|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
15-07-2012, 18:49 | #551 |
ford::expert
Zarejestrowany: 25-02-2008
Skąd: podkarpackie, mielec klimatyzacja napełnianie
Model: focus sedan ghia
Silnik: tddi
Rocznik: 2000
Postów: 3,108
|
Odp: Padła już druga turbosprężarka. Co jest nie tak ?
profilaktycznie na poczatek zaslep egr. to bedzie lepsze jak czyszczenie calego ukladu olejowego.
|
15-07-2012, 19:30 | #552 |
FCP TUNER
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
|
Odp: Padła już druga turbosprężarka. Co jest nie tak ?
...usunąć egr, pod warunkiem że niema DPF
...świeży motorek, więc wystarczy zrobić płukankę silnika, zalać porządny full syntetyk i zmieniać go co 10tkm
__________________
WWW.GCS Tuning.pl https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
15-07-2012, 20:24 | #553 |
ford::average
Imię: Michał
Zarejestrowany: 07-06-2012
Skąd: Gdańsk
Model: Focus II
Silnik: 1.6 TDCi 109 KM
Rocznik: 2007
Postów: 68
|
Odp: Padła już druga turbosprężarka. Co jest nie tak ?
Czy jak się ma FAP to nie można zaślepiać EGR ??
|
15-07-2012, 20:33 | #554 |
FCP TUNER
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
|
Odp: Padła już druga turbosprężarka. Co jest nie tak ?
...no niestety nie można, potrzebny jest do prawidłowego dopalania DPF...a jak się już popsuje, to z kolei wykończy filterek Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
16-07-2012, 08:46 | #555 |
ford::average
Zarejestrowany: 15-02-2008
Model: Focus II Kombi
Silnik: 1.6 tdci 90 KM
Rocznik: 2005
Postów: 64
|
Odp: Padła już druga turbosprężarka. Co jest nie tak ?
Witajcie,
Więc: - dzięki mjprzem sprawdziłem połączenia pomiędzy przepływką i kompem wszystko ok. - zasilanie na przepływce jest sygnały też, niestety nie mam jak sprawdzić sygnału przeływu pow bo chyba oscyloskop jest potrzebny :/ ( a u mnie go brak) Po złożeniu całości było super samochodzik chodził równiótko wkręcał się pięknie do czerwonego pola. Jak wyjechałem z garażu zamknąłem bramę i lipa czerowny wykrzyknik i max 2900 obrótów. Czy powracające błędy mogą być powodowane zamrożonymi ramkami?? Co jeszcze mogę zrobić?? Bo przepływka jest druga i też lipa. Sprawdzałem jeszcze raz EGR i po włączeniu zapłonu nic się nie dzieje dopiero po wyłączeniu zapłonu zaczyna się ruszać. Jak powinno być?? |
16-07-2012, 09:17 | #556 |
ford::expert
Zarejestrowany: 25-02-2008
Skąd: podkarpackie, mielec klimatyzacja napełnianie
Model: focus sedan ghia
Silnik: tddi
Rocznik: 2000
Postów: 3,108
|
Odp: Padła już druga turbosprężarka. Co jest nie tak ?
egr napewno mozesz sprawdzic miernikiem...jest tam cos takiego jak potencjometr bezstykowy i daje wlasnie takie sygnaly. a wiec ma standardowo zasilanie i wyjscie napiecia w zaleznosci od polozenia.
a jaki blad ci wywala w tym momencie jak traci moc bo musi jakis konkretnie wywalac... |
16-07-2012, 10:18 | #557 |
ford::average
Zarejestrowany: 15-02-2008
Model: Focus II Kombi
Silnik: 1.6 tdci 90 KM
Rocznik: 2005
Postów: 64
|
Odp: Padła już druga turbosprężarka. Co jest nie tak ?
