Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 27-03-2010, 18:56   #11
darmodziej
FORD|ZAWODOWIEC
 
Zarejestrowany: 14-07-2008
Skąd: Krosno
Model: Ford Escape/Fusion
Silnik: 3000 benzyna + Stag Qmax / 1.4 benzyna
Rocznik: 2003/2005
Postów: 6,101
Domyślnie Odp: 1.8 TD/IC Zaślepienie EGR, zwiększenia dawki na boost i ciśnienia turbo. Kilka p

Cytat:
Napisał invi017 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Spaliny nie przepływają bo zablokowałeś przelot, ale cały czas uderzają o blaszkę z dużą temperaturą. Nie wierzę, że przez ponad rok cały czas ta blaszka tam jest - no chyba, że prawie wcale nie jeździsz.
Jak mogą uderzać o blaszkę, skoro nie przepływają przewodem, który ma je dostarczać do EGR? Przewód nie jest drożny, więc nie występuje w nim ruch gazu. I jeszcze jedna sprawa, blaszka ze szpachelki nie jest odporna na korozję, natomiast z puszki po napojach jest odporna, bo inaczej puszka by korodowała.
Może i dużo nie jeżdżę, ale na pewno zrobiłem z blaszką około 15000 km, a że tam ciągle jest, wiem, bo inaczej pojawiłby się błąd, który pojawiał się wcześniej.

darmodziej jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-03-2010, 19:25   #12
uro2
ford::professional
 
Avatar uro2
 
Zarejestrowany: 30-08-2008
Skąd: bydgoszcz
Model: mondeo sedan [mk1]
Silnik: 1,8 td
Rocznik: 1996
Postów: 1,730
Domyślnie Odp: 1.8 TD/IC Zaślepienie EGR, zwiększenia dawki na boost i ciśnienia turbo. Kilka p

Cytat:
Napisał kubson1 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jeśli chodzi o temat ze zwiększaniem dawki i podkręcaniem ciśnienia w turbo
Skontaktuj się z userem kamilwolski.On podkręcał fiestę 1.8TD i z tego co czytałem zrobił to bardzo fachowo.
__________________
"Myślenie to najcięższa praca z możliwych i pewnie dlatego tak niewielu ją podejmuje." - Henry Ford
uro2 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-03-2010, 20:27   #13
kubson1
ford::average
 
Avatar kubson1
 
Zarejestrowany: 02-02-2009
Skąd: Wrocław
Model: Passat B6
Silnik: 2.0 TDI BMR 170
Rocznik: 2006
Postów: 186
Domyślnie Odp: 1.8 TD/IC Zaślepienie EGR, zwiększenia dawki na boost i ciśnienia turbo. Kilka p

no właśnie, jeśli będę zabierał się za turbo to będę chciał posłuchać czyjejś fachowej rady. Dzięki za namiarGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Macie pomysł czym ruszyć te śruby trzymające rurę, żeby ich nie przekręcić. WD40 coś pomoże?
__________________
Były: Escort mk6 1.4; Laguna phI 2.2 D (koszmar!); Mondeo mk2 1.8 TD; Mondeo mk3 2.0 TDCI 130KM
Jest: Passat B6 2.0 TDI BMR 170KM
kubson1 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-03-2010, 20:44   #14
invi017
ford::specialist
 
Avatar invi017
 
Zarejestrowany: 18-05-2009
Skąd: Zagórów / Konin / Poznań
Model: Mondeo MK2 HB (GHIA)
Silnik: 1.8 TD
Rocznik: 1998
Postów: 699
Domyślnie Odp: 1.8 TD/IC Zaślepienie EGR, zwiększenia dawki na boost i ciśnienia turbo. Kilka p

Cytat:
Napisał darmodziej Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jak mogą uderzać o blaszkę, skoro nie przepływają przewodem, który ma je dostarczać do EGR? Przewód nie jest drożny, więc nie występuje w nim ruch gazu. I jeszcze jedna sprawa, blaszka ze szpachelki nie jest odporna na korozję, natomiast z puszki po napojach jest odporna, bo inaczej puszka by korodowała.
Może i dużo nie jeżdżę, ale na pewno zrobiłem z blaszką około 15000 km, a że tam ciągle jest, wiem, bo inaczej pojawiłby się błąd, który pojawiał się wcześniej.
Spaliny cały czas tam idą kolego, a skąd to wiem(zaślepiłem zawór i po miesiąc z porotem wyjąłem tą blaszkę - na blaszce jest pełno spalin. Jak nie wierzysz mogę zrobić zdjęcie) . Ale skoro robisz tylko 15 tysięcy kilometrów na rok, to nie ma co się dziwić. Może ta blaszka jeszcze trzyma. Ja robię 15 tyś km w jakieś 2-3 miechy, wiec u mnie wymiana blaszki byłaby dość częsta.
__________________
Pozdrawiam
Invi017

"Nie należy mylić prawdy z opinią większości."

