Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Diesel
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 04-03-2011, 18:41   #11
Simson
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 02-11-2007
Skąd: W-wa
Model: MK7 Escort kombi GHiA
Silnik: 1,8 TD
Rocznik: 1995
Postów: 261
Domyślnie Odp: 1.8 TD dziwny stukot typu zawory

Cytat:
Napisał Beefy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
świece mam nówki zakładałem je miesiąc temu
no tak ale dostają napięcie - pewnie tak

Cytat:
Napisał Beefy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
no on ustawiał właśnie tak jak piszesz tylko mówił że zaznaczył jak było wcześniej i było dokładnie tak samo i dodał do tego że na pewno mi nie przeskoczył rozrząd
czyli ok
na filmiku słychać że działa korektor kąta wtrysku.
Na ciepłym silniku też przerywa?

Cytat:
Napisał Beefy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
a może to być powodem tych obrotów to kopcenie między głowicą a kolektorem ??
nie ponieważ puszcza ci najprawdopodobniej na uszczelce kolektora wydechowego

co do wycieku to napisz coś więcej o nim. coś kapie, sączy się czy tylko się poci?
bo jak kapie to dlatego się zapowietrza. Może puszcze spod boostera, z przewodów wysokiego ciśnienia(wychodzą 4 z pompy na wtryski). Przede wszystkim to wytrzyj dobrze pompę i obserwuj

Simson jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-03-2011, 18:52   #12
Beefy
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 26-10-2008
Skąd: Nakło Śląskie
Model: Mondeo Mk2 Kombi
Silnik: 1.8 TD
Rocznik: 1997
Postów: 27
Domyślnie Odp: 1.8 TD dziwny stukot typu zawory

Cytat:
Napisał Simson Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
czyli ok
na filmiku słychać że działa korektor kąta wtrysku.
Na ciepłym silniku też przerywa?
tak przerywa i na ciepłym też jest brak mocy

Cytat:
Napisał Simson Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
co do wycieku to napisz coś więcej o nim. coś kapie, sączy się czy tylko się poci?
bo jak kapie to dlatego się zapowietrza. Może puszcze spod boostera, z przewodów wysokiego ciśnienia(wychodzą 4 z pompy na wtryski). Przede wszystkim to wytrzyj dobrze pompę i obserwuj
kapie z niej
booster na pewno nie ale zobaczę przewody wysokiego ciśnienia tylko że to kapie tak jak by obok tych przewodów bo przewody są w miarę czyste

Ostatnio edytowane przez Beefy ; 04-03-2011 o 19:00
Beefy jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-03-2011, 20:13   #13
Simson
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 02-11-2007
Skąd: W-wa
Model: MK7 Escort kombi GHiA
Silnik: 1,8 TD
Rocznik: 1995
Postów: 261
Domyślnie Odp: 1.8 TD dziwny stukot typu zawory

jak kapie to wiadomo już czemu się zapowietrza
Wytrzyj pompę do sucha i koniecznie znajdź wyciek, może z pod korektora lub elektrozaworu stop. To że kapie akurat tutaj nie oznacza że tutaj jest nieszczelność może płynąć po pompie i tutaj kapie
Simson jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-04-2011, 09:06   #14
Beefy
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 26-10-2008
Skąd: Nakło Śląskie
Model: Mondeo Mk2 Kombi
Silnik: 1.8 TD
Rocznik: 1997
Postów: 27
Domyślnie Odp: 1.8 TD dziwny stukot typu zawory

byłem u mechanika rozrząd był dobrze złożony
i mam takie pytanie czy to jest dobrze jeżeli pompa wtryskowa obraca się bez oporów jak jest ściągnięty rozrząd ??
i co może być tego powodem jeżeli po wymianie pompy wtryskowej chcę odpalić auto i najpierw mi miga dioda immo potem gaśnie następnie 3 razy mignie potem raz i tak w kółko
Beefy jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-04-2011, 14:37   #15
pele19m
ford::advanced
 
Avatar pele19m
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 20-10-2010
Skąd: Czerwionka-Leszczyny
Model: ASTRA SPORTS TOURER
Silnik: 1.7 CDTI
Rocznik: 2012
Postów: 325
Domyślnie Odp: 1.8 TD dziwny stukot typu zawory

Pompa wtryskowa obraca się bez oporów.

Ja mam pewne podejrzenia. Mianowicie Na filmie sie słychać charakterystycznego "trrrrrrt" przed odpaleniem silnika, a taki dźwięk wydaje z siebie korektor wyprzedzania wtrysku wkręcony w pompę. Na filmie go widać - dźwignia przyspieszania uderza w kabelek od niego (owinięty czerwonym szkotem). U mnie awaria tego elementu powodowała... nierówną pracę silnika, kopcenie, mało tego wyciekała z niego ropa.

