|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
28-06-2012, 06:46 | #531 |
ford::average
Zarejestrowany: 15-02-2008
Model: Focus II Kombi
Silnik: 1.6 tdci 90 KM
Rocznik: 2005
Postów: 64
|
Odp: Padła już druga turbosprężarka. Co jest nie tak ?
Wojtek ok.
mjprzem w trybie serwisowym?? tzn?? Nie mam wyśietlacza do kompa po dlatego pojawia mi się tylko czerwona kontrolka, czy chodzi Ci o opcje przyciśnięcia przycisku od zerowania przebiegu i pozycję II kluczyka? itp. A masz może jakiś rysunek gdzie znajdują się wszystkie czujniki na silniku? |
28-06-2012, 07:09 | #532 |
ford::expert
Zarejestrowany: 25-02-2008
Skąd: podkarpackie, mielec klimatyzacja napełnianie
Model: focus sedan ghia
Silnik: tddi
Rocznik: 2000
Postów: 3,108
|
Odp: Padła już druga turbosprężarka. Co jest nie tak ?
niemam aktualnie na tyle czasu aby ci to sprawdzac. tak chodzilo mi o tryb serwisowy w liczniku. poszukaj w opisach na forum i znajdziesz tam informacje o temp..tylko sprawdz jak sie zachowuje bez wpietej wtyczki z cht a jak z i czy widzisz jakas roznice.
|
28-06-2012, 08:49 | #533 |
ford::average
Zarejestrowany: 15-02-2008
Model: Focus II Kombi
Silnik: 1.6 tdci 90 KM
Rocznik: 2005
Postów: 64
|
Odp: Padła już druga turbosprężarka. Co jest nie tak ?
OK dzięki wielkie. czyli odpiąć wtyczkę sprawdzić kompa i z podpiętą, później zmierzyć czujnik na zimnym i na gorącym silniku. Dobra sprawdzę dzisiaj. Z tego co zrozumiałem mam skupić się na czujnikach niż na turbie, przepływce i EGRze. OK dzięki wielkie
|
29-06-2012, 06:34 | #534 |
ford::average
Zarejestrowany: 15-02-2008
Model: Focus II Kombi
Silnik: 1.6 tdci 90 KM
Rocznik: 2005
Postów: 64
|
Odp: Padła już druga turbosprężarka. Co jest nie tak ?
Witajcie,
Poniżej wyniki pomiarów. opis tej pozycji w tabeli z manuala "Czujnik temperatury cieczy chłodzącej" Silnik gorący - wskazówka ok 87 C (nigdy nie dochodziłą do pełnego pionu 90 C) podpięty czujnik 121 stopni odpięty czujnik - - - stopni Slinik zimny - wskazówka leży na 60 C (samochód stał od wczoraj 22 dzisiaj do 6.30 rano) podpięty - 60 stopni odpięty czujnik - - - stopni I jak chłopaki, który to czujnik ? W tabeli z forum znalazłem opis że to pomiary czujników IAT CHT Więc nie wiem, który padł :/ |
29-06-2012, 07:25 | #535 |
ford::expert
Zarejestrowany: 25-02-2008
Skąd: podkarpackie, mielec klimatyzacja napełnianie
Model: focus sedan ghia
Silnik: tddi
Rocznik: 2000
Postów: 3,108
|
Odp: Padła już druga turbosprężarka. Co jest nie tak ?
tak bo moze tak byc ze sterownik silnika usrednia wartosci z czujnikow po dluzszym staniu.
w takim razie musisz sprawdzic .... MAF -bo tam jest jeden -i TMAP lub IAT bo tam jest drugi. |
29-06-2012, 07:32 | #536 |
ford::average
Zarejestrowany: 15-02-2008
Model: Focus II Kombi
Silnik: 1.6 tdci 90 KM
Rocznik: 2005
Postów: 64
|
Odp: Padła już druga turbosprężarka. Co jest nie tak ?
Please gdzie one są MAF to przepłuwka Tmap gdzie i IAT gdzie
Nie mogę znaleźć żądnej fajnej servisówki ani żądnego posta gdzie się znajdują. Witajcie, więć przeczyściłem przepływkę, czujniki za intercoolerem na róże chyba przy przepustnicy i lipa. Przy dzisiejszej pog w Wawie tj deszcz i chłodno samochodzik na chwilę odpalił bez błędu ale zaraz jak poszedłem otw bramę znowu się pojawił. co mogę jeszcze sprawdzić Ostatnio edytowane przez bundy-er ; 02-07-2012 o 11:10 |
02-07-2012, 11:39 | #537 |
ford::expert
Zarejestrowany: 25-02-2008
Skąd: podkarpackie, mielec klimatyzacja napełnianie
Model: focus sedan ghia
Silnik: tddi
Rocznik: 2000
Postów: 3,108
|
Odp: Padła już druga turbosprężarka. Co jest nie tak ?
maf i tmap sa przed kolektorem dolotowym.. takie czujniki na wejsciu powietrza dolotowego do silnika.
|
02-07-2012, 12:00 | #538 |
ford::average
Zarejestrowany: 15-02-2008
Model: Focus II Kombi
Silnik: 1.6 tdci 90 KM
Rocznik: 2005
Postów: 64
|
Odp: Padła już druga turbosprężarka. Co jest nie tak ?
Czyli to są te, które czyściłem, przy przepystnicy czy gdzieś styłu?? Istnieje możliwość że P0102 pojawia się bo mam jakiś przedmuch przy EGR?? Bo mam takie wrażenie, że gdzieś mam przedmuch z wydechu, ale nie słychać go na biegu jałowym tylko przy obciążeniu :/
Wziąłem od kumpla kompa i sam się pobawiłem: Temp na wskaźniku (zegary) 121 C na diagu o -40C mniejsza czyli 81 C przy podłączonym czujniku jw. na zegrach ---C na diagu -40C przy odłączonym :/ gdzie tego szukać?? Ciśnienie dolotowe przy 740 0br 101 kPa - jaka powinna być wartość? Brak masowego przepływu stąd chyba błąd P0102 więc to przepływka? Ostatnio edytowane przez bundy-er ; 03-07-2012 o 07:09 |
03-07-2012, 11:39 | #539 |
ford::expert
Zarejestrowany: 25-02-2008
Skąd: podkarpackie, mielec klimatyzacja napełnianie
Model: focus sedan ghia
Silnik: tddi
Rocznik: 2000
Postów: 3,108
|
Odp: Padła już druga turbosprężarka. Co jest nie tak ?
najpierw zacznij od mozliwej dziury i od przeplywki..co do egr i P0102 to tak moze byc
|
11-07-2012, 07:33 | #540 |
ford::average
Zarejestrowany: 15-02-2008
Model: Focus II Kombi
Silnik: 1.6 tdci 90 KM
Rocznik: 2005
Postów: 64
|
Odp: Padła już druga turbosprężarka. Co jest nie tak ?
Hej wymieniłem przepływkę i wtyczkę i lipa, Masa zasysanego pow 0 g/s, czy po odłączeniu powinna być inna??
Czytałem że po odłączeniu przepływki powinny wskakiwać wartości zastępcze ale diagu nic nie pokazuje temp zasysanego pow 28 stopni masa zas pow 0, Co może być nie tak?? Ale ostatnio po nocy stania kontrolka gaśnie i pojawia się dopiero po kilku minutach. Ostatnio edytowane przez bundy-er ; 11-07-2012 o 07:36 |
|
|
|