|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
09-01-2010, 13:02 | #51 | |
ford::professional
Imię: Hans Joerg von Wafell
Zarejestrowany: 29-12-2008
Skąd: Racibórz
Model: Mondeo Mk4
Silnik: 2.5t
Rocznik: 2007
Postów: 1,423
|
Odp: Jechał i nagle zgasł
Cytat:
|
|
09-01-2010, 13:25 | #52 |
ford::advanced
Imię: jacko
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: WIELKOPOLSKA
Model: MAZDA 6/KA
Silnik: CiTD/Endura
Rocznik: 2005/1997
Postów: 361
|
Odp: Jechał i nagle zgasł
witam, pompy łuszczyły sie tez w modelach po Fl, taki przypadek znam z autopsji ( mondeo 2004 115km), cała wina leży po stronie firmy Delphi . Identyczna sytuacja jak w mondeo mk3 jest z silnikami Renault 1.5 dci, rownież łuszczą sie pompy i padają wtryski( zresztą zaworki do wtrysków do mondeo mk3 i do renault 1.5 dci są takie same)- dostawcą common rail też jest DELPHI. Po prostu gdyby dostawcą common rail do tych silników byl Bosch takiej sytuacji by nie było - takie jest moje zdanie.
__________________
FORD MONDEO TREND FUTURA :esp,xenon, skóra ,alu 17,navi,tempomat, 6 biegów itd/ CRASH MAZDA 6 , Mercedes w168 1.9 |
09-01-2010, 14:45 | #53 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 13-10-2006
Skąd: front wschodni
Model: sprzedany
Silnik: sprzedany
Rocznik: sprzedany
Postów: 389
|
Odp: Jechał i nagle zgasł
...masakra, a ja chciałem już zamieniać swojego klekota na jakiegoś mocniejszego TDCi, do momentu przeczytania tego artykułu. Szturmik życzę Ci ogromnej cierpliwości i niskiego kosztu naprawy. Widzę, że jesteś bardzo opanowany w temacie. Sąsiadem się nie przejmuj i jego kiedyś nakryjesz z otwartą maską przed domem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Szkoda, że nie mieszkam gdzieś blisko Ciebie. Pomógłbym Ci pojeździć po warsztatach i pogadać z mechanikami. We dwójkę zawsze raźniej.
|
09-01-2010, 16:29 | #54 |
ford::average
Imię: Darek
Zarejestrowany: 25-09-2009
Skąd: oklice Lubina
Model: Ford Mondeo Mk3 kombi
Silnik: TDCI 2.0 automat tip-tronik 115KM
Rocznik: 2004
Postów: 90
|
Odp: Jechał i nagle zgasł
Jednego co się boje to teraz faktycznie tych kosztów. jak mi przyjdzie wymieniać wtryski pompę i czyścić cały układ paliwowy to spokojnie osiągnę cenę'' regeneracyjną '' tak jak to mi powiedział pawulons (6000zł) (tu zrobię ukłon w stronę banku Zachodniego) po własnym doświadczeniu. Jedyne pocieszenie to takie że jak już zrobię wszystko to mam nadzieję że pojeżdżę bezstresowo jakieś 100.000 km. Ps od września nic innego nie robię tylko studiuje całe układy zasilania paliwem i silniki TDCI i spokojnie mogę jakąś prace napisać już o tym.
|
15-01-2010, 16:25 | #55 |
ford::average
Imię: Darek
Zarejestrowany: 25-09-2009
Skąd: oklice Lubina
Model: Ford Mondeo Mk3 kombi
Silnik: TDCI 2.0 automat tip-tronik 115KM
Rocznik: 2004
Postów: 90
|
Odp: Jechał i nagle zgasł
wtryski sprawdzone naszczęście były tylko zapchane teraz kolej na pąpe. Paliwo spuszczone i syfu było co niemiara. cdn...
