Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Tuning
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 26-05-2014, 12:02   #11
tedi_k
FCP member
 
Avatar tedi_k
 
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,048
Domyślnie Odp: upgrade na 163KM- gdzie i za ile?

Cytat:
Napisał lapp Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
A co z Mondeo z np. 2008?
oznaczenie: 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW
Cytat:
Napisał tedi_k Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
...Opisywana w tym watku operacja dotyczy silników 2.0TDCi 140PS na sterowniku Delphi. W etisie silniki te są oznaczone jako: "2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C"
A więc nie dotyczy innych silników...

__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------
Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM
tedi_k jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-05-2014, 12:09   #12
lapp
ford::average
 
Zarejestrowany: 27-08-2012
Skąd: Bydzia
Model: Arteon Elegance
Silnik: 2.0 TSI 190KM
Rocznik: 2019
Postów: 54
Domyślnie Odp: upgrade na 163KM- gdzie i za ile?

dzięki za łopatologię Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
no to czekam na mody innych silników...
lapp jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-05-2014, 12:33   #13
tedi_k
FCP member
 
Avatar tedi_k
 
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,048
Domyślnie Odp: upgrade na 163KM- gdzie i za ile?

Cytat:
Napisał lapp Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
dzięki za łopatologię Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
no to czekam na mody innych silników...
Nie rozumiemy się chyba do końca - wykonywane przez mayaka i przeze mnie wgrywanie różnych fabrycznych wersji softu do danego silnika wykonywane jest w dwóch przypadkach:
- istnienia na raz w sterowniku silnika dwóch różnych map (tak jest w sterowniku Delphi) - wtedy jedynie przełączamy aktywną mapę.
- istnienia kilku wersji softu (różniących się mocą "fabyczną") do tego samego silnika. Tak jest np. w ecoboostach 1,6 - jest wersja 150PS i wersja 182PS. Wtedy trzeba przegrać tą mocniejszą na miejsce tej słabszej. Jest to technicznie trudniejsze.

Oba warianty dają w efekcie "inny" silnik fabryczny - czyli potencjalnie dający się dalej upograde'ować fordowskimi kolejnymi wersjami kalibracji.
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------
Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM

Ostatnio edytowane przez tedi_k ; 26-05-2014 o 12:57
tedi_k jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-05-2014, 12:45   #14
lapp
ford::average
 
Zarejestrowany: 27-08-2012
Skąd: Bydzia
Model: Arteon Elegance
Silnik: 2.0 TSI 190KM
Rocznik: 2019
Postów: 54
Domyślnie Odp: upgrade na 163KM- gdzie i za ile?

OK.
Mam jasność co do Delphi.
Ale co w takim razie ze wskazanym przeze mnie silnikiem?
Rozumiem z tego, że wgrywacie inną wersję softu (z zachowaniem oryginalnej w przypadku niepowodzenia) i technicznie jest to możliwe?
lapp jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-05-2014, 12:52   #15
MAG
ford::expert
 
Imię: Maciek
Zarejestrowany: 06-04-2004
Skąd: Gdańsk / Kristianstad
Model: S-Max Mk1 / Focus ST Mk2
Silnik: 2,0TDCI / 2,5T
Rocznik: 2011 / 2009
Postów: 3,005
Domyślnie Odp: upgrade na 163KM- gdzie i za ile?

Cytat:
Napisał lapp Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
...
Ale co w takim razie ze wskazanym przeze mnie silnikiem?
Od początku wszyscy tu piszą, że nie jest to mozliwe, bo przecież w 2008-ym roku nie było wersji 163KM dla silnika 2,0TDCI - tak trudno to zrozumiec?

Możesz jechac na zrobienie chipa, ale nie ma mozliwosci wgrania innego fabrycznegoi oprogramowania do twojego silnika, bo takowe nie wystepuje!
__________________
Moje Fordy: 2xTaunus, Sierra, Fiesta Mk5, 3xEscort Mk7, Escort RS2000 Sauber Edition, Mondeo Mk1 V6, MK2 ST200, Mk3 ST220, S-Max 2,0TDCI, S-Max 2,5T, Focus ST Mk2, Kuga 1,5EB, Fiesta Mk7 1,0EB, S-Max Mk2 Bi-Turbo, S-Max 2,5T, Focus ST 2,5T, S-Max Mk1 2,0TDCI
MAG jest online   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-05-2014, 12:56   #16
mayak
FCP member
 
Avatar mayak
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 17-05-2006
Skąd: Warszawa
Model: Smax / Fusion Energy
Silnik: 2.0ecoblue / plug-in hybrid
Rocznik: 2019 / 2017
Postów: 5,158
Domyślnie Odp: upgrade na 163KM- gdzie i za ile?

w 2008 nie było w cenniku przecież wersji 163 (pojawiła się w 2010), więc u Ciebie pozostaje chiptuning
__________________
////// ZMIANA MOCY 1.6tdci 95->115 # 2.0 tdci 140->163 # 1.5/1.6eb 150->182 # Transit 2.2 tdci # diagnostyka # TEMPOMAT # Immobilizer/kluczyki # konfiguracja # spolszczenia # wszystkie modele Europa-USA ////// MAYYAK@GMAIL.COM
mayak jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-05-2014, 12:56   #17
lapp
ford::average
 
Zarejestrowany: 27-08-2012
Skąd: Bydzia
Model: Arteon Elegance
Silnik: 2.0 TSI 190KM
Rocznik: 2019
Postów: 54
Domyślnie Odp: upgrade na 163KM- gdzie i za ile?

