|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
29-12-2010, 21:05 | #41 |
ford::expert
Zarejestrowany: 07-10-2007
Skąd: Kraków
Model: VW Passat
Silnik: 2.0 170KM
Rocznik: 2008
Postów: 2,776
|
Odp: Ręczny - nie odbija do końca dźwignia ze sprężynką przy tylnym kole
to teraz ja odgrzeje temat. chcac miec pewnosc przed zakupem zaciskow, kilka pytan:
1. wymiana zaciskow na te po 2 FL jest mozliwa bez zadnych przerobek? 2. linki pasuja pod wzgledem zaczepu i dlugosci? 3. dla potwierdzenia - klocki trzeba zmienic ze wzgledu na inny ksztalt? 4. czy ktos napotkal problem zapiekajacego sie recznego w mondeach po 2FL lub w starszych wersjach MK3 po wymianie na te z 2FL? 5. probowac czyszczenia i smarowania tej dzwigienki przed wymiana zaciskow, czy poprostu wymienic zaciski? 6. czy po 1FL byly juz poprawione zaciski? 7. lepiej wybrac zaciski po 1FL czy po 2FL? pozdrawiam |
30-12-2010, 06:29 | #42 |
ford::average
Zarejestrowany: 04-12-2009
Skąd: wawa
Model: ST220
Silnik: 3,0
Rocznik: 2002
Postów: 64
|
Odp: Ręczny - nie odbija do końca dźwignia ze sprężynką przy tylnym kole
Ja próbowałem czyszczenie, naprawiania zacisku i nic to nie dawało. Wymieniłem na inny zacisk po regeneracji z allegro i nareszcie wszystko działa. A tobie 2 blokują że chcesz je wymieniać? Bo zawsze słyszałem że lewy nie odbija i u mnie też tak był.
|
30-12-2010, 12:22 | #43 |
ford::expert
Zarejestrowany: 07-10-2007
Skąd: Kraków
Model: VW Passat
Silnik: 2.0 170KM
Rocznik: 2008
Postów: 2,776
|
Odp: Ręczny - nie odbija do końca dźwignia ze sprężynką przy tylnym kole
u mnie akurat prawy i tylko na recznym. nie wraca ta dzwigienka przy zacisku. lewy dziala poprawnie. chce zasiegnac opini osob ktore wymienialy zaciski na te po 1FL i 2FL, nie wiem czy ma sens regeneracja tych co mam. po za nie odbijajacym recznym wszystko dziala poprawnie - bylem 27.12 na przegladzie rejestracyjnym i na prawym kole sprawnosc recznego 34%, za to na podstawowym hamulcu wszystko jak najbardziej sprawne. po rozmowie z mechanikiem stwierdzilem, z regeneracja zacisku kosztuje tyle co zacisk, a nawet wiecej - cena zacisku uzywanego po 2FL 120-150zl, a regeneracja to koszt 30zl (zestaw naprawczy) + 40zl (demontaz i montaz) + 80zl (regeneracja) = 130zl za jeden zacisk. jak czytam opinie na forum to regeneracja pomaga na krotko i problem wraca, a podobno od 03.2004 zaciski zostaly zmienione ale chce miec pewnsc wiec chce zasiegnac opini osob, ktore montowaly w swoich MDO zaciski z 2FL lub maja MDO z rocznikow po 2FL i czy maja problemy z recznym.
|
30-12-2010, 12:31 | #44 |
ford::expert
Zarejestrowany: 21-11-2007
Skąd: Lubelskie
Model: Fiat Linea
Silnik: 1,3 Mjet
Rocznik: 2007
Postów: 2,002
|
Odp: Ręczny - nie odbija do końca dźwignia ze sprężynką przy tylnym kole
Głupie pytanie ale sprawdzałeś linki? u mnie było to samo i okazało się że linka w pancerzu się zacina.