Ostatnio edytowane przez invi017 ; 27-03-2010 o 20:49
invi017 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-03-2010, 20:45   #15
uro2
ford::professional
 
Avatar uro2
 
Zarejestrowany: 30-08-2008
Skąd: bydgoszcz
Model: mondeo sedan [mk1]
Silnik: 1,8 td
Rocznik: 1996
Postów: 1,730
Domyślnie Odp: 1.8 TD/IC Zaślepienie EGR, zwiększenia dawki na boost i ciśnienia turbo. Kilka p

Cytat:
Napisał kubson1 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
WD40 coś pomoże
Byle dużo,codziennie,a odkręcaj po kilku dniach.
__________________
"Myślenie to najcięższa praca z możliwych i pewnie dlatego tak niewielu ją podejmuje." - Henry Ford
uro2 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-03-2010, 21:45   #16
darmodziej
FORD|ZAWODOWIEC
 
Zarejestrowany: 14-07-2008
Skąd: Krosno
Model: Ford Escape/Fusion
Silnik: 3000 benzyna + Stag Qmax / 1.4 benzyna
Rocznik: 2003/2005
Postów: 6,101
Domyślnie Odp: 1.8 TD/IC Zaślepienie EGR, zwiększenia dawki na boost i ciśnienia turbo. Kilka p

Cytat:
Napisał invi017 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Spaliny cały czas tam idą kolego, a skąd to wiem(zaślepiłem zawór i po miesiąc z porotem wyjąłem tą blaszkę - na blaszce jest pełno spalin.
No to wytłumacz mi, jak może płynąć gaz w zaślepionym przewodzie, tylko nie używaj do tego przykładu Twojej blaszki.
darmodziej jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-03-2010, 10:27   #17
invi017
ford::specialist
 
Avatar invi017
 
Zarejestrowany: 18-05-2009
Skąd: Zagórów / Konin / Poznań
Model: Mondeo MK2 HB (GHIA)
Silnik: 1.8 TD
Rocznik: 1998
Postów: 699
Domyślnie Odp: 1.8 TD/IC Zaślepienie EGR, zwiększenia dawki na boost i ciśnienia turbo. Kilka p

Cytat:
Napisał darmodziej Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
No to wytłumacz mi, jak może płynąć gaz w zaślepionym przewodzie, tylko nie używaj do tego przykładu Twojej blaszki.
A da się to jakoś wytłumaczyć? Chyba nie, ale spróbuję.

A więc. Gdy wszystko jest oryginalne, to przez tą rurkę lecą spaliny tak? Bo jak by nie leciały to po ona by nam była potrzebna, więc jeśli zatkasz blaszką tą rurkę, to chyba nic nie zmienia i spaliny cały czas tam lecą, tyle tylko, że nie mogę lecieć dalej, ponieważ napotykają na przeszkodę, którą jest blaszka, tak? I się tam kumulują?

Inaczej nie potrafię wytłumaczyć, niech inny użytkownik spróbuje
__________________
Pozdrawiam
Invi017

"Nie należy mylić prawdy z opinią większości."
invi017 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-03-2010, 15:43   #18
darmodziej
FORD|ZAWODOWIEC
 
Zarejestrowany: 14-07-2008
Skąd: Krosno
Model: Ford Escape/Fusion
Silnik: 3000 benzyna + Stag Qmax / 1.4 benzyna
Rocznik: 2003/2005
Postów: 6,101
Domyślnie Odp: 1.8 TD/IC Zaślepienie EGR, zwiększenia dawki na boost i ciśnienia turbo. Kilka p

Cytat:
Napisał invi017 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
A da się to jakoś wytłumaczyć? Chyba nie, ale spróbuję.

A więc. Gdy wszystko jest oryginalne, to przez tą rurkę lecą spaliny tak? Bo jak by nie leciały to po ona by nam była potrzebna, więc jeśli zatkasz blaszką tą rurkę, to chyba nic nie zmienia i spaliny cały czas tam lecą, tyle tylko, że nie mogę lecieć dalej, ponieważ napotykają na przeszkodę, którą jest blaszka, tak? I się tam kumulują?

Inaczej nie potrafię wytłumaczyć, niech inny użytkownik spróbuje
Zapewniam Cię, że po zaślepieniu rurki spaliny już tam nie lecą. Jeżeli nie wierzysz, to zrób doświadczenie, weź rurkę szklaną o średnicy około 15 mm i długości około 400 – 500 mm, zatkaj jeden koniec palcem i spróbuj wdmuchiwać do niej dym papierosowy, zobaczysz, jak dym z wielkim trudem będzie wpływał powoli w głąb rurki, więc gdzie tu uderzenie w blaszkę?
darmodziej jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-03-2010, 20:46   #19
Anterior
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 28-01-2005
Skąd: Zabrze
Postów: 23
Domyślnie Odp: 1.8 TD/IC Zaślepienie EGR, zwiększenia dawki na boost i ciśnienia turbo. Kilka p

a wdmuchiwałeś dym pod znacznym ciśnieniem, czy tylko za pomocą płuc ? :-)
Anterior jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-03-2010, 20:50   #20
invi017
ford::specialist
 
Avatar invi017
 
Zarejestrowany: 18-05-2009
Skąd: Zagórów / Konin / Poznań
Model: Mondeo MK2 HB (GHIA)
Silnik: 1.8 TD
Rocznik: 1998
Postów: 699
Domyślnie Odp: 1.8 TD/IC Zaślepienie EGR, zwiększenia dawki na boost i ciśnienia turbo. Kilka p

Cytat:
Napisał darmodziej Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Zapewniam Cię, że po zaślepieniu rurki spaliny już tam nie lecą. Jeżeli nie wierzysz, to zrób doświadczenie, weź rurkę szklaną o średnicy około 15 mm i długości około 400 – 500 mm, zatkaj jeden koniec palcem i spróbuj wdmuchiwać do niej dym papierosowy, zobaczysz, jak dym z wielkim trudem będzie wpływał powoli w głąb rurki, więc gdzie tu uderzenie w blaszkę?
Nie wiem kolego, ale wydaje mi się, że nie masz racji... Tak jak kolega wyżej napisał, to nie jest małe ciśnienie.
__________________
Pozdrawiam
Invi017

"Nie należy mylić prawdy z opinią większości."
invi017 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 23:37.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.