W tym elektromagnesie jest miedziana tulejka, która z czasem się wyrabia i powoduje takie objawy. korektor jest nierozbieralny, ale ja dostałem się do środka i dorobiłem blaszkę - tym samym korektor zaczął działać, ale nie dało się go już uszczelnić i został zastąpiony nowym, a kosztował ok. 400zł wtedy.

Jest to zwykły elektromagnes - dochodzą do niego 2 przewody - po podaniu napięcia (obojętnie gdzie "plus" a gdzie "minus") powinno słychać cichutkie "pyk" a po odłączeniu również.

Jeśli te przewody są dobre (zaizolowane). to spróbuj przy włączonym silniku, kiedy zacznie przerywać postukać czymś najlepiej metalowym w ten korektor, jeśli przestanie przerywać to masz winowajcę.

Jak coś to służę pomocą, bo ten temat jest mi dobrze znany i mam jak wspominałem jeden korektor sprawny (tyle, że cieknie) dla celów testowych.
pele19m jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-04-2011, 14:55   #16
invi017
ford::specialist
 
Avatar invi017
 
Zarejestrowany: 18-05-2009
Skąd: Zagórów / Konin / Poznań
Model: Mondeo MK2 HB (GHIA)
Silnik: 1.8 TD
Rocznik: 1998
Postów: 699
Domyślnie Odp: 1.8 TD dziwny stukot typu zawory

Cytat:
Napisał pele19m Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
korektor jest nierozbieralny, ale ja dostałem się do środka i dorobiłem blaszkę - tym samym korektor zaczął działać, ale nie dało się go już uszczelnić i został zastąpiony nowym, a kosztował ok. 400zł wtedy.
Mimo, iż jest nie rozbieralny wiele osób go rozbiera i wymienia w nim oringi, po wymianie których, korektor nie ma prawa ciec. Sam go rozbierałem i po złożeniu nie cieknie, czyli jest szczelny. Nie rozumiem dlaczego według Ciebie nie da się go uszczelnić.
__________________
Pozdrawiam
Invi017

"Nie należy mylić prawdy z opinią większości."
invi017 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-04-2011, 15:01   #17
pele19m
ford::advanced
 
Avatar pele19m
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 20-10-2010
Skąd: Czerwionka-Leszczyny
Model: ASTRA SPORTS TOURER
Silnik: 1.7 CDTI
Rocznik: 2012
Postów: 325
Domyślnie Odp: 1.8 TD dziwny stukot typu zawory

Nie da się uszczelnić tego po rozebraniu... mam na myśli rozgięcie od góry i robebranie samego korektora na części - Orginalnie jest to wprasowane. nie wiem może mylisz korektor z boosterem, króry jest niżej.

http://img864.imageshack.us/g/dsc00510nlis.jpg/
Na fotkach widać, że oringi są z jednej strony, a z drugiej widać to co opisywałem

Ostatnio edytowane przez pele19m ; 10-04-2011 o 15:08
pele19m jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-04-2011, 15:39   #18
invi017
ford::specialist
 
Avatar invi017
 
Zarejestrowany: 18-05-2009
Skąd: Zagórów / Konin / Poznań
Model: Mondeo MK2 HB (GHIA)
Silnik: 1.8 TD
Rocznik: 1998
Postów: 699
Domyślnie Odp: 1.8 TD dziwny stukot typu zawory

Cytat:
Napisał pele19m Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Nie da się uszczelnić tego po rozebraniu... mam na myśli rozgięcie od góry i robebranie samego korektora na części - Orginalnie jest to wprasowane. nie wiem może mylisz korektor z boosterem, króry jest niżej.
Nie kolego, nie mylę boostera z korektorem. Po rozebraniu korektora, są w nim(w środku) dwa oringi i na zewnątrz też są dwa. Po rozebraniu jest możliwość jego złożenia i prawidłowego działania bez wycieków.
__________________
Pozdrawiam
Invi017

"Nie należy mylić prawdy z opinią większości."
invi017 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-04-2011, 16:10   #19
Beefy
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 26-10-2008
Skąd: Nakło Śląskie
Model: Mondeo Mk2 Kombi
Silnik: 1.8 TD
Rocznik: 1997
Postów: 27
Domyślnie Odp: 1.8 TD dziwny stukot typu zawory

jeżeli się nie mylę to panowie piszecie o elektrozaworze w poprzedniej pompie został zregenerowany a teraz jest inna pompa i mam problem z immobilizerem wyświetla mi on kod 31 i nie wiem co on znaczy i o co chodzi
Beefy jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 20:36.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.