|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
12-09-2011, 20:19 | #151 |
ford::advanced
Imię: Piotrek
Zarejestrowany: 13-12-2008
Skąd: Widawa
Model: Escort Ghia Mk7
Silnik: 1,6 16v(LPG Sekwencja)
Rocznik: 1996
Postów: 373
|
Odp: Wymiana tulei w wahaczu
Nie rozumiem, pytasz czy masz kupić tuleje oryginalne czy lemfordera a piszesz że kupujesz 2 wahacze kompletne z lemfordera
kup 2 tuleje duże i 2 małe oryginał plus sworznie a łączniki stabililizatora i końcówki jeśli dobre to nie ruszasz |
12-09-2011, 20:23 | #152 |
ford::average
Zarejestrowany: 18-06-2011
Skąd: Norwegia
Model: Escort XR3i Cabrio Michael Schumacher vers./Celica
Silnik: 1,6 16v Zetec /1,8 VVTi 143kM
Rocznik: 1993/2001
Postów: 62
|
Odp: Wymiana tulei w wahaczu
temu pytam czlowieku ze nie wiem cos sie znajduje wraz z WAHACZEM,bo potem sie okaze ze wahacz np posiada tuleje w komplecie a ja je dokupie jak debil i bede miec kolejny komplet nie wiadomo po co,teraz rozumiesz?
Ostatnio edytowane przez Marek ; 13-09-2011 o 10:45 Powód: Na forum nie cytujemy całych poprzedzających postów |
12-09-2011, 20:32 | #153 |
ford::expert
Zarejestrowany: 09-01-2008
Skąd: Niedrzwica Kościelna kolo Lublina
Model: Escort Mk7
Silnik: 1.3 J6A + LPG
Rocznik: 96
Postów: 3,649
|
Odp: Wymiana tulei w wahaczu
Jak kupujesz wahacz zamiennik to zwykle jest z tulejkami. Ale jezeli masz dobre stare wahacze to lepiej kupic do tych starych nowe tulejki oryginalne i bedzie najlepiej.
|
12-09-2011, 20:34 | #154 |
ford::advanced
Imię: Piotrek
Zarejestrowany: 13-12-2008
Skąd: Widawa
Model: Escort Ghia Mk7
Silnik: 1,6 16v(LPG Sekwencja)
Rocznik: 1996
Postów: 373
|
Odp: Wymiana tulei w wahaczu
Jak kupujesz wahacz kompletny to masz 2 tuleje : duża i mała oraz sworzeń więc już żadnych tulejek i sworzni nie dokupujesz masz komplet na jedną stronę
podjedź do mechanika niech ci posprawdza wszystko i powie co trzeba wymienić |
12-09-2011, 20:35 | #155 | |
ford::advanced
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 20-10-2010
Skąd: Czerwionka-Leszczyny
Model: ASTRA SPORTS TOURER
Silnik: 1.7 CDTI
Rocznik: 2012
Postów: 325
|
Odp: Wymiana tulei w wahaczu
Cytat:
Ostatnio edytowane przez pele19m ; 12-09-2011 o 20:43 |
|
12-09-2011, 20:43 | #156 |
ford::average
Zarejestrowany: 18-06-2011
Skąd: Norwegia
Model: Escort XR3i Cabrio Michael Schumacher vers./Celica
Silnik: 1,6 16v Zetec /1,8 VVTi 143kM
Rocznik: 1993/2001
Postów: 62
|
Odp: Wymiana tulei w wahaczu
Dziekuje Wam za odpowiedzi,wlasnie o to mi chodzilo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Pracuje w salonie samochodowym Toyoty wiec mechanicy robia mi wszystko za darmo (w Norwegii mechanik bierze za godzine pracy 800kr/400zl ) wiec mam farta Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ale wzialem sie ze generalny remont auta i mysle ze lepiej wymienic cale wahacze ze wszystkim ,a Wy jak uwazacie?wiem ze cos mi leciutko puka z prawej strony z przodu przy kole i dlatego chcialem wymienic te wahacze z akcesoriami,poza tym firma lemforder to z tego co piszecie dobra firma wiec te pierdoły ktore sa juz w zestawie to chyba dobre rozwiazanie? |
12-09-2011, 21:20 | #157 |
ford::advanced
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 20-10-2010
