|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
24-01-2012, 08:42 | #11 |
Postów: n/a
|
Do Antka, Nie ma w tej wersji amerykańskiej obrotomierza, ale ma maksymalne obroty, silnik mało nie wyskoczy z ramy, jak włącze bieb na automat skrzyni, to ciągnie jak głupi, mogę nie używać gazu, bo po co, tylko hamulec.
Zużycie paliwa, i gazu ogromne.Żeby było śmieszniej to nigdzie nie ma gniazda do komputera, nie ma również żadnej wtyczki do podłączenia zegaraa czasowego który jest zamontowany fabrycznie na descerozdz, co to za wynalazek, nie wiem. Do Pietra 71, gdybym był pewny na 100 procent, że to silnik krokowy , też bym tak zrobił, na forum piszą że silnik ma 3 piny, mój ma 2piny, sprawdzałem napię cie na kostce zasilającej na postoju jest 12 volt, na uruchomionym silniku 14 volt. 2 przewody, jeden masa drugi prądowy i nic więcej. Ostatnio edytowane przez Marek ; 27-01-2012 o 04:40 Powód: Regulamin pkt.21 |
24-01-2012, 09:22 | #12 |
FORD|AUTHORIZED
Zarejestrowany: 07-10-2004
Skąd: ŁÓDŹ
Model: Mondeo 4_Focus_Focus 2_Galaxy 3
Silnik: 2.5 T_2.0 16V_1.8 16V_2.0 TDCI
Rocznik: '07_'99_'06_'07
Postów: 9,187
|
Odp: nadal walczę z wysokimi obrotami silnika
tak wysokie obroty nie sa mozliwe z powodu awari regulatora wolnych obrotow/krokowego. Musi byc gdrzies dostarczane powietrze w duzej ilosci - dziura, spadniety waz, EGR, przepustnica. Nie kojaze z pamieci ukladu jaki jest w tej wersji, ale zatkaj dolot powietrza, najlepiej przy samej przepustnicy i szukaj ktoredy ssie powietrze.
__________________
Mechanika - Elektryka! Klimatyzacja-Opony! Montaż LPG!! - Warsztat, Ul. św. Teresy 56/58 bud C Mail: rafantek@ford-service.eu tel: 791 054 854 www.ford-service.eu |
24-01-2012, 09:25 | #13 | |
ford::beginner
Imię: Darek
Zarejestrowany: 09-02-2011
Skąd: Słupsk
Model: Ford Focus
Silnik: 1398
Rocznik: 2001
Postów: 26
|
Odp: nadal walczę z wysokimi obrotami silnika
Cytat:
znajduje się on pomiędzy 2 a 3 cylindrem on tez moze nawalic i podawac błędne odczyty co moze miec duzy wpływ na obroty |
|
24-01-2012, 21:36 | #14 |
FORD|AUTHORIZED
Zarejestrowany: 07-10-2004
Skąd: ŁÓDŹ
Model: Mondeo 4_Focus_Focus 2_Galaxy 3
Silnik: 2.5 T_2.0 16V_1.8 16V_2.0 TDCI
Rocznik: '07_'99_'06_'07
Postów: 9,187
|
Odp: nadal walczę z wysokimi obrotami silnika
zaden czujnik temperaturowy nie spowoduje az takiego wzrostu obrotow
__________________
Mechanika - Elektryka! Klimatyzacja-Opony! Montaż LPG!! - Warsztat, Ul. św. Teresy 56/58 bud C Mail: rafantek@ford-service.eu tel: 791 054 854 www.ford-service.eu |
25-01-2012, 12:04 | #15 |
ford::beginner
Imię: Darek
Zarejestrowany: 09-02-2011
Skąd: Słupsk
Model: Ford Focus
Silnik: 1398
Rocznik: 2001
Postów: 26
|
[QUOTE
spowoduje spowoduje u mnie tak było podaje zły sygnał ze rozgrzany silnik nadal jest zimny i eku cały czas bedzie utrzywywał wysokie obroty poza tym jest jeszcze kwestia czy przewód odpowietrzenia wału korbowego jest cały, może byc zmurszały i zasysa lewe powietrze Ostatnio edytowane przez Marek ; 27-01-2012 o 04:43 Powód: Regulamin pkt.21 |
25-01-2012, 18:44 | #16 |
Postów: n/a
|
Odp: nadal walczę z wysokimi obrotami silnika
Do neo2223, być może , ale jak go zlokalizować bez kanału,ktoś mi poradził na forum, aby zatkać przewód dolotowy, tak zrobiłem, zatkałem szmatami rure między filtrem powietrza, a przepustnicą, o dziwo silnik tak samo pracował na bardzo wysokich obrotach, trochę miał ciężej, ale nie słyszałem żadnego syczenia powietrza, co dalej?.
|
25-01-2012, 19:50 | #17 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 25-11-2007
Skąd: lubelskie
Model: Focus MK1 GHIA
Silnik: 2.0 16V 131 KM Zetec + LPG
Rocznik: 2000
Postów: 669
|
Odp: nadal walczę z wysokimi obrotami silnika
Jak dla mnie, po zatkaniu dolotu powietrza silnik powinien zdechnąć... więc bierze je skąd indziej.
Wygląda na to, że masz gdzieś niemałą dziurę, przez którą wpada powietrze. Taką, przez którą nie syczy, bo za duży otwór... |
26-01-2012, 00:04 | #18 | |
FORD|AUTHORIZED
Zarejestrowany: 07-10-2004
Skąd: ŁÓDŹ
Model: Mondeo 4_Focus_Focus 2_Galaxy 3
Silnik: 2.5 T_2.0 16V_1.8 16V_2.0 TDCI
Rocznik: '07_'99_'06_'07
Postów: 9,187
|
Odp: nadal walczę z wysokimi obrotami silnika
Cytat:
__________________
Mechanika - Elektryka! Klimatyzacja-Opony! Montaż LPG!! - Warsztat, Ul. św. Teresy 56/58 bud C Mail: rafantek@ford-service.eu tel: 791 054 854 www.ford-service.eu |
|
26-01-2012, 07:05 | #19 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 25-11-2007
Skąd: lubelskie
Model: Focus MK1 GHIA
Silnik: 2.0 16V 131 KM Zetec + LPG
Rocznik: 2000
Postów: 669
|
Odp: nadal walczę z wysokimi obrotami silnika
Cytat:
PS: apropo obrotów i ogranicznika. Mam u siebie "zlikwidowany" ogranicznik maksymalnych obrotów. Czy poza tym, że mogę wykręcić nawet 10k RPM, grozi mi to jakimiś konsekwencjami? Oczywiście pytanie dotyczy normalnego użytkowania auta, bez kręcenia powyżej... powiedzmy 5500RPM |
|
26-01-2012, 09:09 | #20 |
FORD|AUTHORIZED
Zarejestrowany: 07-10-2004
Skąd: ŁÓDŹ
Model: Mondeo 4_Focus_Focus 2_Galaxy 3
Silnik: 2.5 T_2.0 16V_1.8 16V_2.0 TDCI
Rocznik: '07_'99_'06_'07
Postów: 9,187
|
Odp: nadal walczę z wysokimi obrotami silnika
Kolego, nie wiem czy widziales, cytuje kolege neo2223 bo on pisze ze to przez czujnik temp. To jego pytam ile to wg niego jest wysokie obroty.
__________________
Mechanika - Elektryka! Klimatyzacja-Opony! Montaż LPG!! - Warsztat, Ul. św. Teresy 56/58 bud C Mail: rafantek@ford-service.eu tel: 791 054 854 www.ford-service.eu |