Tak, tak ciężko mi to zrozumieć.
Szukam, kolego i pytam grzecznie.
Na tyle kombinacji, modyfikacji, klonów itp. czasami jest możliwa adaptacja.
Kto pyta nie błądzi.
Podejrzewam, że wiele osób ma teraz jasność, dzięki Twojej "uprzejmości".
lapp jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-05-2014, 14:38   #18
p.saw
ford::professional
 
Avatar p.saw
 
Imię: Przemek
Zarejestrowany: 22-05-2012
Skąd: Poznań
Model: Mondeo MK5 FL Titanium
Silnik: 2.0 A8 EcoBlue 190KM
Rocznik: 2019, I rej. 2020
Postów: 1,311
Domyślnie Odp: upgrade na 163KM- gdzie i za ile?

Cytat:
Napisał tedi_k Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Tak jest np. w ecoboostach 1,6 - jest wersja 150PS i wersja 182PS. Wtedy trzeba przegrać tą mocniejszą na miejsce tej słabszej. Jest to technicznie trudniejsze.
tedi_k, czy w takim razie istnieje możliwość tym sposobem zwiększenia mocy w mondeo 1,6 EB 160 PS ? Czy w przypadku tego silnika pozostaje tylko chip?
p.saw jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-05-2014, 14:48   #19
mayak
FCP member
 
Avatar mayak
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 17-05-2006
Skąd: Warszawa
Model: Smax / Fusion Energy
Silnik: 2.0ecoblue / plug-in hybrid
Rocznik: 2019 / 2017
Postów: 5,158
Domyślnie Odp: upgrade na 163KM- gdzie i za ile?

chip
__________________
////// ZMIANA MOCY 1.6tdci 95->115 # 2.0 tdci 140->163 # 1.5/1.6eb 150->182 # Transit 2.2 tdci # diagnostyka # TEMPOMAT # Immobilizer/kluczyki # konfiguracja # spolszczenia # wszystkie modele Europa-USA ////// MAYYAK@GMAIL.COM
mayak jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-05-2014, 21:30   #20
MAG
ford::expert
 
Imię: Maciek
Zarejestrowany: 06-04-2004
Skąd: Gdańsk / Kristianstad
Model: S-Max Mk1 / Focus ST Mk2
Silnik: 2,0TDCI / 2,5T
Rocznik: 2011 / 2009
Postów: 3,005
Domyślnie Odp: upgrade na 163KM- gdzie i za ile?

Cytat:
Napisał lapp Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Tak, tak ciężko mi to zrozumieć.
Szukam, kolego i pytam grzecznie.
Na tyle kombinacji, modyfikacji, klonów itp. czasami jest możliwa adaptacja.
Kto pyta nie błądzi.
Podejrzewam, że wiele osób ma teraz jasność, dzięki Twojej "uprzejmości".
Z całą dostepną mi dozą uprzejmości cytuję:

post nr9
Cytat:
Jako podsumowanie

2.0tdci 140 można update'ować do fabrycznej (!) wersji 163 KM w następujących autach:
- FF3 2.0tdci 140
- C-Max i Grand C-Max 2.0 140
- Kuga1 2.0 tdci 140 (od ok. połowy 2010 - sprawdzenie czy kwalifikuje się po VINie)
- Kuga2 2.0 tdci 140
- Mondeo4/S-Max/Galaxy3 2.0tdci 140 (od ok. połowy 2010 - sprawdzenie czy kwalifikuje się po VINie)
W poscie 10-tym pytasz się pomimo tego co zostało napisane powyżej:
Cytat:
A co z Mondeo z np. 2008?
oznaczenie: 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW
No OK, rozumiem, dopytujesz się ...

Ale po postach nr 11 i 13 gdzie ponownie jest powiedziane, że twojego silnika ta opcja nie dotyczy, Ty nadal swoje ...

post nr14
Cytat:
...
Ale co w takim razie ze wskazanym przeze mnie silnikiem?
...
no to uprzejmie odpisałem Ci troszkę "dobitniej" Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Moje Fordy: 2xTaunus, Sierra, Fiesta Mk5, 3xEscort Mk7, Escort RS2000 Sauber Edition, Mondeo Mk1 V6, MK2 ST200, Mk3 ST220, S-Max 2,0TDCI, S-Max 2,5T, Focus ST Mk2, Kuga 1,5EB, Fiesta Mk7 1,0EB, S-Max Mk2 Bi-Turbo, S-Max 2,5T, Focus ST 2,5T, S-Max Mk1 2,0TDCI
MAG jest online   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 08:33.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.