Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Blacharstwo/lakiernictwo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 10-10-2014, 13:36   #1
Glow
ford::beginner
 
Avatar Glow
 
Imię: Adrian
Zarejestrowany: 19-05-2014
Skąd: Gdańsk
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 Flexifuel + LPG
Rocznik: 2009
Postów: 47
Domyślnie [Focus MK1] Usunięcie korozji - co może poczekać?

Witam serdecznie,

Nadchodzi zima i z tego powodu postanowiłem ogarnąć blachy w mojej foce. Jako, że w tematach blacharsko-lakierniczych jestem zielony chciałbym się was podpytać czy ceny, które zaproponowali mi w zakładzie są w jakimś normalnym przedziale.

Na oględzinach zaproponowali mi:

1. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

Lewy przód (najgorsza sytuacja) - wymiana całego elementu na nowy zamiennik - 100 zł i malowanie - 350 zł.

2. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

Prawy przód (z zewnątrz żadnych oznak, początki od środka) - naprawa dolnego pasa elementu + malowanie - 150 zł

3. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

Lewy tył (korozja na rancie błotnika) - naprawa dolnego pasa elementu + malowanie - 150 zł

4. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

Prawy tył (widać pierwsze wykwity) - naprawa dolnego pasa elementu + malowanie - 150 zł

5. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

Naprawa fragmentu drzwi - 40 zł

Zapytałem też o konserwację podwozia i została wyceniona na 400 zł.
Tak więc cała impreza 1300 zł. Czy rzeczywiście warto robić wszystko czy coś może jeszcze poczekać waszym zdaniem?

Proszę o opinie i podpowiedzi.

Glow jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-10-2014, 05:23   #2
Marek