Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 21-11-2013, 21:20   #21
sanczes_1984
ford::average
 
Imię: Michał
Zarejestrowany: 21-11-2013
Model: Mondeo mk4
Silnik: 2.0 TDCi 184 PS ;)
Rocznik: 2011
Postów: 72
Domyślnie Odp: Podczas jazdy zapalaja sie kontrolki ABS, ręczny i ładowanie

Często zdarzało sie , że wina wariujacych kontrolek były słabe styki masowe na podluznicy.

sanczes_1984 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-11-2013, 00:21   #22
maxkonin
ford::amateur
 
Imię: Max
Zarejestrowany: 30-03-2013
Skąd: Konin
Model: focus
Silnik: 1800
Rocznik: 2004
Postów: 7
Domyślnie Odp: Podczas jazdy zapalaja sie kontrolki ABS, ręczny i ładowanie

Miałem podobne objawy
Auto odpalało bardzo ładnie ale podczas kręcenia rozrusznikiem spadało napięcie poniżej 10 V i objawy jak u Ciebie plus gaśnięcie na zimnym silniku
Wymiana akumulatora pomogła
Sprawdź pobór prądu na postoju - u mnie jest 0,04A
Pozdrawiam
maxkonin jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-11-2013, 07:34   #23
mtl
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 29-06-2012
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3
Silnik: 1,6 TDCI DPF (115 KM)
Rocznik: 2012
Postów: 333
Domyślnie Odp: Podczas jazdy zapalaja sie kontrolki ABS, ręczny i ładowanie

W przypadku wcześniejszym obstawiałbym czujniki ABS'u w piastach + kable. Może któryś wariował lub przetarty kabel robił zwarcie. Luk83, u Ciebie to raczej coś innego, posprawdzaj lepiej styki, o których pisał sanczes Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. .

Ostatnio edytowane przez mtl ; 22-11-2013 o 07:38
mtl jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-01-2014, 14:00   #24
beata223
ford::amateur
 
Imię: Beata
Zarejestrowany: 03-01-2012
Skąd: Oborniki Śląskie
Model: Ford Focus kombi
Silnik: TDCI 1.8 115KM
Rocznik: 2001
Postów: 6
Domyślnie Odp: Podczas jazdy zapalaja sie kontrolki ABS, ręczny i ładowanie

Witam!
Odświeżę trochę temat, bo mam podobny problem. U mnie najpierw przy kierownicy a dokładnie przy panelu sterowania radiem słychać pykanie, następnie zaczynają szaleć kontrolki akumulatora, ABS i ręcznego. Dzisiaj jak odpalałam zgasły kontrolki i jak przekręciłam kluczyk do zapłonu zapaliły się kontrolki świec i silnika. W momencie jak silnik odpalił zgasły. Co może być przyczyna? Nie mam już siły, średnio raz na pół roku jazda z elektryką.
beata223 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-01-2014, 15:14   #25
braspl
ford::amateur
 
Imię: Damian
Zarejestrowany: 26-01-2013
Skąd: Mysłowice
Model: Focus mk1
Silnik: 1,8 TDDi
Rocznik: 2003
Postów: 6
Domyślnie Odp: Podczas jazdy zapalaja sie kontrolki ABS, ręczny i ładowanie

Co do tych kontrolek, ręczny, abs i aku. może to być wina ładowania, zbyt mało napięcie daje alternator przez co komputer pokładowy może jakby się resetować przez to świeci ABS i ręczny, przynajmniej tak u mnie wydaje mi się że jest, padł mi albo alternator (akumulatory mam 3 i na każdym te same jaja) na stacji diagnostycznej pokazało błędy 2 z Alternatora i 2 błędy z pompy wtryskowej, które pewnie nastąpiły przez to że pompy nie dostały dostatecznej energi z alternatora... ja bym na twoi miejscu narazie nie przejmował się tym ABS i Ręcznym, a sprawdziłbym napięcia ładowanie pod pełnym obciążeniem, co ciekawe u mnie w Aucie póki nie świeci dioda, mam ładowanie 9v.. jak zaświeci ładowanie mam w normie czyli 14v i najczęściej jak mi zaświeci dioda z aku to mam rozładowany do zera akumulator.
braspl jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-02-2014, 15:38   #26
pdarek_28
ford::amateur
 
Imię: Darek
Zarejestrowany: 03-02-2009
Skąd: Pruszków
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 benzyna+LPG
Rocznik: 2006
Postów: 7
Domyślnie Odp: Podczas jazdy zapalaja sie kontrolki ABS, ręczny i ładowanie

U mnie FF mk2 Paląca sie kontrlka łądowania, czasem zapalające się razem kontrolki ABS i hamulca ręcznego wraz z "opadaniem wskazówki prędkościomierza" i czasem falowanie światel.

