Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 24-01-2012, 08:42   #11
salom
 
Postów: n/a
Domyślnie

Do Antka, Nie ma w tej wersji amerykańskiej obrotomierza, ale ma maksymalne obroty, silnik mało nie wyskoczy z ramy, jak włącze bieb na automat skrzyni, to ciągnie jak głupi, mogę nie używać gazu, bo po co, tylko hamulec.
Zużycie paliwa, i gazu ogromne.Żeby było śmieszniej to nigdzie nie ma gniazda do komputera, nie ma również żadnej wtyczki do podłączenia zegaraa czasowego który jest zamontowany fabrycznie na descerozdz, co to za wynalazek, nie wiem.

Do Pietra 71, gdybym był pewny na 100 procent, że to silnik krokowy , też bym tak zrobił, na forum piszą że silnik ma 3 piny, mój ma 2piny, sprawdzałem napię cie na kostce zasilającej na postoju jest 12 volt, na uruchomionym silniku 14 volt. 2 przewody, jeden masa drugi prądowy i nic więcej.


Ostatnio edytowane przez Marek ; 27-01-2012 o 04:40 Powód: Regulamin pkt.21
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-01-2012, 09:22   #12
Rafał A.(antek)
FORD|AUTHORIZED
 
Zarejestrowany: 07-10-2004
Skąd: ŁÓDŹ
Model: Mondeo 4_Focus_Focus 2_Galaxy 3
Silnik: 2.5 T_2.0 16V_1.8 16V_2.0 TDCI
Rocznik: '07_'99_'06_'07
Postów: 9,187
Domyślnie Odp: nadal walczę z wysokimi obrotami silnika

tak wysokie obroty nie sa mozliwe z powodu awari regulatora wolnych obrotow/krokowego. Musi byc gdrzies dostarczane powietrze w duzej ilosci - dziura, spadniety waz, EGR, przepustnica. Nie kojaze z pamieci ukladu jaki jest w tej wersji, ale zatkaj dolot powietrza, najlepiej przy samej przepustnicy i szukaj ktoredy ssie powietrze.
__________________
Mechanika - Elektryka! Klimatyzacja-Opony! Montaż LPG!! - Warsztat, Ul. św. Teresy 56/58 bud C
Mail: rafantek@ford-service.eu tel: 791 054 854 www.ford-service.eu
Rafał A.(antek) jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-01-2012, 09:25   #13
neo2223
ford::beginner
 
Avatar neo2223
 
Imię: Darek
Zarejestrowany: 09-02-2011
Skąd: Słupsk
Model: Ford Focus
Silnik: 1398
Rocznik: 2001
Postów: 26
Domyślnie Odp: nadal walczę z wysokimi obrotami silnika

Cytat:
Napisał salom Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Witaj neo2223,czujnik jest dobry,pokazuje prawidłową temp silnika na wskażniku, włącza się również wentylator, dzisiaj zaobserwowałem taki objaw
,, jak poruszałem kablami przy wtryskach benzyny to jakby chciał chodzić na wolniejszych obrotach, jak puściłem znowu maksymalne obroty.
Rano jak odpaliłem to chwilę chodzi nawet na za wolnych obrotach, chwila i wraca do wariackich obrotów,Już nie mam siły dalej walczyć.
jest jeszcze jeden czujnik tzw "CZUJNIK TEMPERATURY GŁOWICY CYLINDRA"
znajduje się on pomiędzy 2 a 3 cylindrem on tez moze nawalic i podawac błędne odczyty co moze miec duzy wpływ na obroty
neo2223 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-01-2012, 21:36   #14
Rafał A.(antek)
FORD|AUTHORIZED
 
Zarejestrowany: 07-10-2004
Skąd: ŁÓDŹ
Model: Mondeo 4_Focus_Focus 2_Galaxy 3
Silnik: 2.5 T_2.0 16V_1.8 16V_2.0 TDCI
Rocznik: '07_'99_'06_'07
Postów: 9,187
Domyślnie Odp: nadal walczę z wysokimi obrotami silnika

zaden czujnik temperaturowy nie spowoduje az takiego wzrostu obrotow
__________________
Mechanika - Elektryka! Klimatyzacja-Opony! Montaż LPG!! - Warsztat, Ul. św. Teresy 56/58 bud C
Mail: rafantek@ford-service.eu tel: 791 054 854 www.ford-service.eu
Rafał A.(antek) jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-01-2012, 12:04   #15
neo2223
ford::beginner
 
Avatar neo2223
 
Imię: Darek
Zarejestrowany: 09-02-2011
Skąd: Słupsk
Model: Ford Focus
Silnik: 1398
Rocznik: 2001
Postów: 26
Domyślnie

