Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Diesel
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 22-10-2008, 19:43   #11
K300
ford::average
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 24-04-2007
Skąd: Pomorskie
Model: Mondeo
Silnik: 1,8 TD
Rocznik: 1999
Postów: 53
Domyślnie Re: Mondeo Mk 2 Jak regulować kąt wtrysku ?

zapalać zapala dobrze i w zimę i w lato , tylko zastanawia mnie fakt że ciągnie pożądnie już od 1700obr do 2700obr i wyżej przyspiesza tak troszkie słabiej ,może poprzedni właściciel go tuningował :fcp2 na brak mocy raczej nie narzekam , wyprzedzanie idzie sprawnie :fcp2 ... Myślę że temat jest zakończony , bardzo dziękuje forumowiczom :fcp1 za porady i pomoc ... jestem otwarty na wszelkie sugestie :fcp3 POzdrawiam

K300 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-10-2008, 14:40   #12
peterpz
ford::professional
 
Avatar peterpz
 
Zarejestrowany: 31-07-2006
Skąd: Warszawa
Model: [MK4] Mondeo
Silnik: 2.0 TDCi (140KM -> 163KM -> 188KM / 402 NM)
Rocznik: 2012
Postów: 1,056
Domyślnie Re: Mondeo Mk 2 Jak regulować kąt wtrysku ?

Cytat:
Napisał K300
tylko zastanawia mnie fakt że ciągnie pożądnie już od 1700obr do 2700obr i wyżej przyspiesza tak troszkie słabiej ,może poprzedni właściciel go tuningował :fcp2
Wydaje mi się, że tak ma być, ponieważ sam mam tak samo, z tym że mój przedział to bardziej 2000-3000. Powyżej 3tys. z gazem w podłodze na 3 biegu normalnie czuć spadek przyspieszenia, jakbym odejmował gazu. Raczej to jest normalne i należy się z tego cieszyć. Trzeba jeździć właśnie w tym przedziale obrotów i nie dość że cały czas mamy największy moment obrotowy do dyspozycji to jeszcze spalanie jest najniższe Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Także nie ma się czym martwić, a jeśli silnik w zimie dobrze odpala to nie ruszaj Pan nic przy nim! Tymbardziej, że ruszanie zapłonu nie bardzo tutaj cokolwiek zmieni w kwestii osiągów. Pzdr
__________________
Aktualnie: Mondeo MK4 Liftback, 2012, 2.0TDCi (140KM -> 163KM -> 188KM / 402 NM) oraz Fiesta MK7 5D, 2015, 1.0 80KM
W rodzinie również: Mondeo MK3 HB, 2004r, 2.0TDCi; Mondeo MK2 HB, 1999r, 1.8TD
peterpz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-12-2012, 07:52   #13
przemo251
ford::average
 
Zarejestrowany: 26-09-2008
Skąd: opolskie, śląskie, dolnośląskie
Model: Mondeo MK2
Silnik: 1,8 TD GLX endura
Rocznik: 1999
Postów: 185
Domyślnie Odp: Mondeo Mk 2 Jak regulować kąt wtrysku ?

Postanowiłem odświeżyć temat.
Przed wymianą rozrządu podczas przyspieszania mocno kopcił na czarno.
Po wymianie rozrządu jest już dużo lepiej, natomiast trochę jeszcze kopci, a na przeglądzie gość mi powiedział że skala emisji spalin znacznie przewyższa normę i powiedział że po wymianie rozrządu konieczna jest regulacja kąta wtrysku na pompie. Dodam że autko na zimnym silniku odpala średnio-trzeba chwilę pokręcić, a na ciepłym to wiadomo-na dotyk.

Czy gość podczas przeglądu miał rację odnośnie tej regulacji? czy jest to skomplikowana i kosztowna robota? Dodam że nie czuję spadku mocy, jednak widok spalin na tle świateł samochodu jadącego za mną jest denerwujący!!!!
przemo251 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 10:37.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.