|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
31-01-2013, 00:59 | #11 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,092
|
Odp: Thinblade do 2.3L
tak czy owak poprawienie seryjnych buraków w dolocie zazwyczaj nie pozostaje bez echa.
|
31-01-2013, 08:32 | #12 | |
Zablokowany
Zarejestrowany: 03-06-2012
Model: Ford Scorpio
Silnik: 2.0 16v
Rocznik: 1994
Postów: 90
|
Odp: Thinblade do 2.3L
Cytat:
radekrogo , rób thinblade , obbadaj cały dolot , jak tam doprowadzenie do dolotu. Mało kto grzebie przy tym silniku i mało kto go ma, wiec wiekszosc bedzie pisalo , sprzedaj kup mocniejszy , daj se siana itp itd. jakby tak podchodzic to by tuning nie mial sensu, jedynie w najmocniejszych jednostkach bo tej nie zmienisz na wiekszą.... |
|
01-02-2013, 06:35 | #13 |
ford::advanced
Imię: Radek
Zarejestrowany: 26-05-2008
Skąd: Elblag
Model: Mk4 SW Titanium Lunar Sky / Mk3 Ghia 130 Tdci 2004
Silnik: 2.0 Tdci 140 DFP/130 Tdci
Rocznik: 2011/2004
Postów: 446
|
Odp: Thinblade do 2.3L
|
01-02-2013, 14:51 | #14 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,092
|
Odp: Thinblade do 2.3L
pojechali dość ostro bo kawałek ośki wycięli, no ale w sumie - czemu nie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Można by jeszcze liznąć z grubości motylka, ale to trzeba uważać, bo motylek jest skosowany lekko na obwodzie. |
01-02-2013, 16:20 | #15 | |
ford::advanced
Imię: Radek
Zarejestrowany: 26-05-2008
Skąd: Elblag
Model: Mk4 SW Titanium Lunar Sky / Mk3 Ghia 130 Tdci 2004
Silnik: 2.0 Tdci 140 DFP/130 Tdci
Rocznik: 2011/2004
Postów: 446
|
Odp: Thinblade do 2.3L
Cytat:
|
|
02-02-2013, 00:19 | #16 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,092
|
Odp: Thinblade do 2.3L
na frezarce albo szlifierka elektromagnetyczna, tylko potem znów w ośce może krzywo usiąść więc by trzeba tam też dlubac. I tak jak kawałek oski wytniesz jak w linku pokazywali to będzie nieźle.
|
02-02-2013, 07:50 | #17 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 01-10-2007
Model: Volvo
Silnik: spalinowy
Rocznik: nie młody
Postów: 5,297
|
Odp: Thinblade do 2.3L
Panowie, tylko jedno pytanie, ktoś to mierzył? Chodzi o poprawę? Bo takie wycinanie dla 1 czy 2 koni bo więcej raczej tym nie uzyska to trochę bez sensu.
Ja wiem że trzeba probować, ale tutaj bez wiekszej ingerencji w ukłąd to nie ma sensu i szkoda zachodu, tym bardziej że jak liźnie ośkę i motylka i przesadzi to wszystko poleci sobie do pana tłoka a wtedy to chyba wiadomo co się stanie. Wystarczy zmiana przepustnicy na większą i zysk jest znikomy, odczucia prawie żadne więc tym też nie zmieni się nic, poza tym że jeździmy z dusza na ramieniu jak się to rozpadnie. |
02-02-2013, 11:31 | #18 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,092
|
Odp: Thinblade do 2.3L
jak to mawiają, opinia jest jak dupa - każdy ma swoją Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
02-02-2013, 12:31 | #19 | |
ford::advanced
Imię: Radek
Zarejestrowany: 26-05-2008
Skąd: Elblag
Model: Mk4 SW Titanium Lunar Sky / Mk3 Ghia 130 Tdci 2004
Silnik: 2.0 Tdci 140 DFP/130 Tdci
Rocznik: 2011/2004
Postów: 446
|
Odp: Thinblade do 2.3L
Cytat:
|
|
02-02-2013, 19:57 | #20 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 01-10-2007
Model: Volvo
Silnik: spalinowy
Rocznik: nie młody
Postów: 5,297
|
Odp: Thinblade do 2.3L
To co byś chciał uzyskać?
Zresztą jeśli jesteś już tego pewny to rób, pochwal się tym co zrobisz. |