|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
20-08-2004, 10:43 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 11-08-2004
Postów: 33
|
zawór EGR
witam wszystkich!
mam takie pytanie. mam focusa tddi i przy kazdej zmianie biegow tylko przy zmianie biegow dosc duzo kopci. samochod ma przebieg 140 tys. i byl diagnozowany i wszyskto jest w granicach norm. w aso powiedzieli mi ze to najprawdopodobniej przyczyna tego dymienia jest zawor EGR. slyszalem ze istnieje mozliwosc zalepienia tego zaworu. prosze mi dosc dokladnie opisac jak to mozna zrobic! |
20-08-2004, 11:13 | #2 |
Administrator
Imię: Jacek
Zarejestrowany: 10-02-2004
Skąd: Dolny Śląsk
Model: C-MAX Grand
Silnik: 1,6 EcoBoost 180KM
Rocznik: 2014
Postów: 2,172
|
Polecam przeczytanie tego watku: http://forum.fordclubpolska.org/viewtopic.php?t=3171 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Pozdrawiam Jacek [Regulamin Forum] [FAQ] [Zasady ogłoszeń] [Dział Komunikaty] [Oryginalne części Ford / Motorcraft / FoMoCo - co, gdzie, jak??] Świat się stale zmienia, więc słysząc słowa "będzie jak dawniej" nie łudź się - nigdy tak nie będzie... |
20-07-2005, 19:55 | #3 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 20-07-2005
Skąd: Wrocław
Postów: 14
|
Witam
od dwóch lat mamy focusa 1.8tdci jechałem nim dwa razy,pierwszy jak go sprowadziłem z Radomia do Wrocławia i drugi do serwisu na przegląd,na codzień jeździ nim moja pani, to nie to samo auto-dymi nie jedzie itp,w serwisie oczywiście wyszło,że wszystko jest ok poczytałem na forum co może być tego przyczyną i dzisiaj zabrałem się za zawór EGR zaślepiłem blaszką miedzianą 0.5mm przy turbosprężarce rurkę doprowadzającą spaliny do kolektora ssącego,trwało to ok.45min z wycięciem zaślepki i pojechałem na próbe. No i stał się CUD auto jeździ jak nowe a może troche lepiej jak by dostało power boxa Pozdrawim |
21-01-2007, 22:03 | #4 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 23-12-2006
Skąd: wałbrzych
Postów: 8
|
witam i niczym to nie grozi jak sie zatka ten zawór?
|
23-01-2007, 15:23 | #6 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 05-01-2007
Skąd: Warszawa
Postów: 448
|
przy turbinie z tylu mysle ze jak poszukasz w tematach to znajdziesz.pozdrawiam
|
23-01-2007, 20:51 | #7 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 23-12-2006
Skąd: wałbrzych
Postów: 8
|
a nie nad kolektorem wydechowym? przy turbinie jest chłodnica turbiny takie wydłóżone jajo?
|
09-02-2007, 12:07 | #8 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 05-01-2007
Skąd: Warszawa
Postów: 448
|
Witam.Tak nad kolektorem wydechowym.pozdrawiam
|
24-10-2011, 16:37 | #9 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 20-08-2011
Skąd: Rzeszów
Model: Focus MK3
Silnik: 2.0tdci
Rocznik: 2011
Postów: 320
|
Odp: zawór EGR
Witam, mam od niedawna FFII 1.8tdci i zastanawiam się nad zaślepieniem egr-a. Koledzy, czy trzeba przed zaślepieniem czyścić egr? i czy przy tym silniku zaślepienie powoduje wyskakiwanie błedów? Wydaje mi się, że nie mam objawów uszkodzenia, egr-a, ale lepiej dmuchać na zimne z tego co czytam na forum, no i cena egr-a. Jakoś nie mogę znaleźć konkretnych inf o egr w FFII 1.8tdci.
|
24-10-2011, 17:40 | #10 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 20-09-2011
Skąd: zachodniopomorskie
Model: Focus Ghia
Silnik: 1,8 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 16
|
Odp: zawór EGR
Z tego, co czytałem, w naszym silniku nie wystarczy jedynie wstawić blaszki.
Blaszka musi mieć nawiercone otwory celem oszukania czujnika ilości powietrza, bo wyskoczy błąd, nie wiem czy nie trzeba również ingerować w ECU. Czemu chcesz zaślepiać te ekoustrojstwo? Kopci? Ja myślę ewentualnie nad przeczyszczeniem. |