Skąd: Czerwionka-Leszczyny
Model: ASTRA SPORTS TOURER
Silnik: 1.7 CDTI
Rocznik: 2012
Postów: 325
|
Odp: Wymiana tulei w wahaczu
Dobre, ale lepsze rozwiązanie to same tuleje orginalne. Wachacz to w zasadzie tylko kawał blachy, więc po co go wymieniać. Jak już robisz takie coś to kup końcówki drążka kierowniczego, łączniki dr. stabilizatora i poduszki stabilizatora, a po wymianie wszystkiego ustaw sobie zbieżność i będziesz miał spokój na długi czas. Tuleje orginalne, cała reszta może być innej firmy byle dobrej np. rouville, moog, trw, febi, lemforder
|
12-09-2011, 21:55 | #158 |
ford::average
Zarejestrowany: 18-06-2011
Skąd: Norwegia
Model: Escort XR3i Cabrio Michael Schumacher vers./Celica
Silnik: 1,6 16v Zetec /1,8 VVTi 143kM
Rocznik: 1993/2001
Postów: 62
|
Odp: Wymiana tulei w wahaczu
dziekuje za info Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.a co do wahaczy to jakby nie bylo to ta"blacha" ma 18 lat wiec mysle ze wymiana nie jest az tak zlym pomyslemGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.?
takie 2 komplety tak? [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Ostatnio edytowane przez Marek ; 13-09-2011 o 10:44 Powód: Na forum nie cytujemy całych poprzedzających postów |
12-09-2011, 22:42 | #159 |
ford::expert
Zarejestrowany: 05-03-2007
Skąd: Zabrze
Model: mondeo mk3
Silnik: 2,2 Tdci 185 KM 440 Nm
Rocznik: XXI
Postów: 3,197
|
Odp: Wymiana tulei w wahaczu
Chcesz wymienić wahacze a link do tulejek... Jak chcesz już tak ohh i ahh to dajesz wahacze forda i jest klasa, jak nie , to jak juz koledzy pisali -włożyć oryginalne tuleje (takie jak w linku-2 kpl.) do starych wahaczy+zamienniki sworzni- nie ma ich w oryginale bo nie sa częścią zamienną. Przy okazji naprawy, wymieniłbym tez drążki stabilizatora, poduszki pod stabilizatorem. Mam poważne podejrzenia, że wysłużone wahacze , które masz o ile nie sa skorodowane, w niczym nie ustępują nowym zamiennikom. Jeżeli chodzi o końcówki drążków kierowniczych - ich wymiana nie koliduje z naprawą wahacza. Nie trzeba tego łączyć. Poza tym niewiele złego o nich słychać nawet w starych egzemplarzach. Mój dziadek ma 16 - letnie i nawet w ASO nie mieli zastrzeżeń co do ich stanu. Są widocznie bardzo odporne na zużycie
Ostatnio edytowane przez darnel ; 12-09-2011 o 22:48 |
13-09-2011, 10:41 | #160 |
ford::average
Zarejestrowany: 18-06-2011
Skąd: Norwegia
Model: Escort XR3i Cabrio Michael Schumacher vers./Celica
Silnik: 1,6 16v Zetec /1,8 VVTi 143kM
Rocznik: 1993/2001
Postów: 62
|
Odp: Wymiana tulei w wahaczu
z tewgo co widzialem wahacze nie sa skorodowane ale wjade na kanal jutro na spokojnie w pracy i sprawdze,jesli chodzi o poduszki stabilizatora o ktorych Piszesz to chodzi Ci o te takie gumy tak? jesli tka to wymienialem to razem z nowymi lacznikami stabilizatora jakies 2 miesiace temu ,do tego swoznie dokupic np lemforder i 2 komplety tych wyzej zalaczonych tulejek?Piszesz *drazki stabilizatora* czyli potocznie chodzi o laczniki stabilizatora czy o taki wielki dlugi pret ktory idzie na calej dlugosci przedniego zawieszenia?
Na forum nie cytujemy całych poprzedzających postów Ostatnio edytowane przez Marek ; 13-09-2011 o 10:44 |
|
Tagi |
escort mk7 , wymiana tulei |
|
|