|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
18-10-2008, 12:43 | #11 | |
ford::professional
Zarejestrowany: 31-07-2006
Skąd: Warszawa
Model: [MK4] Mondeo
Silnik: 2.0 TDCi (140KM -> 163KM -> 188KM / 402 NM)
Rocznik: 2012
Postów: 1,056
|
Re: [Mk2] 1,8TD zbyt wysokie spalanie .
Cytat:
__________________
Aktualnie: Mondeo MK4 Liftback, 2012, 2.0TDCi (140KM -> 163KM -> 188KM / 402 NM) oraz Fiesta MK7 5D, 2015, 1.0 80KM W rodzinie również: Mondeo MK3 HB, 2004r, 2.0TDCi; Mondeo MK2 HB, 1999r, 1.8TD |
|
18-10-2008, 13:10 | #12 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 23-09-2008
Skąd: Gorlice
Postów: 32
|
Re: [Mk2] 1,8TD zbyt wysokie spalanie .
hehe mi raczej chodzi o zmniejszenieGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. żadnych tuningów i przerabiania fabryki Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Wiesz te śruby od góry wyglądają na nie tykane ale czy w środku nic takiego nie ma czym się reguluje? sam nie wiem... Mam tylko na dzieje, że nie trafiła ona w ręce jakiegoś pseudo mechanika i nic z nią nie zmajstrował... Narazie zobacze jak będzie z tym boosterem i do tej pory nic nie tykam..
|
18-10-2008, 15:20 | #13 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 11-12-2007
Skąd: Wyszków
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 476
|
Re: [Mk2] 1,8TD zbyt wysokie spalanie .
Cytat:
|
|
18-10-2008, 15:40 | #14 | ||
ford::professional
Zarejestrowany: 31-07-2006
Skąd: Warszawa
Model: [MK4] Mondeo
Silnik: 2.0 TDCi (140KM -> 163KM -> 188KM / 402 NM)
Rocznik: 2012
Postów: 1,056
|
Re: [Mk2] 1,8TD zbyt wysokie spalanie .
Cytat:
__________________
Aktualnie: Mondeo MK4 Liftback, 2012, 2.0TDCi (140KM -> 163KM -> 188KM / 402 NM) oraz Fiesta MK7 5D, 2015, 1.0 80KM W rodzinie również: Mondeo MK3 HB, 2004r, 2.0TDCi; Mondeo MK2 HB, 1999r, 1.8TD |
||
18-10-2008, 17:47 | #15 |
ford::average
Zarejestrowany: 27-09-2008
Skąd: Lądek Zdrój / Warszawa
Model: Mondeo
Silnik: 1,8 TD
Rocznik: 1999
Postów: 84
|
Re: [Mk2] 1,8TD zbyt wysokie spalanie .
a możecie mo koledzy podpowiedzieć bo ma on wplyw na wiele rzeczy a nawet nie potrafie go zlokalizowac :fcp5 z gory dziekuje :fcp1
tak mnie zastanawia jak to jest z predkosciami maksymalnymi 1,8td. Z tego co pisze author0928 to leciał 190. Ja swoim 175 i juz w sumie byl koniec, co prawda byly trzy osoby na pokladzie ale to chyba nie powinno az tak wplywac?? Pozdrawiam :fcp1 |
18-10-2008, 17:54 | #16 | |
ford::professional
Zarejestrowany: 31-07-2006
Skąd: Warszawa
Model: [MK4] Mondeo
Silnik: 2.0 TDCi (140KM -> 163KM -> 188KM / 402 NM)
Rocznik: 2012
Postów: 1,056
|
Re: [Mk2] 1,8TD zbyt wysokie spalanie .
Cytat:
__________________
Aktualnie: Mondeo MK4 Liftback, 2012, 2.0TDCi (140KM -> 163KM -> 188KM / 402 NM) oraz Fiesta MK7 5D, 2015, 1.0 80KM W rodzinie również: Mondeo MK3 HB, 2004r, 2.0TDCi; Mondeo MK2 HB, 1999r, 1.8TD |
|
18-10-2008, 18:06 | #17 |
ford::average
Zarejestrowany: 27-09-2008
Skąd: Lądek Zdrój / Warszawa
Model: Mondeo
Silnik: 1,8 TD
Rocznik: 1999
Postów: 84
|
Re: [Mk2] 1,8TD zbyt wysokie spalanie .
no to napewno :fcp1 a czy możesz mi jeszcze wytłumaczyć lokalizację tego boostera? bo tak powoli chce sie szkolic zeby moc sobie ogarniac swojego mondka :fcp1
|
18-10-2008, 18:14 | #18 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 11-12-2007
Skąd: Wyszków
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 476
|
Re: [Mk2] 1,8TD zbyt wysokie spalanie .
Sory za jakość zdjęcia :fcp2
|
18-10-2008, 18:35 | #19 |
ford::average
Zarejestrowany: 27-09-2008
Skąd: Lądek Zdrój / Warszawa
Model: Mondeo
Silnik: 1,8 TD
Rocznik: 1999
Postów: 84
|
Re: [Mk2] 1,8TD zbyt wysokie spalanie .
wieeelkie dzieki :fcp1
Pozdrawiam |
19-10-2008, 01:22 | #20 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 21-09-2008
Skąd: Toruń
Model: Mondeo
Silnik: 1,8 TD
Rocznik: 1996
Postów: 16
|
Re: [Mk2] 1,8TD zbyt wysokie spalanie .
mam mondka kombi 1,8 TD z 1997 palił mi około 8-8,5l ostatnio po tankowaniu wychlał 10 przy zmianie biegów troche zakopci za kazdym razem jest po wymianie pasków i filtrów mułowaty przy starcie i na trasie przy równych obrotach są delikatne szarpnięcia jagby za mało paliwa dostawał Czy może to być wina przepływomieża albo sondy lambda???
|