Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Diesel
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 09-01-2010, 13:02   #51
ethernal
ford::professional
 
Avatar ethernal
 
Imię: Hans Joerg von Wafell
Zarejestrowany: 29-12-2008
Skąd: Racibórz
Model: Mondeo Mk4
Silnik: 2.5t
Rocznik: 2007
Postów: 1,423
Domyślnie Odp: Jechał i nagle zgasł

Cytat:
Napisał Szturmik Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Mam pierwsze telefoniczne informacje . Co się okazało na razie to to że już zostałem oszukany przez tego mechanika z Wrocławia na filtrze paliwa. zarzekał się że wymienił a ja mu podałem wszystko Tz: filtr paliwa filtr oleju i specjalny pełen syntetyk olej silnikowy do tego tylko typu ''wg sprzedawcy'.co się okazało filtru nie wymienił to domyślam się że i resztę zabrał dla siebieGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jak się również okazało po dochodzeniu małym (sprawdzeniu pseudo fachowca) nie dysponował on żadnym specjalistycznym sprzętem do zabaw w elektronice i pomiarów. co najwyżej mógłby zrobić kapitalkę w golfie I.


Fakty są takie że aktualny mechanik po przecięciu filtra paliwa znalazł opiłki metalu i powykręcał wtryski paliwa poznaczył je i odeśle do diagnozy na sprawdzenie czy się nie zatarły i ewentualne zregenerowanie a potem pompa zbiornik itd itd.poczekamy zobaczymy
Opiłki w modelu po FL??? Myślałem że ten problem występował tylko w modelach 2001-2003 czyli łuszczyła się pompa CR w modelach przed FL... ;(

ethernal jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-01-2010, 13:25   #52
jackoba1
ford::advanced
 
Imię: jacko
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: WIELKOPOLSKA
Model: MAZDA 6/KA
Silnik: CiTD/Endura
Rocznik: 2005/1997
Postów: 361
Domyślnie Odp: Jechał i nagle zgasł

witam, pompy łuszczyły sie tez w modelach po Fl, taki przypadek znam z autopsji ( mondeo 2004 115km), cała wina leży po stronie firmy Delphi . Identyczna sytuacja jak w mondeo mk3 jest z silnikami Renault 1.5 dci, rownież łuszczą sie pompy i padają wtryski( zresztą zaworki do wtrysków do mondeo mk3 i do renault 1.5 dci są takie same)- dostawcą common rail też jest DELPHI. Po prostu gdyby dostawcą common rail do tych silników byl Bosch takiej sytuacji by nie było - takie jest moje zdanie.
__________________
FORD MONDEO TREND FUTURA :esp,xenon, skóra ,alu 17,navi,tempomat, 6 biegów itd/ CRASH
MAZDA 6 , Mercedes w168 1.9
jackoba1 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-01-2010, 14:45   #53
Horhe
ford::advanced
 
Avatar Horhe
 
Zarejestrowany: 13-10-2006
Skąd: front wschodni
Model: sprzedany
Silnik: sprzedany
Rocznik: sprzedany
Postów: 389
Domyślnie Odp: Jechał i nagle zgasł

...masakra, a ja chciałem już zamieniać swojego klekota na jakiegoś mocniejszego TDCi, do momentu przeczytania tego artykułu. Szturmik życzę Ci ogromnej cierpliwości i niskiego kosztu naprawy. Widzę, że jesteś bardzo opanowany w temacie. Sąsiadem się nie przejmuj i jego kiedyś nakryjesz z otwartą maską przed domem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Szkoda, że nie mieszkam gdzieś blisko Ciebie. Pomógłbym Ci pojeździć po warsztatach i pogadać z mechanikami. We dwójkę zawsze raźniej.
Horhe jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-01-2010, 16:29   #54
Szturmik
ford::average
 
Avatar Szturmik
 
Imię: Darek
Zarejestrowany: 25-09-2009
Skąd: oklice Lubina
Model: Ford Mondeo Mk3 kombi
Silnik: TDCI 2.0 automat tip-tronik 115KM
Rocznik: 2004
Postów: 90
Domyślnie Odp: Jechał i nagle zgasł

Jednego co się boje to teraz faktycznie tych kosztów. jak mi przyjdzie wymieniać wtryski pompę i czyścić cały układ paliwowy to spokojnie osiągnę cenę'' regeneracyjną '' tak jak to mi powiedział pawulons (6000zł) (tu zrobię ukłon w stronę banku Zachodniego) po własnym doświadczeniu. Jedyne pocieszenie to takie że jak już zrobię wszystko to mam nadzieję że pojeżdżę bezstresowo jakieś 100.000 km. Ps od września nic innego nie robię tylko studiuje całe układy zasilania paliwem i silniki TDCI i spokojnie mogę jakąś prace napisać już o tym.
Szturmik jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 15-01-2010, 16:25   #55
Szturmik
ford::average
 
Avatar Szturmik
 
Imię: Darek
Zarejestrowany: 25-09-2009
Skąd: oklice Lubina
Model: Ford Mondeo Mk3 kombi
Silnik: TDCI 2.0 automat tip-tronik 115KM
Rocznik: 2004
Postów: 90
Domyślnie Odp: Jechał i nagle zgasł

wtryski sprawdzone naszczęście były tylko zapchane teraz kolej na pąpe. Paliwo spuszczone i syfu było co niemiara. cdn...
Szturmik jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-01-2010, 12:37   #56
moraf
ford::average
 
