|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
25-10-2012, 12:56 | #1 |
ford::amateur
Imię: Marek
Zarejestrowany: 28-08-2012
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2002
Postów: 8
|
wymiana paska wielorowkowego 2.0 TDCi
Witam!
Czy może mi ktoś powiedzieć jaki mam kupić pasek wielorowkowy do mondka 2002r 2.0 TDCi kombi i jakiej jest on długości. W sklepie mają 3 i też oni nie są pewni. Chodzi mi o ten co napędza alternator i pompę wspomagania. Od czego mam zacząć przy wymianie bo chce ogarnąć to sam. |
25-10-2012, 13:28 | #2 |
ford::professional
Imię: Robert
Zarejestrowany: 25-04-2008
Skąd: Scyzorykowo
Model: Mdo Mk3 i MK4 HB; Fiesta Mk7
Silnik: 2.0TDCi; 1,4Pb
Rocznik: 2006; 2009
Postów: 1,664
|
Odp: wymiana paska wielorowkowego 2.0 TDCi
A może na starym pasku jest widoczny jakiś numer/rozmiar?
|
25-10-2012, 13:52 | #3 |
ford::average
Imię: Romek
Zarejestrowany: 23-10-2009
Skąd: Staniszcze Wielkie
Model: Mondeo seria 40 (TREND)
Silnik: 2.0 TDCi 130KM
Rocznik: 2005
Postów: 166
|
Odp: wymiana paska wielorowkowego 2.0 TDCi
indeks: 1102827
nr fabryczny: 1S7Q-6C301-CA
__________________
Dołożone: komputer ze spalaniem chwilowym, PTC, oświetlenie nóg kierowcy i pasażera, lampy Black (malowane), tempomat, ESP, moduł świateł dziennych, podgrzewane fotele |
25-10-2012, 14:52 | #4 | |
ford::professional
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 19-08-2008
Skąd: Blachownia
Model: Mondeo Mk3-DENSO
Silnik: 2.O TDCi 115/156KM, 299/377Nm 'by Heko.
Rocznik: VII/2OO5 Sedan
Postów: 1,942
|
Odp: wymiana paska wielorowkowego 2.0 TDCi
Cytat:
Jeśli ten od altka i sprężarki klimy, to taki: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
668855686 Ostatnio edytowane przez Mariusz ; 25-10-2012 o 14:56 |
|
31-10-2012, 23:33 | #5 |
ford::professional
Imię: Robert
Zarejestrowany: 25-04-2008
Skąd: Scyzorykowo
Model: Mdo Mk3 i MK4 HB; Fiesta Mk7
Silnik: 2.0TDCi; 1,4Pb
Rocznik: 2006; 2009
Postów: 1,664
|
Odp: wymiana paska wielorowkowego 2.0 TDCi
|
04-05-2013, 20:06 | #6 |
ford::expert
Imię: wojciech
Zarejestrowany: 08-03-2013
Skąd: Krosno , Nisko
Model: Smax
Silnik: 2.0 TDCI / 140 KM
Rocznik: 2014
Postów: 2,931
|
Odp: wymiana paska wielorowkowego 2.0 TDCi
Witam mam pytanie moze banalne ale naprawde juz nie wiem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Otóz w mk3 z 2004 roku tdci jest 2 paski poza lancuchem?? Jeden pasek na sprezarke a drugi na pompe wody i wspomagania?? Poprosze o male wyjasnienie bo sie troche zmieszalem. Myslalem ze pompa wody jest na lancuchu... |
04-05-2013, 20:42 | #7 | |
ford::professional
Imię: Robert
Zarejestrowany: 25-04-2008
Skąd: Scyzorykowo
Model: Mdo Mk3 i MK4 HB; Fiesta Mk7
Silnik: 2.0TDCi; 1,4Pb
Rocznik: 2006; 2009
Postów: 1,664
|
Odp: wymiana paska wielorowkowego 2.0 TDCi
Cytat:
W Mundku jest jeszcze ciekawiej bo pompa wody jest napędzana przez pompę wspomagania kierownicy, którą to napędza pasek ten obok akumulatora. Ostatnio edytowane przez benio ; 04-05-2013 o 20:46 |
|
07-05-2013, 20:34 | #8 |
ford::professional
Imię: KRIS
Zarejestrowany: 26-10-2008
Skąd: ŚLĄSKIE
Model: MONDEO MK5 ST LINE
Silnik: 2,0 TDCI 218KM 476NM
Rocznik: 2016
Postów: 1,305
|
Odp: wymiana paska wielorowkowego 2.0 TDCi
po lewej stronie jest krótki który napędza pompe wody i wspomagania są one razem sprzężone a Z DRUGIEJ STRONY długi który napędzany jest od wału do alternatora sprężarki klimy rolki i napinacz
__________________
BYŁO- SCORPIO MK1 2,9 PB - CZARNE /MONDEO MK1 2,0+LPG - SREBRNE /FOCUS MK1 1,8 PB+LPG - BORDOWY /MONDEO MK3 2,0 TDCI - CZARNY / MONDEO MK4 2,2 TDCI TITANIUM S - SZARY /JEST MONDEO MK4 TITANIUM S - BIAŁY / JEST MONDEO MK5........ - CZARNY |
17-05-2013, 15:14 | #9 |
ford::expert
Imię: wojciech
Zarejestrowany: 08-03-2013
Skąd: Krosno , Nisko
Model: Smax
Silnik: 2.0 TDCI / 140 KM
Rocznik: 2014
Postów: 2,931
|
Odp: wymiana paska wielorowkowego 2.0 TDCi
aaaa teraz rozumiem dzieki, po prostu nie widzialem tego po lewej krotkiego, jakos mi sie w oczy nie rzucil
|
17-05-2013, 18:44 | #10 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 01-07-2008
Model: był mondeo MKI, jest mondeo MK III
Silnik: był 1,8 benzyna + lpg, jest TDCI
Rocznik: był 1995, teraz 2002
Postów: 228
|
Odp: wymiana paska wielorowkowego 2.0 TDCi
a ja jestem po wymianie tego dluzszego i powiem tak : zaluje ze sam sie za to zabralem, pozalowalem 170 zl na mechanika i musialem dwa razy to samo robic ( jak juz zmontowalem wszystko do kupy z nowym paskiem z boscha po kilku kilometrach urwala mi sie sruba mocujaca z napinacza, pasek wystrzepil sie masakrycznie a na dodatek poszla lapa mocujaca skrzynie biegow). coz chytry traci dwa razy. a teraz zeby tego bylo malo po wlaczeniu klimy pasek lopocze jak majty prostytutki Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. swoja droga macie jakis pomysl jaki moze byc powod wlaczania sie sprezynki i gasniecia silnika ale tylko i wylacznie po wlaczeniu klimy i silnika na niskich obrotach na 5 biegu ( mam automat i czasami mi sie zdaza ze jade sobie 80 na godzine na 5 i zdejmuje noge z gazu, autko powoli zwalnia i nagle sprezynka i silnik gasnie) , zaczelo sie po wymianie paska.
|