|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
23-07-2010, 11:59 | #41 |
ford::average
Zarejestrowany: 08-09-2008
Skąd: Bielsko-Biała
Model: Mondeo kombi
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2002
Postów: 90
|
Odp: Hamulec ręczny zblokowany co dalej ...
Ja tez mam pytanie, przed wczoraj zaczalem wymiane tylnych tarcz i klockow, bylem przygotowany na to ze bedzie problem z zaciskami. Dzisiaj odebralem nasadke piecioramienną, odkrecilem srube i dalej stanąłem.
Jak wyciągnać trzpień od dzwigni linki hamulca recznego? Czy wy tez mieliscie z tym problem czy wszystko ladnie sie rozlozylo? |
23-07-2010, 12:05 | #42 |
ford::average
Zarejestrowany: 08-09-2008
Skąd: Bielsko-Biała
Model: Mondeo kombi
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2002
Postów: 90
|
Odp: Hamulec ręczny zblokowany co dalej ...
Chyba, ze wewnatrz zacisku jest jeszcze jakis seger ktorego nie zauwazylem?
Problem rozwiązany... poprostu za slabo wybijalem trzpien w obawie zeby sie nie uszkodzil, byl masakrycznie zapieczony, dopiero mlotek 1,5 kg dal rade... Przy drugim zacisku postaram sie zrobic zdjecia i jakiegos manuala... Ostatnio edytowane przez Belsnorek ; 23-07-2010 o 13:24 |
23-07-2010, 16:03 | #43 | |
ford::average
Zarejestrowany: 19-11-2007
Skąd: Lubin/ Edynburg
Model: Opel Omega
Silnik: 3.2 V6
Rocznik: 2001
Postów: 176
|
Odp: Hamulec ręczny zblokowany co dalej ...
Cytat:
|
|
23-07-2010, 17:12 | #44 |
ford::average
Imię: Michu
Zarejestrowany: 07-05-2010
Skąd: Gniew
Model: Mondeo
Silnik: 2,0 TDCI 130km
Rocznik: 2002
Postów: 64
|
Odp: Hamulec ręczny zblokowany co dalej ...
Miałem to samo.Jedz do ASO zapłać 250 złotych zregenerują Ci zaciski bo w tym leży wina a dokładnie w gumkach od cylinderków które są zużyte zabrudzone albo coś w tym stylu i będziesz miał spokój.
|
23-07-2010, 17:19 | #45 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 15-07-2010
Skąd: Northern Ireland
Model: Mondeo TITANIUM X
Silnik: 2.0 diesel-140 Km
Rocznik: 2007
Postów: 213
|
Odp: Hamulec ręczny zblokowany co dalej ...
Z tego co wiem każde Mondeo produkowane jako Mk3 nie ma regulacji ręcznego przy lince, w tunelu pod osłoną jest końcówka dźwigni i tam jest mały ceownik z wyciętymi dziurkami na zamocowanie końcówek linek a drugie końce linki podczepia się do cylinderków ot cała filozofia a regulacja to gwinty w środku tłoczków.
|
23-07-2010, 17:35 | #46 | |
ford::professional
Zarejestrowany: 21-12-2006
Skąd: Gdańsk
Model: Mondeo Sedan Ghia
Silnik: 2.0 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 1,362
|
Odp: Hamulec ręczny zblokowany co dalej ...
Cytat:
Tak jak napisał t_skiba przed liftowe mają taką regulacją. Potem była już samoregulacja.
__________________
POZDRAWIAM. |
|
23-07-2010, 19:14 | #47 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 15-07-2010
Skąd: Northern Ireland
Model: Mondeo TITANIUM X
Silnik: 2.0 diesel-140 Km
Rocznik: 2007
Postów: 213
|
Odp: Hamulec ręczny zblokowany co dalej ...
To gdzie ona (ta regulacja) się znajduje bo jak mi mechanik wymieniał cylinderki z tyłu a przypomnę że moje Mondeo to wersja kombi z 2002 to po złożeniu wszystkiego pojechał się tylko przejechać i było git, czy ona jest w środku bo moja książka nic o tym nie mówi ??????
|
23-07-2010, 22:21 | #48 |
ford::average
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 23-12-2009
Skąd: Lublin
Model: Mondeo MK III
Silnik: 2.0 TDCI 130 KM
Rocznik: Listopad 2003
Postów: 122
|
Odp: Hamulec ręczny zblokowany co dalej ...
Witam
Kolega Zawika to chyba się myli gdyż to przed liftowe miały samoregulacje a po liftowe już nie miały samo regulatora. |
24-07-2010, 01:11 | #49 | |
ford::average
Imię: Michu
Zarejestrowany: 07-05-2010
Skąd: Gniew
Model: Mondeo
Silnik: 2,0 TDCI 130km
Rocznik: 2002
Postów: 64
|
Odp: Hamulec ręczny zblokowany co dalej ...
Cytat:
|
|
24-07-2010, 17:27 | #50 | |
ford::average
Zarejestrowany: 19-11-2007
Skąd: Lubin/ Edynburg
Model: Opel Omega
Silnik: 3.2 V6
Rocznik: 2001
Postów: 176
|
Odp: Hamulec ręczny zblokowany co dalej ...
Cytat:
druga opcja recznego w mondeo mk3 to regulacja na lince ktora znajduje sie pod oslona termiczna wydechu mniej wiecej na wysokosci dzwigni recznego. Twoj mechanik nie musial regulowac recznego skoro robil Ci tloczki To ze wcisnal pedal kilka razy to poprostu tloczki musialy dojsc do klockow. Standardowa procedura przy wymianie klockow z przodu jak i z tylu. A te gwinty to ma prawie kazde auto z tarczami z tylu. dlatego przy wymianie klockow tylne tloczki trzeba wkrecac a przednie wystarczy wepchnac. Mam nadzieje ze to Ci troche naswietli temat. Pozdrawiam. |
|