|
16-01-2010, 12:37 | #56 |
ford::average
Zarejestrowany: 27-12-2007
Model: FORD MONDEO Mk3
Silnik: 2.0 TDDI 115 KM
Rocznik: 2000
Postów: 77
|
Odp: Jechał i nagle zgasł
jako że u mnie był podobny objaw to podczepie sie pod tet temat,jechał,jechał,szarpało go i po 500 m zgasł,zaprowadzony do mechanika po podpięciu do komputera wyszedł błąd sterownika pompy wtryskowej czyli pompa do regeneracji,nie mogłem w to uwierzyć i samochód dzisiaj zabrałem do znajomego mechanika,który juz trochę tych silników porobił,no i co?no i po minucie silnik odpalił,zdjął rurę od turbiny,psiknął jakimś plakiem i silnik z pierwszego kopa odpalił,przejechałem się i moc jest,wszystko gra,zostawiliśmy go na luzie i se pochodził z 10 minut i znowu nagle zgasł,znowu duszenie silnika z rury strasznie zaczęło buchać na czarno,jedno jest pewne,to nie pompa wtryskowa no by w ogóle nie odpalił,(chyba że się mylę),znajomy mechanik stawia na przeskoczenie rozrządu o jeden lub dwa zęby,potwierdzone miał juz kilka takich przypadków,jednakże zakupiłem dzisiaj czujnik położenia wału korbowego i nowy filtr paliwa,ide zaraz wymieniać i zobaczymy co to da,czy ktoś podziela zdanie na temat przeskoczenia łańcucha?spotkaliście sie z takim zjawiskiem?no i rozetne filtr paliwa żeby zobaczyć czy nie ma opiłków,podzielcie się mili forumowicze swoimi spostrzeżeniami
|
16-01-2010, 16:58 | #57 |
ford::average
Zarejestrowany: 27-12-2007
Model: FORD MONDEO Mk3
Silnik: 2.0 TDDI 115 KM
Rocznik: 2000
Postów: 77
|
Odp: Jechał i nagle zgasł
no i po oględzinach rozrząd w porządku,czujnik położenia wału korbowego również,ale co się okazało podpięliśmy do filtra paliwa ręczną pompkę i próbujemy ściągnąć paliwo a tu niespodzianka,paliwo ledwo co leci można powiedzieć że nie leci,czyli komputer wykazał błąd pompy wtryskowej bo ta nie dostawała paliwa i wykazała błąd, pozostaje do sprawdzenia filtr paliwa i pompka paliwa,przewody po drodze sprawdzone czy nie sa gdzieś przygięte ale jest wszystko ok,wymieniał ktos taką pompke paliwa kiedyś?jakie to mogą być koszta,czy to da się naprawić czy trzeba wymienić?
|
20-01-2010, 17:50 | #58 |
ford::average
Zarejestrowany: 27-12-2007
Model: FORD MONDEO Mk3
Silnik: 2.0 TDDI 115 KM
Rocznik: 2000
Postów: 77
|
Odp: Jechał i nagle zgasł
pompa paliwa wymieniona,koszt 540 zł,samochód chodzi bez zarzutu,a wspomne ,komputer chciał wymiany/regeneracji pompy wtryskowej,ilez to kasy zostało w portfelu,i jeszcze jedno,absolutnie nie wolno doprowadzić do sytuacji braku paliwa,to nie tylko problem z bieganiem z bańka paliwa po stacjach ale również najczęstszy powód zatarcia właśnie pompy paliwa,absolutnie nie moze pracować na sucho dłuższy czas,mam nadzieje że wskazówki się komus przydadzą,
|
20-01-2010, 19:32 | #59 |
ford::expert
Zarejestrowany: 30-06-2008
Skąd: Warszawa
Model: 2x Citroen C5 Tourer
Silnik: 2.0 HDi
Rocznik: 2012
Postów: 3,965
|
Odp: Jechał i nagle zgasł
jeśli chodzi o brak paliwa to jest zabezpieczenie w postaci przerywania lub falowania obrotów z dużą częstotliwością (1 cykl na sekundę jeśli dobrze pamiętam) jeśli jest w zbiorniku mało paliwa. więc raczej mało prawdopodobne jest jeżdżenie bez paliwa z pompą na "sucho". Miałem tak raz w Focusie TDCi a w Mondeo jeszcze nie próbowałem i mam nadzieję, że nie dojdzie do tego.
|
01-02-2010, 03:34 | #60 |
ford::average
Imię: Darek
Zarejestrowany: 25-09-2009
Skąd: oklice Lubina
Model: Ford Mondeo Mk3 kombi
Silnik: TDCI 2.0 automat tip-tronik 115KM
Rocznik: 2004
Postów: 90
|
Odp: Jechał i nagle zgasł
Sprawa wygląda tak Pompa została zregenerowana i zamontowana. udało się autko odpalić ale pracuje tylko na wyższych obrotach. Zamówiony został jakiś czujnik który odpowiada za wolne obroty i może dziś albo jutro będzie. A ja dziś jadę do Lubina zarejestrować moje autko i tablice nowe wziąć. no i o.c opłacić.
Ps; spotkanie już w tym tygodniu he he |
|
|
|