|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
03-08-2009, 17:50 | #811 | |
F1 fan
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 25-05-2008
Skąd: ok.Stargard
Model: Edge ST
Silnik: 2.7 na dwóch turbinach 335 KM
Rocznik: 2019
Postów: 1,033
|
Odp: [MK3] [MK4] CHIP TUNING
Cytat:
Przyjemnej jazdy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Bądż NIEBIESKI-zarejestruj się i wstąp do klubu [B]Było MONDEO MK4 2.0 TDCi Titanium X....był S-MAX 2.0 240KM Titanium S ...czas na nowe..[B] |
|
03-08-2009, 20:29 | #812 | |
ford::advanced
Imię: Sławek
Zarejestrowany: 18-10-2006
Skąd: Częstochowa
Model: mk3/ducato
Silnik: tdci 2.0.114km na 156. 293 Nm na 373
Rocznik: 2002/1998
Postów: 234
|
Odp: [MK3] [MK4] CHIP TUNING
Cytat:
|
|
03-08-2009, 22:35 | #813 | |
ford::professional
Imię: Maciej
Zarejestrowany: 08-02-2008
Skąd: Nowa Sól - Berlin
Model: Chrysler Voyager
Silnik: 2.5CRDi 140KM
Rocznik: 2001
Postów: 1,675
|
Odp: [MK3] [MK4] CHIP TUNING
Cytat:
__________________
Chrysler Voyager, 2001r, 2.5CRDi 140KM - rodzinny autobus Aktualnie na sterydach 167KM/390Nm |
|
04-08-2009, 08:07 | #814 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 29-06-2008
Skąd: Warszawa
Model: Audi Q7
Silnik: 4.2 TDI 340Hp 800Nm
Rocznik: 2011
Postów: 871
|
Odp: [MK3] [MK4] CHIP TUNING
Nio widzę troszkę mnie nie było z racji wakacji a tu virusowa brać nie śpi i bardzo dobrze gratki wszystkim nowym zawirusowanymGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
RoNiN76 Audi Q7 4.2 TDI 340Hp 800Nm |
04-08-2009, 11:34 | #815 |
FCP TUNER
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
|
Odp: [MK3] [MK4] CHIP TUNING
...troszkę mnie nie było...ale widzę że następni zadowoleni...cieszę się że mogłem pomóc Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
04-08-2009, 18:55 | #816 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 28-01-2009
Skąd: Chotomów k. stolycy
Model: Mondeo MK IV
Silnik: 1.8 TDCi 125KM/340Nm; 151KM/407Nm
Rocznik: 2008
Postów: 31
|
Odp: [MK3] [MK4] CHIP TUNING
Witam,
Jestem właśnie po wizycie w Vtech-u. Moje fabryczne 132:361 zostało zastąpione 151:406. Dla mnie bomba. Na razie wrażenia skromne, bo i dystans przebyty niewielki. Ale już widać, jak się radośniej jakby na obroty wkręca, a powrót po deszczu powodował, że na dwójce jakby w miejscu :-). Poniżej wykresik. Motor średnio wdzięczny do wirusowania, więc cudów nie ma i wypłaszczenia nie widać za bardzo, ALE zakres użytecznego momentu (czyli w moim pojmowaniu pow. 300 Nm) zwiększył się o ponad 700 obr/min., co wyraźnie da się odczuć. W tym miejscu podziękowania dla Heko, na którego powołanie się (za jego zgodą oczywiście) znacząco ułatwia negocjacje cenowe ;-) Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
04-08-2009, 21:12 | #817 |
ford::advanced
Imię: Sławek
Zarejestrowany: 18-10-2006
Skąd: Częstochowa
Model: mk3/ducato
Silnik: tdci 2.0.114km na 156. 293 Nm na 373
Rocznik: 2002/1998
Postów: 234
|
Odp: [MK3] [MK4] CHIP TUNING
Cobretti poczytaj to- [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Ja narazie ale kombinuje jak koń pod górę.[Co prawda jak koń kombinował to dostał batem ale co mi tam.] Ostatnio edytowane przez Fordziak ; 04-08-2009 o 21:23 |
05-08-2009, 22:33 | #818 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 04-08-2009
Skąd: Legionowo
Model: Ford Focus III Titanium, Ford Fiesta ST line
Silnik: 2.0TDCI 203KM 505NM by EMsetup, 1.0 ecoboost 148KM 240NM
Rocznik: 2016, 2016
Postów: 215
|
Odp: [MK3] [MK4] CHIP TUNING
Witam. Ten wykresik kolegi RADWALA po chipie w V-TECH jest spoko. Do 2000 obrotów jak seria, a dopiero potem przyrosty. Mi się podoba, bo sprzęgło i dwumas nie dostają po dupie, a moc i moment większe, tyle że trzeba pokręcić trochę bardziej motorkiemGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum..Mam pytanko, czy kolega robił w V-Tech Warszawa, czy gdzieś w Polsce, no i ile to kosztowało po zniżce na hasło znajomości z kolegą HEKO?
|
05-08-2009, 22:44 | #819 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 28-01-2009
Skąd: Chotomów k. stolycy
Model: Mondeo MK IV
Silnik: 1.8 TDCi 125KM/340Nm; 151KM/407Nm
Rocznik: 2008
Postów: 31
|
Odp: [MK3] [MK4] CHIP TUNING
Robiłem w Krakowie, bo tam sięgają macki kolegi Heko :-), a że bywam służbowo, to nie problem.
Koszty posyłam na priv. Ostatnio edytowane przez radwal ; 05-08-2009 o 22:47 |
31-08-2009, 20:36 | #820 |
ford::average
Zarejestrowany: 08-08-2009
Model: Mondeo
Silnik: 1.8
Rocznik: 09.2008
Postów: 58
|
Odp: [MK3] [MK4] CHIP TUNING
NO to moja kolej:
Czas: Dziś Miejsce: Lesso Warszawa Wiek: 2 lata Przebieg: 30 tyś. km. Fabrycznie soft: wyszło 143KM/338Nm Virus: wyszło 160KM/370Nm Do prawie 1900rpm wykresiki się pokrywają, potem widać wzrosty. (nie mam skanera, jak otrzymam od Marcina jpg-a to wrzucę) PS - dzięki kolego HEKO!!!! Ostatnio edytowane przez kosa666 ; 09-01-2015 o 17:12 |
Tagi |
chip , chiptuning , hamownia , tuning |
|
|