, 18:48   #18
dawidford
ford::amateur
 
Imię: karolina
Zarejestrowany: 16-11-2013
Skąd: karolina
Model: focus mk2
Silnik: 1.8tdci
Rocznik: 2008
Postów: 2
Domyślnie Odp: Muli i dziwny szum przy przyspieszaniu

Witam u mnie przez kilka dni gwizdało na pierwszym i drógim biegu a nastepnie zaczeło dmuchac tak jak u reszty...od cego zacząc szukanie...
dawidford jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-11-2013, 21:01   #19
Matych
ford::professional
 
Avatar Matych
 
Imię: Marek
Zarejestrowany: 13-06-2010
Skąd: Warszawa
Model: focus II Ghia bez drewna
Silnik: 1.6 tdci 133Km 313 Nm
Rocznik: 2006
Postów: 1,578
Domyślnie Odp: Muli i dziwny szum przy przyspieszaniu

Od grubych gumowych przewodów (węży) dostarczających powietrze do silnika gdzieś najprawdopodobniej jest dziura.
Matych jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-11-2013, 10:50   #20
dawidford
ford::amateur
 
Imię: karolina
Zarejestrowany: 16-11-2013
Skąd: karolina
Model: focus mk2
Silnik: 1.8tdci
Rocznik: 2008
Postów: 2
Domyślnie Odp: Muli i dziwny szum przy przyspieszaniu

Dzieki wiielkie kolego znalazłem pekniety wąż wystarczyło pogazowac na postoju i problem sam sie ukażał dzieki...
dawidford jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz


Narzędzia wątku

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 09:00.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Obsługa techniczna: Wilu