![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 |
ford::average
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 08-03-2009
Skąd: Środa Śląska
Model: Focus MK1
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2002
Postów: 122
|
![]()
u mnie odkrecil alternator i dopiero poszlo kolo, robil to na podnosniku, trwalo 25-30 minut koszt 40zł nie wiem czy samemu sie oplaca w to bawic.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 20-08-2009
Skąd: Ząbki k/W-wy
Model: FOCUS MK1 hatchback
Silnik: 1.8 TDCI 74kW
Rocznik: 2004
Postów: 69
|
![]()
Właśnie najbardziej się obawiam, że porozkręcam wszystko, po czym dojdę do martwego punktu typu; "koło nie schodzi z wałka" i bez lepszego dostępu ewentualnie odpowiedniego narzędzia nie dam rady dokończyć roboty i będę musiał wszystko do kupy zmontować - bez sensu stracony czas.
Nadal nie odezwał się nikt, kto sam próbował taką operację przeprowadzić - być może moje obawy są bezpodstawne i ta wymiana, to bułka z masłem.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 20-08-2009
Skąd: Ząbki k/W-wy
Model: FOCUS MK1 hatchback
Silnik: 1.8 TDCI 74kW
Rocznik: 2004
Postów: 69
|
![]()
Jeśli to kogoś interesuje;
samodzielny demontaż tego nieszczęsnego koła pasowego odpada, w każdym razie w warunkach parkingowo podwórkowych. W zasadzie niezbędnym narzędziem jest porządny klucz pneumatyczny. Z ręcznym kluczem nawet nie ma co podchodzić - bez szans. Ja za usługę wymiany zapłaciłem 50 zł i cieszę się, że nie próbowałem nic kombinować na własną rękę, bo i tak bym poległ. Zdecydowałem się ostatecznie na włoskie koło z aukcji, do której link podawałem w pierwszym poście - zobazcymy jak długo będę się nim cieszył. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 09-09-2009
Skąd: Warszawa
Model: Focus
Silnik: 1.0 EcoBoost
Rocznik: 2013
Postów: 28
|
![]()
Panowie proszę mnie oświecić, czytam wasze posty i dowiaduje się że wymiana dwumasy jest szybka/prosta i tania...
Zac pisze: "u mnie odkrecil alternator i dopiero poszlo kolo, robil to na podnosniku, trwalo 25-30 minut koszt 40zł nie wiem czy samemu sie oplaca w to bawic.." a mechanik wciska ze wymian to koszt kilkuset złotych do tego najlepiej wymienić sprzęgło itp. Jak to jest? czy 1,6 TDCI ma inaczej rozwiązany ten Patent ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ford::average
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 08-03-2009
Skąd: Środa Śląska
Model: Focus MK1
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2002
Postów: 122
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 09-09-2009
Skąd: Warszawa
Model: Focus
Silnik: 1.0 EcoBoost
Rocznik: 2013
Postów: 28
|
![]()
ok, dziękuję za darmową lekcjęGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. Nasuwa się kolejne pytanie czy 1,6 tdci ma również koło pasowe, które może być przyczyną dziwnych dźwięków w silnik?. Dziękuję z góry za odpowiedz.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ford::average
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 08-03-2009
Skąd: Środa Śląska
Model: Focus MK1
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2002
Postów: 122
|
![]()
tak ma posluchaj z ktorej strony sa dzwiniki kolo pasowe jest gdzie rolki, pasek klinowy pompa wspomagania, dwumasa z drugiej stroiny
|
![]() |
![]() |