Przyczną okazało się Ładowanie
Wymienione regulator oraz zdiagnozowano i naprawiono komunikacje sygnałow chyba miedzy pcm a alternatorem i/lub czujnikiem temperatury - nie pamiętam dokłądnie

Ford stosuje Smart Charging w mk2 a w mk1 od ktoregoś roku i przy naprawie należy zwrócić na to uwage naprawiającemu. Nie każdy macher o tym wie lub chce wiedzieć
Wiecej tutaj na temat samego Smart charging [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

Bump:
Cytat:
Napisał sanczes_1984 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Często zdarzało sie , że wina wariujacych kontrolek były słabe styki masowe na podluznicy.
Tak tez tak zrobiłęm ale niestety nie pomogło, w dodatku do przeczyszczenia wszystkich połączen masowych trzeba miec kanal lub podnosnik

W mk2 zeby dostac sie do prawego polączenia z przodu na nadkolu trzeba zdjac kolo i zdjac plastikowa oslone

Ostatnio edytowane przez pdarek_28 ; 19-02-2014 o 15:44
pdarek_28 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-02-2014, 11:20   #27
mgrlutek
ford::beginner
 
Avatar mgrlutek
 
Imię: Ariel
Zarejestrowany: 07-08-2012
Skąd: Gdańsk
Model: Ford Focus MK1
Silnik: 1.8 tddi - 90KM
Rocznik: 2000
Postów: 49
Domyślnie Odp: Podczas jazdy zapalaja sie kontrolki ABS, ręczny i ładowanie

abs i reczny to zwiazek z pompa absu zapewne, ale bez kabla i kompa sie nic wiecej nie dowiesz...
U mnie pokazuje blad c1095 przerwany obwod silniczka. Tez mam reczny i abs ciagle na zegarach.
Jesli chodzi o ladowanie to tez kiedys oddalem na warsztat zrobili regeneracje alternatora, a dalej pokazywalo zaplacilem i dalej mnie zostawili z problemem. Pozniej sam sie doszukalem, jeden kabelek urwany w kostce golym okiem niebylo widoczne, ale jak pociagalem kazdy po kolei to jeden wylazl, przylutowalem do pina i bylo dobrze juz pozniej.

Ostatnio edytowane przez mgrlutek ; 20-02-2014 o 11:23
mgrlutek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-02-2014, 12:19   #28
pdarek_28
ford::amateur
 
Imię: Darek
Zarejestrowany: 03-02-2009
Skąd: Pruszków
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 benzyna+LPG
Rocznik: 2006
Postów: 7
Domyślnie Odp: Podczas jazdy zapalaja sie kontrolki ABS, ręczny i ładowanie

Cytat:
Napisał mgrlutek Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
abs i reczny to zwiazek z pompa absu zapewne, ale bez kabla i kompa sie nic wiecej nie dowiesz...
U mnie pokazuje blad c1095 przerwany obwod silniczka. Tez mam reczny i abs ciagle na zegarach.
Jesli chodzi o ladowanie to tez kiedys oddalem na warsztat zrobili regeneracje alternatora, a dalej pokazywalo zaplacilem i dalej mnie zostawili z problemem. Pozniej sam sie doszukalem, jeden kabelek urwany w kostce golym okiem niebylo widoczne, ale jak pociagalem kazdy po kolei to jeden wylazl, przylutowalem do pina i bylo dobrze juz pozniej.
Ponoć dosyć często przyczyną swiecenia kontrolki ładowania jest to że jeden z kabli sygnałowych dostaje zastrzału i nie przewodzi

Co do kontrolek ABS i recznego i opadanie wskazówki prędkościomierza, to było to spowodowane przez nieprawidłowe ładowanie i jest to dosyc czesto spotykane mimo że wydaje się to nielogiczne. Niektorzy tez twierdza że jest powodowane przez źle działającą tablice wskaźników

Czy u ciebie palą się ciagle ABS, ręczny i w tym czasie opada wskazówka prędkościomierza, czy tak od czasu do czasu?
Czy zdarza ci się że podczas jazdy sama kontrolka recznega "mruga" bardzo krótko co pewien czas i dopiero za jakiś czas zaczynaja sie zapalac razem kontrolki ABS reczny i opada wskazówka prędkościomierza?