[QUOTE
spowoduje spowoduje u mnie tak było podaje zły sygnał ze rozgrzany silnik nadal jest zimny i eku cały czas bedzie utrzywywał wysokie obroty

poza tym jest jeszcze kwestia czy przewód odpowietrzenia wału korbowego jest cały, może byc zmurszały i zasysa lewe powietrze

Ostatnio edytowane przez Marek ; 27-01-2012 o 04:43 Powód: Regulamin pkt.21
neo2223 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-01-2012, 18:44   #16
salom
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: nadal walczę z wysokimi obrotami silnika

Do neo2223, być może , ale jak go zlokalizować bez kanału,ktoś mi poradził na forum, aby zatkać przewód dolotowy, tak zrobiłem, zatkałem szmatami rure między filtrem powietrza, a przepustnicą, o dziwo silnik tak samo pracował na bardzo wysokich obrotach, trochę miał ciężej, ale nie słyszałem żadnego syczenia powietrza, co dalej?.
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-01-2012, 19:50   #17
VoyTasS
ford::specialist
 
Avatar VoyTasS
 
Zarejestrowany: 25-11-2007
Skąd: lubelskie
Model: Focus MK1 GHIA
Silnik: 2.0 16V 131 KM Zetec + LPG
Rocznik: 2000
Postów: 669
Domyślnie Odp: nadal walczę z wysokimi obrotami silnika

Jak dla mnie, po zatkaniu dolotu powietrza silnik powinien zdechnąć... więc bierze je skąd indziej.
Wygląda na to, że masz gdzieś niemałą dziurę, przez którą wpada powietrze. Taką, przez którą nie syczy, bo za duży otwór...
VoyTasS jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-01-2012, 00:04   #18
Rafał A.(antek)
FORD|AUTHORIZED
 
Zarejestrowany: 07-10-2004
Skąd: ŁÓDŹ
Model: Mondeo 4_Focus_Focus 2_Galaxy 3
Silnik: 2.5 T_2.0 16V_1.8 16V_2.0 TDCI
Rocznik: '07_'99_'06_'07
Postów: 9,187
Domyślnie Odp: nadal walczę z wysokimi obrotami silnika

Cytat:
Napisał neo2223 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
i eku cały czas bedzie utrzywywał wysokie obroty
czyli jakie? 5000 obrotów? czy 2000 obrotów?
__________________
Mechanika - Elektryka! Klimatyzacja-Opony! Montaż LPG!! - Warsztat, Ul. św. Teresy 56/58 bud C
Mail: rafantek@ford-service.eu tel: 791 054 854 www.ford-service.eu
Rafał A.(antek) jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-01-2012, 07:05   #19
VoyTasS
ford::specialist
 
Avatar VoyTasS
 
Zarejestrowany: 25-11-2007
Skąd: lubelskie
Model: Focus MK1 GHIA
Silnik: 2.0 16V 131 KM Zetec + LPG
Rocznik: 2000
Postów: 669
Domyślnie Odp: nadal walczę z wysokimi obrotami silnika

Cytat:
ma tylko maksymalne obroty po odpaleniu
Myślę, że chodzi o max. czyli tyle na ile ogranicznik pozwoli...

PS: apropo obrotów i ogranicznika.
Mam u siebie "zlikwidowany" ogranicznik maksymalnych obrotów. Czy poza tym, że mogę wykręcić nawet 10k RPM, grozi mi to jakimiś konsekwencjami? Oczywiście pytanie dotyczy normalnego użytkowania auta, bez kręcenia powyżej... powiedzmy 5500RPM
VoyTasS jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-01-2012, 09:09   #20
Rafał A.(antek)
FORD|AUTHORIZED
 
Zarejestrowany: 07-10-2004
Skąd: ŁÓDŹ
Model: Mondeo 4_Focus_Focus 2_Galaxy 3
Silnik: 2.5 T_2.0 16V_1.8 16V_2.0 TDCI
Rocznik: '07_'99_'06_'07
Postów: 9,187
Domyślnie Odp: nadal walczę z wysokimi obrotami silnika

Kolego, nie wiem czy widziales, cytuje kolege neo2223 bo on pisze ze to przez czujnik temp. To jego pytam ile to wg niego jest wysokie obroty.
__________________
Mechanika - Elektryka! Klimatyzacja-Opony! Montaż LPG!! - Warsztat, Ul. św. Teresy 56/58 bud C
Mail: rafantek@ford-service.eu tel: 791 054 854 www.ford-service.eu
Rafał A.(antek) jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 12:21.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.