Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 16-05-2011, 21:58   #11
benio
ford::professional
 
Avatar benio
 
Imię: Robert
Zarejestrowany: 25-04-2008
Skąd: Scyzorykowo
Model: Mdo Mk3 i MK4 HB; Fiesta Mk7
Silnik: 2.0TDCi; 1,4Pb
Rocznik: 2006; 2009
Postów: 1,663
Domyślnie Odp: 2.0 TDCi 115 KM zoltka kontrolka (wezyk) czy to EGR?

Cytat:
Napisał Przemas1988 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Byl niesprawny i zostal wymontowany
I nie miałeś trybu awaryjnego?

benio jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-05-2011, 13:34   #12
Przemas1988
ford::beginner
 
Imię: Przemek
Zarejestrowany: 16-05-2011
Skąd: Szczecin
Model: Mondeo mk3
Silnik: 2.0 Pb
Rocznik: 2004
Postów: 13
Domyślnie Odp: 2.0 TDCi 115 KM zoltka kontrolka (wezyk) czy to EGR?

Mialem
Przemas1988 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-05-2011, 20:27   #13
Deryll
ford::professional
 
Avatar Deryll
 
Imię: Darek
Zarejestrowany: 27-04-2009
Skąd: Biała Podlaska
Model: Volvo XC90 / BMW X3 E83
Silnik: D5 2.4 185KM / 3.0D 218KM
Rocznik: 2007 / 2007
Postów: 1,947
Domyślnie Odp: 2.0 TDCi 115 KM zoltka kontrolka (wezyk) czy to EGR?

Z wymontowanym DPFem można jak najbardziej jeździć. Co jednak nie znaczy że przestanie odbywać się proces regeneracji/dopalania. Często gdy auto staje z powodu zapchanego na amen DPFa, wycięcie pomaga je uruchomić. Pozostaje błąd P244A i check. Trybu awaryjnego nie będzie, chyba że V-TECH skopał sterownik tak jak stało się u mnie.
EGR jak najbardziej wygeneruje tryb awaryjny. Kolego wymień go na nowy, bo podejrzewam że twój mechanik zaślepiając jego załatwił ci również DPFa.
Co do V-TECHU to się zgadzam, nie potrafią skutecznie uporać się z problemem DPFa w Mondkach.
Polecam kontakt z kolegą HEKO lub TUNEFORCE.
Pozdrawiam.

Ostatnio edytowane przez Deryll ; 17-05-2011 o 20:30
Deryll jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-05-2011, 21:13   #14
benio
ford::professional
 
Avatar benio
 
Imię: Robert
Zarejestrowany: 25-04-2008
Skąd: Scyzorykowo
Model: Mdo Mk3 i MK4 HB; Fiesta Mk7
Silnik: 2.0TDCi; 1,4Pb
Rocznik: 2006; 2009
Postów: 1,663
Domyślnie Odp: 2.0 TDCi 115 KM zoltka kontrolka (wezyk) czy to EGR?

A Ty Deryll masz już spokój z DPF'em, bo z tego co pamiętam miałeś niezłą "zabawę" z tym (nie)ekologicznym ustrojstwem?
benio jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-05-2011, 21:16   #15
Deryll
ford::professional
 
Avatar Deryll
 
Imię: Darek
Zarejestrowany: 27-04-2009
Skąd: Biała Podlaska
Model: Volvo XC90 / BMW X3 E83
Silnik: D5 2.4 185KM / 3.0D 218KM
Rocznik: 2007 / 2007
Postów: 1,947
Domyślnie Odp: 2.0 TDCi 115 KM zoltka kontrolka (wezyk) czy to EGR?

Tak mam spokój. Lecą kolejne tysiące kilometrów i dawne problemy nie powracają. Polecam w/w panów.
Deryll jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 09:26.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.