Zarejestrowany: 27-12-2007
Model: FORD MONDEO Mk3
Silnik: 2.0 TDDI 115 KM
Rocznik: 2000
Postów: 77
Domyślnie Odp: Jechał i nagle zgasł

jako że u mnie był podobny objaw to podczepie sie pod tet temat,jechał,jechał,szarpało go i po 500 m zgasł,zaprowadzony do mechanika po podpięciu do komputera wyszedł błąd sterownika pompy wtryskowej czyli pompa do regeneracji,nie mogłem w to uwierzyć i samochód dzisiaj zabrałem do znajomego mechanika,który juz trochę tych silników porobił,no i co?no i po minucie silnik odpalił,zdjął rurę od turbiny,psiknął jakimś plakiem i silnik z pierwszego kopa odpalił,przejechałem się i moc jest,wszystko gra,zostawiliśmy go na luzie i se pochodził z 10 minut i znowu nagle zgasł,znowu duszenie silnika z rury strasznie zaczęło buchać na czarno,jedno jest pewne,to nie pompa wtryskowa no by w ogóle nie odpalił,(chyba że się mylę),znajomy mechanik stawia na przeskoczenie rozrządu o jeden lub dwa zęby,potwierdzone miał juz kilka takich przypadków,jednakże zakupiłem dzisiaj czujnik położenia wału korbowego i nowy filtr paliwa,ide zaraz wymieniać i zobaczymy co to da,czy ktoś podziela zdanie na temat przeskoczenia łańcucha?spotkaliście sie z takim zjawiskiem?no i rozetne filtr paliwa żeby zobaczyć czy nie ma opiłków,podzielcie się mili forumowicze swoimi spostrzeżeniami
moraf jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-01-2010, 16:58   #57
moraf
ford::average
 
Zarejestrowany: 27-12-2007
Model: FORD MONDEO Mk3
Silnik: 2.0 TDDI 115 KM
Rocznik: 2000
Postów: 77
Domyślnie Odp: Jechał i nagle zgasł

no i po oględzinach rozrząd w porządku,czujnik położenia wału korbowego również,ale co się okazało podpięliśmy do filtra paliwa ręczną pompkę i próbujemy ściągnąć paliwo a tu niespodzianka,paliwo ledwo co leci można powiedzieć że nie leci,czyli komputer wykazał błąd pompy wtryskowej bo ta nie dostawała paliwa i wykazała błąd, pozostaje do sprawdzenia filtr paliwa i pompka paliwa,przewody po drodze sprawdzone czy nie sa gdzieś przygięte ale jest wszystko ok,wymieniał ktos taką pompke paliwa kiedyś?jakie to mogą być koszta,czy to da się naprawić czy trzeba wymienić?
moraf jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-01-2010, 17:50   #58
moraf
ford::average
 
Zarejestrowany: 27-12-2007
Model: FORD MONDEO Mk3
Silnik: 2.0 TDDI 115 KM
Rocznik: 2000
Postów: 77
Domyślnie Odp: Jechał i nagle zgasł

pompa paliwa wymieniona,koszt 540 zł,samochód chodzi bez zarzutu,a wspomne ,komputer chciał wymiany/regeneracji pompy wtryskowej,ilez to kasy zostało w portfelu,i jeszcze jedno,absolutnie nie wolno doprowadzić do sytuacji braku paliwa,to nie tylko problem z bieganiem z bańka paliwa po stacjach ale również najczęstszy powód zatarcia właśnie pompy paliwa,absolutnie nie moze pracować na sucho dłuższy czas,mam nadzieje że wskazówki się komus przydadzą,
moraf jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-01-2010, 19:32   #59
jendrekmak
ford::expert
 
Avatar jendrekmak
 
Zarejestrowany: 30-06-2008
Skąd: Warszawa
Model: 2x Citroen C5 Tourer
Silnik: 2.0 HDi
Rocznik: 2012
Postów: 3,965
Domyślnie Odp: Jechał i nagle zgasł

jeśli chodzi o brak paliwa to jest zabezpieczenie w postaci przerywania lub falowania obrotów z dużą częstotliwością (1 cykl na sekundę jeśli dobrze pamiętam) jeśli jest w zbiorniku mało paliwa. więc raczej mało prawdopodobne jest jeżdżenie bez paliwa z pompą na "sucho". Miałem tak raz w Focusie TDCi a w Mondeo jeszcze nie próbowałem i mam nadzieję, że nie dojdzie do tego.
jendrekmak jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-02-2010, 03:34   #60
Szturmik
ford::average
 
Avatar Szturmik
 
Imię: Darek
Zarejestrowany: 25-09-2009
Skąd: oklice Lubina
Model: Ford Mondeo Mk3 kombi
Silnik: TDCI 2.0 automat tip-tronik 115KM
Rocznik: 2004
Postów: 90
Domyślnie Odp: Jechał i nagle zgasł

Sprawa wygląda tak Pompa została zregenerowana i zamontowana. udało się autko odpalić ale pracuje tylko na wyższych obrotach. Zamówiony został jakiś czujnik który odpowiada za wolne obroty i może dziś albo jutro będzie. A ja dziś jadę do Lubina zarejestrować moje autko i tablice nowe wziąć. no i o.c opłacić.

Ps; spotkanie już w tym tygodniu he he
Szturmik jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 01:00.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.