|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
05-09-2009, 20:14 | #31 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 18-05-2009
Skąd: Zagórów / Konin / Poznań
Model: Mondeo MK2 HB (GHIA)
Silnik: 1.8 TD
Rocznik: 1998
Postów: 699
|
Odp: Nie ma mocy.
Cytat:
|
|
11-09-2009, 16:50 | #32 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 26-08-2009
Model: MK 2
Silnik: 1,8 TD
Rocznik: 1998
Postów: 3
|
Odp: Nie ma mocy.
A sprawdziłeś ten wtryskiwacz? sprawdziłeś rezystancję?? powinno byc 10 ohm na wyłączonym silniku.
|
13-09-2009, 21:30 | #33 |
ford::beginner
Imię: Cinek
Zarejestrowany: 17-08-2009
Skąd: Dolnośląskie
Model: Focus C-Max
Silnik: 2,0 (145KM) Benzyna
Rocznik: 2005
Postów: 34
|
Odp: Nie ma mocy.
Jeszcze nie sprawdziłem. Napisz mi dokładnie jak to zrobić. Mam sprawdzić na kablu czy na wtryskiwaczu.
PS. Bardzo proszę innych użytkowników o nie zadawanie pytań w tym wątku, tylko skorzystać z rad opisanych do tej pory, ewentualnie można założyć nowy wątek (temat). Powoli z mojego tematu robi się śmietnisko. Dzięki.
__________________
Pozdro. Ostatnio edytowane przez XCin ; 14-09-2009 o 11:51 |
14-09-2009, 11:50 | #34 |
ford::beginner
Imię: Cinek
Zarejestrowany: 17-08-2009
Skąd: Dolnośląskie
Model: Focus C-Max
Silnik: 2,0 (145KM) Benzyna
Rocznik: 2005
Postów: 34
|
Odp: Nie ma mocy.
Proszę o odpowiedź na zadane przeze mnie wcześniej pytania:
1. Nie mogę znaleźć tego zaworu upustowego. Może jakaś fotka lub dokładniejszy opis. Widać to od dołu czy z góry też?? 2. Gdzie jest zawór EGR i jak sprawdzić jego poprawną pracę? (Czytając inne tematy nie znalazłem dotyczącego dokładnie mojego modelu). 3. Jak sprawdzić turbo, ponieważ u mnie je słychać już po naciśnięciu gazu (przyjemny świst), a nie jak wyczytałem od 2500 obrotów (czy to prawda?)
__________________
Pozdro. |
14-09-2009, 15:52 | #35 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 18-05-2009
Skąd: Zagórów / Konin / Poznań
Model: Mondeo MK2 HB (GHIA)
Silnik: 1.8 TD
Rocznik: 1998
Postów: 699
|
Odp: Nie ma mocy.
Cytat:
|
|
15-09-2009, 08:34 | #36 |
ford::professional
Zarejestrowany: 30-08-2008
Skąd: bydgoszcz
Model: mondeo sedan [mk1]
Silnik: 1,8 td
Rocznik: 1996
Postów: 1,730
|
Odp: Nie ma mocy.
1.Zawór upustowy lub tzw. zawór westgate.Znajduje się po prawej stronie(stojąc przodem do silnika) pod intercoolerem(żeby go zobaczyć trzeba zdjąć chłodnicę turbawki)
2.Zawór egr znajduję się na kolektorze po lewej stronie silnika.Wygląda bardzo podobnie jak w mk1,więc obejrzyj fotki z wcześniejszego mojego posta gdzie podałem link do zaworu egr. 3.Domowym sposobem (bez manometru) to tylko możesz zdjąć ten cienki wężyk od boostera i zobaczyć czy przy podwyższonych obrotach będzie z niego dmuchać.Nie będzie to huragan ale wyczujesz.Poza tym jak turbawka gwiżdże to zacząłbym się martwić.To nie jest bi -turbo o zmiennej geometrii żeby gwizdało,a już na pewno nie w dolnym zakresie obrotów.Ewentualnie sprawdź czy nie masz przedmuchu na oringach przy połączeniu turbiny i chłodnicy.Stamtąd może wydobywać się świst i tam może tracić moc doładowania.
__________________
"Myślenie to najcięższa praca z możliwych i pewnie dlatego tak niewielu ją podejmuje." - Henry Ford |
17-09-2009, 11:24 | #37 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 17-09-2009
Skąd: HollyŁódź
Model: Ford Mondeo [MK2]
Silnik: 1,8 TD
Rocznik: 2000
Postów: 5
|
Odp: Nie ma mocy.
Witam
Jestem tu nowy, ale od dłuższego czasu przeglądam to forum. Sprawa przedstawia się następująco. Mondeo [mk2] 1,8 TD 2000r, przejechane 110 tys. na zimno odpala na cyk, jak jest rozgrzany też nie ma problemów. Przy przekręceniu kluczyka charakterystyczne "trrr" . miesiac temu wymieniany olej wraz z filtrem, filtr powietrza i paliwa. Ostatnio jednak zachowuje sie dziwnie. Kiedy jadę zachowuje się normalnie ma kopyto i rwie go do przodu aż nagle jakby tracił moc i do tego kopci czarnym dymem, kiedy dodaje gazu wskaźnik od obrotów baaardzo powoli przyspiesza i auto po prostu muli,(ale czasem ma takie jakby rzebłyski - idzie do przodu za chwile nie ) ale co najciekawsze wydobywa się wtedy taki dziwny dźwięk z silnika? (przy dodawaniu gazu) coś jakby charczało, albo ewentualnie dmuchania w lekko zanurzoną do wody rurkę. Potem problem znika. Czasem jest tak że jadę i problemu w ogóle nie ma. I zauważyłem że jak już długo jeżdżę to wtedy problem sie nie pojawia. Nie wiem czy to może być booster - bo auto pracuje równo jak go zapalę i nigdy nie zmienia obrotów w czasie jazdy. Co to może być ??? Bardzo proszę o pomoc. Ostatnio edytowane przez oxygen88 ; 17-09-2009 o 13:31 |
17-09-2009, 12:48 | #38 |
ford::expert
Zarejestrowany: 21-11-2007
Skąd: Lubelskie
Model: Fiat Linea
Silnik: 1,3 Mjet
Rocznik: 2007
Postów: 2,002
|
Odp: Nie ma mocy.
Nie to forum bo tdi to grupa vag tylko ma Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ,masz zwykłego td więc sobie popraw od razu w opisie. Wygląda na zacinający się trzpien w boosterze.
Ostatnio edytowane przez rustin ; 17-09-2009 o 13:22 |
17-09-2009, 13:34 | #39 | |
ford::amateur
Zarejestrowany: 17-09-2009
Skąd: HollyŁódź
Model: Ford Mondeo [MK2]
Silnik: 1,8 TD
Rocznik: 2000
Postów: 5
|
Odp: Nie ma mocy.
Cytat:
|
|
18-09-2009, 12:11 | #40 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 17-09-2009
Skąd: HollyŁódź
Model: Ford Mondeo [MK2]
Silnik: 1,8 TD
Rocznik: 2000
Postów: 5
|
Odp: Nie ma mocy.
dzisiaj jade (auto idzie jak burza zero dymu) i nagle Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. prawie w ogóle nie reaguje na dodawanie gazu i jakis ,,klekot" z silnika + chmuraaaa dymu . Czy to na 100% ten booster ??
|