__________________
Był Fiat 126p, Fiat Uno, Vw Jetta , Mondeo MK1 Jest Mondeo Hatchback MK3 Ghia 2002r 2.0 PB+LPG Black Panther |
30-12-2010, 12:37 | #45 |
ford::expert
Zarejestrowany: 07-10-2007
Skąd: Kraków
Model: VW Passat
Silnik: 2.0 170KM
Rocznik: 2008
Postów: 2,776
|
Odp: Ręczny - nie odbija do końca dźwignia ze sprężynką przy tylnym kole
nie ma glupich pytan ale sa glupie odpowiedzi i komentarze:/
tak sprawdzalem, odpialem ja od zacisku zaciagnalem reczny i opuscilem, zszedlem pod auto i delikatnie ja moglem wysunac, wiec uwazam ja za sprawna. natomiast chcialem poruszac dzwigienka przy zacisku i dalo sie ale tylko przy uzyciu kombinerek i przylozeniu sily - powrot do zluzowania hamulca byl naprawde ciezki. |
30-12-2010, 12:51 | #46 |
ford::expert
Zarejestrowany: 21-11-2007
Skąd: Lubelskie
Model: Fiat Linea
Silnik: 1,3 Mjet
Rocznik: 2007
Postów: 2,002
|
Odp: Ręczny - nie odbija do końca dźwignia ze sprężynką przy tylnym kole
czyli jak kombinerkami podciągnąłeś dźwigienkę to już sama nie wróciła jak puściłeś?
__________________
Był Fiat 126p, Fiat Uno, Vw Jetta , Mondeo MK1 Jest Mondeo Hatchback MK3 Ghia 2002r 2.0 PB+LPG Black Panther |
30-12-2010, 12:57 | #47 | |
ford::expert
Zarejestrowany: 30-06-2008
Skąd: Warszawa
Model: 2x Citroen C5 Tourer
Silnik: 2.0 HDi
Rocznik: 2012
Postów: 3,965
|
Odp: Ręczny - nie odbija do końca dźwignia ze sprężynką przy tylnym kole
Cytat:
|
|
30-12-2010, 13:07 | #48 | |
ford::expert
Zarejestrowany: 07-10-2007
Skąd: Kraków
Model: VW Passat
Silnik: 2.0 170KM
Rocznik: 2008
Postów: 2,776
|
Odp: Ręczny - nie odbija do końca dźwignia ze sprężynką przy tylnym kole
Cytat:
W sumie wymiana plynu wypada na sierpien 2011r wedlug wpisow w ksiazce i naklejek pod maska. Poczekam jeszcze na opinie uzytkownikow mk3 po 2FL jesli u nich rowniez wystepuje problem z zapiekajacym sie recznym to dokonam regeneracji zaciskow. Jeszcze pytanie odnosnie zestawow naprawczych, czy sa one produkcji ford/motorcraft, czy innych producentow? jesli to zamienniki to jakiej firmy wybrac? Ostatnio edytowane przez bolek-tarnow ; 30-12-2010 o 13:19 |
|
02-01-2011, 21:32 | #49 |
ford::average
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 12-05-2009
Skąd: Carrigaline
Model: Ford FUSION 2
Silnik: 1.4 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 108
|
Odp: Ręczny - nie odbija do końca dźwignia ze sprężynką przy tylnym kole
miałem to samo w prawym tylnym kole, a winna była linka, przytarta gdzieś w środku, po zdemontowaniu można było ją przesuwać w pewnym zakresie tylko kombinerkami.
|
02-01-2011, 22:32 | #50 |
ford::average
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 18-01-2007
Skąd: lublin/edynburg
Model: MONDEO /MKI/MKIII
Silnik: 1.8/1.8
Rocznik: 1994, 2007
Postów: 147
|
Odp: Ręczny - nie odbija do końca dźwignia ze sprężynką przy tylnym kole
[QUOTE=bolek-tarnow;
Jeszcze pytanie odnosnie zestawow naprawczych, czy sa one produkcji ford/motorcraft, czy innych producentow? jesli to zamienniki to jakiej firmy wybrac?[/QUOTE] Kolego ja kupiłem zestaw firmy Autofren D4564 i wszystko pasowało. Teraz zacisk hula aż miło.
__________________
orion- mk1 mondeo-mk1 laguna-mk3 mondeo obecnie |
|
|
|