|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
19-03-2009, 09:52 | #11 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 01-10-2007
Model: Volvo
Silnik: spalinowy
Rocznik: nie młody
Postów: 5,297
|
Odp: Problem z zapłonem
Na lewej wnece błotnika za reflektorem, EDIS 4 z szeroką wtyka.
|
19-03-2009, 09:57 | #12 |
ford::average
Zarejestrowany: 07-08-2007
Skąd: krk
Model: Escort
Silnik: 1.4i
Rocznik: 1991
Postów: 52
|
Odp: Problem z zapłonem
a on może mieć wpływ na moje problemy z przestawionym zapłonem??
|
19-03-2009, 10:03 | #13 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 01-10-2007
Model: Volvo
Silnik: spalinowy
Rocznik: nie młody
Postów: 5,297
|
Odp: Problem z zapłonem
Moze miec, ale czy faktycznie to on, to ciezko powiedziec, musiał bys podmienic
|
19-03-2009, 10:10 | #14 |
ford::average
Zarejestrowany: 07-08-2007
Skąd: krk
Model: Escort
Silnik: 1.4i
Rocznik: 1991
Postów: 52
|
Odp: Problem z zapłonem
Bo była opcja przestawionego rozrzadu ale wszystko inne chula, pali od styku, sprawdzane na każdym cylindrze stopnie sprężania i jest ok w normie. Kurcze tak do 2500 obrot. szarpie na ciepłym silniku i czasami tak strzeli przy gwałtownym dodaniu gazu.Zastanawiam się czy to właśnie któryś z czujników mi nie świruje, ewentualnie ten EDIS 4?? Kolega mi sprawdzał i mówił że mam przestawiony zapłon.
|
19-03-2009, 11:39 | #15 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 01-10-2007
Model: Volvo
Silnik: spalinowy
Rocznik: nie młody
Postów: 5,297
|
Odp: Problem z zapłonem
A sprawdziłeś chociaz ustawienie rozrządu, w prawdzie tam nie ma możliwosci przestawienia sie minimalnie koła wałka, tylko jak juz to o ząbek cały wałek.
|
19-03-2009, 11:43 | #16 | |
ford::average
Zarejestrowany: 07-08-2007
Skąd: krk
Model: Escort
Silnik: 1.4i
Rocznik: 1991
Postów: 52
|
Odp: Problem z zapłonem
Cytat:
nie jestem niestety specem od silników |
|
19-03-2009, 11:50 | #17 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 01-10-2007
Model: Volvo
Silnik: spalinowy
Rocznik: nie młody
Postów: 5,297
|
Odp: Problem z zapłonem
Zdjąć górną pokrywe paska
Ustawić dolne koło pasowe na znak(pierwszy cylinder w górnym martwym punkcie) Na górnym kole rozrządu w jego srodku jest odlany trójkąt(strzałka), ma być idealnie w pionie, za nią w głowicy jest nawiercona dziurka, i koniec tego trójkąta ma sie zgrywać z ta dzurką. Jesli dół i góra zgadzają sie ze znakami to rozrząd jest dobrze ustawiony. |
22-03-2009, 15:14 | #18 |
ford::average
Zarejestrowany: 07-08-2007
Skąd: krk
Model: Escort
Silnik: 1.4i
Rocznik: 1991
Postów: 52
|
Odp: Problem z zapłonem
W sobote troche posiedziałem i to co ustaliłem:
rozrząd jest dobrze ustawiony, nie kombinowałem nic z żadnymi modułami tylko poszedłem w kierunku eliminacji.Sprawdzałem w ciemności kilka razy kable czy nie maja przebicia i nic nie było widać( nie miały dużo przejechane). Zdecydowałem jednak o ich wymianie i co się okazało. Autko hula aż miło, zero szarpania, dławienia, strzelania pod maską, po prostu miodzioGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Dziękuję wszystkim za pomoc. Pzdr |