|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
27-03-2010, 18:56 | #11 | |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 14-07-2008
Skąd: Krosno
Model: Ford Escape/Fusion
Silnik: 3000 benzyna + Stag Qmax / 1.4 benzyna
Rocznik: 2003/2005
Postów: 6,101
|
Odp: 1.8 TD/IC Zaślepienie EGR, zwiększenia dawki na boost i ciśnienia turbo. Kilka p
Cytat:
Może i dużo nie jeżdżę, ale na pewno zrobiłem z blaszką około 15000 km, a że tam ciągle jest, wiem, bo inaczej pojawiłby się błąd, który pojawiał się wcześniej. |
|
27-03-2010, 19:25 | #12 | |
ford::professional
Zarejestrowany: 30-08-2008
Skąd: bydgoszcz
Model: mondeo sedan [mk1]
Silnik: 1,8 td
Rocznik: 1996
Postów: 1,730
|
Odp: 1.8 TD/IC Zaślepienie EGR, zwiększenia dawki na boost i ciśnienia turbo. Kilka p
Cytat:
__________________
"Myślenie to najcięższa praca z możliwych i pewnie dlatego tak niewielu ją podejmuje." - Henry Ford |
|
27-03-2010, 20:27 | #13 |
ford::average
Zarejestrowany: 02-02-2009
Skąd: Wrocław
Model: Passat B6
Silnik: 2.0 TDI BMR 170
Rocznik: 2006
Postów: 186
|
Odp: 1.8 TD/IC Zaślepienie EGR, zwiększenia dawki na boost i ciśnienia turbo. Kilka p
no właśnie, jeśli będę zabierał się za turbo to będę chciał posłuchać czyjejś fachowej rady. Dzięki za namiarGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Macie pomysł czym ruszyć te śruby trzymające rurę, żeby ich nie przekręcić. WD40 coś pomoże?
__________________
Były: Escort mk6 1.4; Laguna phI 2.2 D (koszmar!); Mondeo mk2 1.8 TD; Mondeo mk3 2.0 TDCI 130KM Jest: Passat B6 2.0 TDI BMR 170KM |
27-03-2010, 20:44 | #14 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 18-05-2009
Skąd: Zagórów / Konin / Poznań
Model: Mondeo MK2 HB (GHIA)
Silnik: 1.8 TD
Rocznik: 1998
Postów: 699
|
Odp: 1.8 TD/IC Zaślepienie EGR, zwiększenia dawki na boost i ciśnienia turbo. Kilka p
Cytat:
__________________
Pozdrawiam Invi017 "Nie należy mylić prawdy z opinią większości." Ostatnio edytowane przez invi017 ; 27-03-2010 o 20:49 |
|
27-03-2010, 20:45 | #15 | |
ford::professional
Zarejestrowany: 30-08-2008
Skąd: bydgoszcz
Model: mondeo sedan [mk1]
Silnik: 1,8 td
Rocznik: 1996
Postów: 1,730
|
Odp: 1.8 TD/IC Zaślepienie EGR, zwiększenia dawki na boost i ciśnienia turbo. Kilka p
Cytat:
__________________
"Myślenie to najcięższa praca z możliwych i pewnie dlatego tak niewielu ją podejmuje." - Henry Ford |
|
27-03-2010, 21:45 | #16 | |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 14-07-2008
Skąd: Krosno
Model: Ford Escape/Fusion
Silnik: 3000 benzyna + Stag Qmax / 1.4 benzyna
Rocznik: 2003/2005
Postów: 6,101
|
Odp: 1.8 TD/IC Zaślepienie EGR, zwiększenia dawki na boost i ciśnienia turbo. Kilka p
Cytat:
|
|
28-03-2010, 10:27 | #17 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 18-05-2009
Skąd: Zagórów / Konin / Poznań
Model: Mondeo MK2 HB (GHIA)
Silnik: 1.8 TD
Rocznik: 1998
Postów: 699
|
Odp: 1.8 TD/IC Zaślepienie EGR, zwiększenia dawki na boost i ciśnienia turbo. Kilka p
Cytat:
A więc. Gdy wszystko jest oryginalne, to przez tą rurkę lecą spaliny tak? Bo jak by nie leciały to po ona by nam była potrzebna, więc jeśli zatkasz blaszką tą rurkę, to chyba nic nie zmienia i spaliny cały czas tam lecą, tyle tylko, że nie mogę lecieć dalej, ponieważ napotykają na przeszkodę, którą jest blaszka, tak? I się tam kumulują? Inaczej nie potrafię wytłumaczyć, niech inny użytkownik spróbuje
__________________
Pozdrawiam Invi017 "Nie należy mylić prawdy z opinią większości." |
|
28-03-2010, 15:43 | #18 | |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 14-07-2008
Skąd: Krosno
Model: Ford Escape/Fusion
Silnik: 3000 benzyna + Stag Qmax / 1.4 benzyna
Rocznik: 2003/2005
Postów: 6,101
|
Odp: 1.8 TD/IC Zaślepienie EGR, zwiększenia dawki na boost i ciśnienia turbo. Kilka p
Cytat:
|
|
28-03-2010, 20:46 | #19 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 28-01-2005
Skąd: Zabrze
Postów: 23
|
Odp: 1.8 TD/IC Zaślepienie EGR, zwiększenia dawki na boost i ciśnienia turbo. Kilka p
a wdmuchiwałeś dym pod znacznym ciśnieniem, czy tylko za pomocą płuc ? :-)
|
28-03-2010, 20:50 | #20 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 18-05-2009
Skąd: Zagórów / Konin / Poznań
Model: Mondeo MK2 HB (GHIA)
Silnik: 1.8 TD
Rocznik: 1998
Postów: 699
|
Odp: 1.8 TD/IC Zaślepienie EGR, zwiększenia dawki na boost i ciśnienia turbo. Kilka p
Cytat:
__________________
Pozdrawiam Invi017 "Nie należy mylić prawdy z opinią większości." |
|