Niestety musiałem oddać kompa ale te same co wcześniej na 100% jest to P0102. Co dziwne po nocy przez chwile również ładnie gaśnie kontrolka ale niestety później się zapala. Postaram się jeszcze od kumpla wymontować przepływkę tylko jeszcze nie wiem jaką ma :/
|
16-07-2012, 14:25 | #558 |
ford::expert
Zarejestrowany: 25-02-2008
Skąd: podkarpackie, mielec klimatyzacja napełnianie
Model: focus sedan ghia
Silnik: tddi
Rocznik: 2000
Postów: 3,108
|
Odp: Padła już druga turbosprężarka. Co jest nie tak ?
niezauwazylem wiadomosci o wezyku gumowym...chyba masz na mysli wezyk do wyrownania cisnienia z jakiego zaworka ..moze od wysterowania turbiny itp.
oby ten twoj blad P0102 nie oznaczal uszkodzonego ECU PCM bo i taka mozliwosc istnieje. |
16-07-2012, 14:59 | #559 |
ford::average
Zarejestrowany: 15-02-2008
Model: Focus II Kombi
Silnik: 1.6 tdci 90 KM
Rocznik: 2005
Postów: 64
|
Odp: Padła już druga turbosprężarka. Co jest nie tak ?
To nie od turbo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum., wchodzi mi w obudowę przepływki. Miałem go nie podłączony chyba przez jakiś czas i w sumie jeździł fajnie bez niego, czy coś przez to mogło się ......spsuć?? :/ A jak po zachowywać się EGR po włączeniu zapłonu czy silnika ?? Bo u mnie dopiero po zgaszeniu się rusza. Dzisiaj postaram się jeszcze sprawdzić wartości na EGRe Nie strasz mnie zepsuciem kompa Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Czy da się wykasować zamrożone ramki?? Może przez nie się cały czas po chwili wbijają te błędy. Jaki kabel do tego polecacie?
Witajcie ponownie, Hehe więć znowu lipa, pewnego dnia samochodzik się naprawił i pojeździł cały tydzień jakby nigdy nic. Niestety nie zdąrzyłem podłączyć go do kompa, ale wczoraj znowu lipa - czerwony krzyzyk i brak turbo. To teraz pytanie gdzie szukać to komp czy elektryka?? Bo sprawdzałem wczystkie przejśćia pomiędzy kompem i było ok. Czy jest to możliwe że te błędy to przez EGR? A nie przepływkę?? Mimo, że przepływka pokazuje 0g przepywu?? bo już mi wszystko opadło co mogło. Cieszyłem się jak dziecko, że zaczął jeździć a tu kicha. Wyjąłem jeszcze raz EGR rozebrałem go doszczętnie i nie ma on żadnych ruchów bez względu na obroty. Po złożeniu całości ładnie chodził wkręcał się, Natomiast przy przegazówce zapaliła się kontrolka "wykrzyknik" przy silniku poszły spaliny, więc wyłączyłem. Po zapalaniu po kilku minutach wszystko ok ładnie chodzi ale po chwili słychać jakiś basowy dzwięk przy silniku i po chwili kontrolka co to może być?? Coś przy wydechu?? Gdzie tego szukac?? Przyczyna buczenia znaleziona plecionka pękła. Ostatnio edytowane przez bundy-er ; 19-08-2012 o 12:22 |
19-08-2012, 20:19 | #560 |
ford::expert
Zarejestrowany: 25-02-2008
Skąd: podkarpackie, mielec klimatyzacja napełnianie
Model: focus sedan ghia
Silnik: tddi
Rocznik: 2000
Postów: 3,108
|
Odp: Padła już druga turbosprężarka. Co jest nie tak ?
1-zaslepiony egr nic nie zepsuje
2-egr ma sie ruszac po wylaczeniu silnika-to jest taka procedura producenta dla czyszczenia zaworu. "Wyjąłem jeszcze raz EGR rozebrałem go doszczętnie i nie ma on żadnych ruchów bez względu na obroty. Po złożeniu całości ładnie chodził wkręcał się, Natomiast przy przegazówce zapaliła się kontrolka "wykrzyknik" przy silniku poszły spaliny, więc wyłączyłem. Po zapalaniu po kilku minutach wszystko ok ładnie chodzi ale po chwili słychać jakiś basowy dzwięk przy silniku i po chwili kontrolka co to może być?? Coś przy wydechu?? Gdzie tego szukac?? " przyczyne widze ze znalazles...jezeli wydech lub dolot byl nieszczelny to mogly przez to pojawiac sie bledy od przeplywomierza. czyli problemu z bledem juz niema ? |
|
|
|