Może teraz jak masz spokój z ładowaniem wykasowanie błedów by pomogło?


Acha Szacun dla ciebie mgrlutek, że się doszukałes i naprawiles ten kabelek

Z ciekawości ile cie kosztowała wtedy naprawa alternatora?

Pozdrawiam

Ostatnio edytowane przez pdarek_28 ; 20-02-2014 o 12:44
pdarek_28 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-02-2014, 13:36   #29
mgrlutek
ford::beginner
 
Avatar mgrlutek
 
Imię: Ariel
Zarejestrowany: 07-08-2012
Skąd: Gdańsk
Model: Ford Focus MK1
Silnik: 1.8 tddi - 90KM
Rocznik: 2000
Postów: 49
Domyślnie Odp: Podczas jazdy zapalaja sie kontrolki ABS, ręczny i ładowanie

wiesz co dokładnie nie pamiętam bo już ze 3 lata wstecz, na warsztacie zdjęli i sam zawoziłem do regeneracje na miejscu oddałem stary i zabrałem inny po regeneracji. Koszt ok 400zl mnie to wyniosło w tamtym czasie.

sorki za późne odpisanie ale mam brak dostępu do internetu


ABS u mnie bez przerwy się świeci, a ręczny jak przekroczę 130km/h i wywala jakiś błąd na prawym tylnym kole.

Ogólnie moje błędy, które wracają po kasowaniu:
C1095 - Uszkodzony obwód silniczka pompy (nie idzie nawet u mnie wykasować)
C1155 - Uszkodzenie obwodu wejściowego czujnika prędkości lewego przedniego kola
C1235 - Brak sygnału wejściowego czujnika prędkości prawego tylnego kola lub

Na pewno będę ryzykował kupno używanej pompy w necie ceny ok 50-100zl, gdzieś na innych forach czytałem, że pomogło z tymi problemami

Ostatnio edytowane przez mgrlutek ; 23-02-2014 o 13:39
mgrlutek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-02-2014, 11:32   #30
pdarek_28
ford::amateur
 
Imię: Darek
Zarejestrowany: 03-02-2009
Skąd: Pruszków
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 benzyna+LPG
Rocznik: 2006
Postów: 7
Domyślnie Odp: Podczas jazdy zapalaja sie kontrolki ABS, ręczny i ładowanie

Cytat:
Napisał mgrlutek Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
wiesz co dokładnie nie pamiętam bo już ze 3 lata wstecz, na warsztacie zdjęli i sam zawoziłem do regeneracje na miejscu oddałem stary i zabrałem inny po regeneracji. Koszt ok 400zl mnie to wyniosło w tamtym czasie.

sorki za późne odpisanie ale mam brak dostępu do internetu


ABS u mnie bez przerwy się świeci, a ręczny jak przekroczę 130km/h i wywala jakiś błąd na prawym tylnym kole.

Ogólnie moje błędy, które wracają po kasowaniu:
C1095 - Uszkodzony obwód silniczka pompy (nie idzie nawet u mnie wykasować)
C1155 - Uszkodzenie obwodu wejściowego czujnika prędkości lewego przedniego kola
C1235 - Brak sygnału wejściowego czujnika prędkości prawego tylnego kola lub

Na pewno będę ryzykował kupno używanej pompy w necie ceny ok 50-100zl, gdzieś na innych forach czytałem, że pomogło z tymi problemami
Może sprubój jeszcze przeczyścić wszystkie kostki i złącza biągnące do kół od ABS, takżę połączenia masowe - jeśli tego nie robiłeś?
Fokusiki to fajne sprzety jak dla mnie ale według mnie troszke mają wrażliwą "instalacje elektryczną"

Pozdrawiam
pdarek_28 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 23:47.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.