|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
05-05-2012, 14:21 | #1 |
ford::average
Zarejestrowany: 09-10-2008
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCi 130KM
Rocznik: 2003
Postów: 80
|
Uszkodzony regulator ciśnienia na pompie wtryskowej
Witam!
Auto to Mondeo 2.0TDCI 130km z 2003 roku na pompie Delphi. Przed chipem wyszlo na hamowni, że auto ma 143KM, chip podniósł moc na 160KM. Po chipie zauważyłem nadmierne dymienie tzn. przy każdym mocniejszym naciśnięciu gazu i przy zmianie biegów. Podczas diagnostyki po chipie wyszło, że auto ma zbyt wysokie ciśnienie wtysku, które maksymalnie wyniosło 172 MPa. Specjalista od chipu stwierdził, że auto ma do wymiany zaworek regulujący cisnienie na pompie. Dodam, że auto raz po chipie mi wpadło w tryb awaryjny i ten sama osoba robiąca chip stwierdziła, że to wina tego zaworka na podstawie kodu błędu. Zaworek juz kupiłem i w poniedziałek będzie wymiana, ale dręczy mnie jedno podstawowe pytanie. Czy owe nadmierne dymienie wynika z uszkodzonego zaworka, który pozwala na zbyt wysokie ciśnienie wtrysku? Ostatnio edytowane przez Marek ; 29-05-2012 o 05:03 Powód: Dodanie prefiksu |
05-05-2012, 14:48 | #2 |
ford::expert
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 11-12-2005
Skąd: Warszawa , Łódz czasami...
Model: Mondeo Mk4 , Opel Movano
Silnik: 2.0 TDCI , 2.3 DCI-by V-tech 130KM / 170KM
Rocznik: 2008 , 2011
Postów: 3,635
|
Odp: Uszkodzony regulator ciśnienia na pompie wtryskowej
Przenoszę do działu Diesel.
Pozdrawiam Wojtek.
__________________
Liczą się ludzie - nie samochody. Samochód jest tylko dodatkiem do człowieka i nigdy nie powinno być odwrotnie ! Nie ważne gdzie , nie ważne kiedy , nie ważne po co , ważne z kim. KU PRZESTRODZE ! http://www.youtube.com/watch?v=PAWZHL46B9Q 18+ !!! |